Bekijk volle/desktop versie : Vrouw van 128 kilo valt van trap, twee doden



08-07-2016, 21:07
Een bizarre val van de trap heeft het leven gekost aan een echtpaar in Rajkot, een stad in India.

De vrouw des huizes Manjula Vithlani gleed uit en verpletterde haar echtgenoot Natvarlal, die achter haar aan liep op de trap. De vrouw van 128 kilogram en de man kwamen om het leven. Manjula liep toen in alle haast van de trap omdat haar zoon Ashish plotseling geen adem kreeg. Deze zoon woont met zijn vrouw Nisha op de eerste verdieping van het huis in een chique buurt in de stad.

'Nisha was eerder naar beneden gekomen om medicijnen voor haar man te halen', zegt de lokale politie van Rajkot. 'In paniek klauterde Manjula de trap op om te zien hoe het met haar zoon gesteld was, gevolgd door haar man. De vrouw struikelde echter en sleurde haar echtgenoot mee in haar val. Zij verpletterde Natvarlal. Beiden liepen hierbij zware hoofdwonden op.'

Het echtpaar werd nog wel naar het ziekenhuis geëvacueerd maar daar konden artsen weinig meer doen. Hun schoondochter Nisha werd met een beenbreuk opgenomen. Zij probeerde haar schoonouders nog overeind te houden maar alle moeite mocht niet baten.

08-07-2016, 22:40


ik zweer ik snap helemaal niks van die tekst een en al rwina

08-07-2016, 23:20

Citaat:
'liep toen in alle haast van de trap '

Citaat:
'klauterde Manjula de trap op'

08-07-2016, 23:25
Hilarisch! Haha wanneer kan ik nou reageren....

09-07-2016, 01:33


Majula (= dikke vrouw) viel van de trap terwijl haar man Natvarlal achter haar liep op de trap. Dus zij viel op haar man = man plat. Maar door haar zwaar gewicht heeft zij zich ook bezeerd en is zij ook gestorven aan haar verwondingen.

09-07-2016, 01:55
Raar verhaal?? Hahaha 128kilo ik dacht 1280kilo hhhh

09-07-2016, 04:34
Raar, onduidelijk verhaal..

09-07-2016, 11:25

Citaat door Koffiepauze:
Majula (= dikke vrouw) viel van de trap terwijl haar man Natvarlal achter haar liep op de trap. Dus zij viel op haar man = man plat. Maar door haar zwaar gewicht heeft zij zich ook bezeerd en is zij ook gestorven aan haar verwondingen.
Als je het in een soap serie zou zien, jongens wat gezocht zeg!

09-07-2016, 12:00
Wie zegt dat de dood met haar gewicht te maken heeft? Hoe de titel ook beschreven is alsof de redactie het grappig vindt.
Zoveel doden door val van de trap, kijk maar naar die ene jongen uit Utrecht die van de trap af viel in een hotel en t hem fataal werd, alleen door de val van de trap. Als iemands dood staat voorgeschreven dan heeft het zo moeten zijn.

09-07-2016, 12:01
Wat een dood