Bekijk volle/desktop versie : Meisje (8) in Marokko verkracht door vluchteling



Pagina's : [1] 2 3 4

05-07-2016, 16:41
Een achtjarig meisje is afgelopen donderdag het slachtoffer geweest van een brute verkrachting in Marrakech.





Een Syrische vluchteling is opgepakt na de verkrachting, zo meldt Assabah vandaag. Het slachtoffertje was niemand minder dan het vriendinnetje van de zevenjarige dochter van de man. De Syriër vergaarde zijn geld door te bedelen maar kwam maar niet rond door de vele bedelaars in de stad Errachidia. Omdat hij niet rond kwam besloot het gezin naar Meknes te vertrekken.

Toen het ook daar niet wilde lukken besloot hij terug te keren naar Errachidia. Ze huurden weer het huis waar ze voor de verhuizing woonden. Het vriendinnetje van zijn dochter was daar maar al te blij mee. Toen het meisje aan de deur kwam om het Syrisch meisje te vragen of ze naar buiten kwam sloeg het monster toe volgens de krant.

Hij nam het meisje mee naar binnen om haar vervolgens te verkrachten. Het meisje werd bedreigd dat 'het ergste zou gebeuren' als ze iets zou vertellen. Vlak na de verkrachting vertrok de man naar Meknes. Zijn vlucht eindigde in Midelt omdat de politie van Errachidia inmiddels te horen had gekregen wat de man op zijn kerfstok heeft.

Ouders van het slachtoffer deden aangifte omdat het meisje sterk traumatiseerde na de verkrachting. Gezien de ernst van zijn daden wacht hem een lange celstraf.

05-07-2016, 17:21


Ophangen die gek of nog beter uitleveren aan ISIS

05-07-2016, 17:35

Citaat door Tarikbouzit:
Ophangen die gek of nog beter uitleveren aan ISIS
ISIS doet precies hetzelfde.

05-07-2016, 18:17
Aviator er bij zeggen dat hij bij team assad hoort dan reken isis met hem af op een ziele manier

Peej genoeg vieze nep vluchtelingen die van mij aan de galg mogen ook in nederland duitsland enzo

05-07-2016, 18:41


Maar gruwelijk voor dat arme meisje. Daar mag je dan mee proberen te leven als achtjarige. Afschuwelijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

05-07-2016, 20:52
Ya rabi! Maak haar leven zo makkelijk en gelukkig in dit leven en schenk haar uiteindelijk het paradijs

Subhana Allah al3adiem

Om hem maak ik me niet druk, Allah swt vergeet niemand

Wa tawakalna 3ala Allah

05-07-2016, 23:47
Tjongejonge!

Maar: niet allemaal onterecht vrees ik...


Noord

06-07-2016, 00:15
Voor de Nederlanders die hier 24/7 zitten tot 3 s'nachts, moeten jullie niet vroeg opstaan voor werk?

Oh, nee! Jullie krijgen ervoor betaald om 24/7 op Marokko.nl te zitten.

06-07-2016, 01:28
Marokko uitzetten en in atlantische oceaan dumpen!!!

06-07-2016, 11:01
Voor ellende gevlucht zit in en land waar die vrijheid heeft en genoeg zorgen om werk te zoeken maar vies van binnen met andere woorden ik heb tog niks laat ik die meisje maar vekrachten nou sorry als iemand gevlucht is voor oorlog

06-07-2016, 11:02
dan zou die niet eens aan sex denken laat staan en kind verkrachten viese mensen die vluchtelingen moet er uit oprotten die mensen verdienen de oorlog en de dood

06-07-2016, 11:03

Citaat door Tarikbouzit:
Aviator er bij zeggen dat hij bij team assad hoort dan reken isis met hem af op een ziele manier

Peej genoeg vieze nep vluchtelingen die van mij aan de galg mogen ook in nederland duitsland enzo
hij is gevlucht voor Assad niet voor ISIS.

06-07-2016, 11:04



Citaat door Tarikbouzit:
Ophangen die gek of nog beter uitleveren aan ISIS
Alsof MAROKKAANSE gevangenissen een pretje zijn.

06-07-2016, 11:05

Citaat door Khalid030:
dan zou die niet eens aan sex denken laat staan en kind verkrachten viese mensen die vluchtelingen moet er uit oprotten die mensen verdienen de oorlog en de dood
je klinkt als Henk

07-07-2016, 03:12
wij zijn te gastvrije in marokko dat moet anders vind ik en de staat moet vluchtelingen niet laten slingeren in de steden ze moeten onder toezicht van de staat komen en gescreend worden bedelen moet verboden worden voor iedereen nep- economische vluchtelingen moeten per direct terug gestuurd worden laat staan criminelen en pedofielen die normaal bij wet zwaar straffen moeten krijgen en geen recht op pardon van de koningen of vervroeg vrijlatingen

Pagina's : [1] 2 3 4