Bekijk volle/desktop versie : Zijn er mensen die in Nieuwegein, Tiel, Ijselstein, Zeist, Woerden, Houten wonen?



04-07-2016, 05:03
Zijn er mensen die in Nieuwegein, Tiel, Ijsselstein, Zeist, Woerden, Houten wonen?
Mijn vrouw en ik zijn ivm veel reizen voor werk opzoek naar een nieuw gebied om te wonen.
Onze vraag is aan de mensen die in 1 van de genoemde plaatsen wonen hoe de omstandigheden zijn in deze plaatsen.
Wij willen het liefst in een nieuw gebied wonen waar zoveel mogelijk moslims/Marokkanen wonen.


- Makkelijk of moeilijk om een huis te huren via wooncorperatie/huisbaas?
- Aanwezigheid van moskeeën?
- Wonen er veel Marokkanen (moslims)?
- Heb je als (praktiserende) moslim veel last van racisten?


Graag serieuze reacties Baraka'Allahoefikoem,

04-07-2016, 05:15



Citaat door Hasi:
een ding nieuwegein ijsselstein en houten vermijden ,slechte dorpjes om daar te wonen.
Kun je in'Sha'Allah vertellen wat er allemaal slecht is aan deze 3 dorpen, Baraka'Allahoefik.

08-07-2016, 00:51
Zeist is een goeie veel Marokkanen en het heeft een moskee.

06-08-2016, 01:36
Iets voorbij Woerden heb je Gouda waar ze volgens mij 4 moskeeen hebben, Islamitische slagers en 1 van de beste basisscholen in Nederland wat een Islamitische is (el Qalem). En het is 1 van de grootste Marokkaanse gemeenschap in Nederland

29-08-2016, 18:56


Als je in regio Tiel gaat wonen dan heb je via woongaard.com veel kans op de kleinere dorpskernen met 2 jr..
Als je je aanpast en mee doet met de activiteiten die er in het dorp georganiseerd worden kun je daar goed leven.
In Tiel heb je de moskee zitten.