Bekijk volle/desktop versie : DENK en het Suikerfeest-probleem



29-06-2016, 16:32
Uiteraard via social media te volgen, het DENK-probleem inzake het Suikerfeest (hekel aan dat woord, maar soit).

Info en betreffende filmpjes: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/06/denkwatch_arib_mag_niet_eten_v.html

Wat is jullie zienswijze?

29-06-2016, 16:44



Citaat door CrazyTaxi:
Ik stem nooit nu stem ik Denk de PvdA gaat echt diep verliezen door hun hypocrieten manier van politiek bedrijven jaren lang de allochtonen alleen maar als stemmen gebruikt !
Dus je ervaart DENK als een aanwinst voor jou als moslim in Nederland?

Overigens is het niet slechts de PvdA die mijns inziens "iets" heeft aangetoond met deze discussie.
Zie tweet van Nourdeen Wildeman:


Citaat:
Nourdeen Wildeman @nourdeenw
Jarenlang konden politici in de moskee A beloven en in de Tweede kamer B doen. @DenkNL maakt dat zichtbaar, tot woede van @KhadijaArib.
5:52 PM - 28 Jun 2016

29-06-2016, 18:29
- Later bekijken. Maar fijn dat je terug bent! Is een lange tijd geleden dat ik je hier weer actief zag.

29-06-2016, 18:43

Citaat door Aaike:
- Later bekijken. Maar fijn dat je terug bent! Is een lange tijd geleden dat ik je hier weer actief zag.
Lief dat jij mij nog herinnert!
Geloof het of niet, Holbewoonster was een beetje discussiemoe.

Ik ben benieuwd naar jouw two cents.

29-06-2016, 23:36


Als het aankomt op de Nederlandse politiek, en politiek in het algemeen, kan ik alleen stellen dat het een verzameling is van hypocrieten. Her en der wat racisme, maar ik snap niet dat men tracht een verandering door te voeren. Allochtonen van islamitische afkomst zijn hier al jaren, en na al die jaren is het nog steeds een 'struggle' om vrij te krijgen met 'Eidatayn. Dit komt omdat de maatschappij een weerspiegeling is van de Westerse politiek. Ik vind het knap van DENK, maar helaas - in dit geval - is het een illusie. En wel knap dat hij dit gesprek aangaat al is het alleen maar om de hypocrisie ten toon te stellen. En over die Khadija Arrib kan ik alleen denken aan de citaat van Malcom X (rahimahoellaah) over de 'Uncle Tom Negroes.'