Bekijk volle/desktop versie : Waarom geeft Renard Ayoub geen belletje!?



Pagina's : [1] 2 3

05-07-2016, 17:19
Ayoub een geweldige kuitenbijter op het middenveld die ook nog s balvast is en een mooie pass in de benen heeft. Deze jongen zou zonder meer een aanwinst zijn voor de CVM/CM positie bij het Marokkaanse elftal.

05-07-2016, 19:17


Wat een onzin zelfs bij Marokko u23 spelen er betere spelers. Ayoub is te kort en zwak voor die positie. Je hebt lieber een benaser van monaco of een saiss van angers.

05-07-2016, 19:22
Is inderdaad te slecht voor marokko we hebben snel een spits nodig iedereen zoeken kom op

05-07-2016, 19:30

Citaat door DubbD:
Wat een onzin zelfs bij Marokko u23 spelen er betere spelers. Ayoub is te kort en zwak voor die positie. Je hebt lieber een benaser van monaco of een saiss van angers.
Ja, en daarom zijn ze een vaste waarde bij hun club in de A selectie. Ayoub is alles behalve zwak, gooit regelmatig spelers van zich af en dat compenseert hij met ze lengte. Gatusso was ook niet de langste maar was hij van de betere in de wereld op die positie en dan is Ayoub nog wel een stuk technischer ook. Ja, ik ben ook heel blij met Benacer en Saiss, maar wie zit daarachter behalve El Ahmadi en de matige Obbadi. Daarnaast heeft Ayoub zich ook al bewezen in de Eredivisie en is hij 1 van de beste zo niet de beste op zijn positie in Nederland.

05-07-2016, 19:31



Citaat door sefrou:
Is inderdaad te slecht voor marokko we hebben snel een spits nodig iedereen zoeken kom op
1 van de beste CVM's van de Eredivisie vind jij te slecht voor het Marokkaanse elftal, goed onderbouw ook.

05-07-2016, 19:33

Citaat door Smoothoperator:
Ja, en daarom zijn ze een vaste waarde bij hun club in de A selectie. Ayoub is alles behalve zwak, gooit regelmatig spelers van zich af en dat compenseert hij met ze lengte. Gatusso was ook niet de langste maar was hij van de betere in de wereld op die positie en dan is Ayoub nog wel een stuk technischer ook. Ja, ik ben ook heel blij met Benacer en Saiss, maar wie zit daarachter behalve El Ahmadi en de matige Obbadi. Daarnaast heeft Ayoub zich ook al bewezen in de Eredivisie en is hij 1 van de beste zo niet de beste op zijn positie in Nederland.
Overdrijven is ook een kunst!!

05-07-2016, 19:46

Citaat door sefrou:
Overdrijven is ook een kunst!!
Waar overdrijf ik? Zal ik anders zijn cijfers ff erbij pakken?

05-07-2016, 19:48

Citaat door Smoothoperator:
Waar overdrijf ik? Zal ik anders zijn cijfers ff erbij pakken?
Wat stelt nederlandse competitie voor 0.0 zelf ij met jiu twee scheve poten blink uit dus aub hou op oke plese

05-07-2016, 21:24
En Nacer maar allebei te praktiserend

05-07-2016, 21:39

Citaat door sefrou:
Wat stelt nederlandse competitie voor 0.0 zelf ij met jiu twee scheve poten blink uit dus aub hou op oke plese
Nu snap ik waarom er op sporthoekje nauwelijks discussies gaande zijn.

05-07-2016, 21:40

Citaat door Tangerino:
En Nacer maar allebei te praktiserend
Te praktiserend?

05-07-2016, 21:49
Riep ik vorig jaar al ,zie hem liever dan Obbadi bijv.

Hij Heeft ook pech gehad dat ie een lange tijd geblesseerd is geweest,komend seizoen Kan ie zich weer bewijzen inschAllah.

05-07-2016, 22:00



Citaat door MoldeFK:
Riep ik vorig jaar al ,zie hem liever dan Obbadi bijv.

Hij Heeft ook pech gehad dat ie een lange tijd geblesseerd is geweest,komend seizoen Kan ie zich weer bewijzen inschAllah.
Eindelijk iemand met voetbalkennis, had de hoop al opgegeven. Ja, ik heb er vertrouwen dat hij zich terug knokt tot de vorm die hij daarvoor had. Je ziet aan hem dat het aan mentaliteit sowieso niet ontbreekt. Zit nog zoveel potentie in die jongen, echt een speler die een team op sleeptouw kan nemen.

05-07-2016, 23:01

Citaat door Smoothoperator:
Te praktiserend?
dat denk ik wel.. anders had barazite wel opgeroepen in plaats van die amateur spits van de laatste keer.

05-07-2016, 23:21

Citaat door Tangerino:
dat denk ik wel.. anders had barazite wel opgeroepen in plaats van die amateur spits van de laatste keer.
Dus je beweert dat de Marokkaanse voetbalbond die hoogstwaarschijnlijk uit 99.9 % uit moslims bestaat spelers met Marokkaanse roots niet oproept omdat ze teveel bezig zijn met het geloof!? Lijkt me volkomen onzin.
Het is wel een schande inderdaad dat die Bouati of whatever laatst in de spits stond, hand dan El Azzouzi een kans gegeven.

Pagina's : [1] 2 3