Bekijk volle/desktop versie : ook tijdens het boodschappendoen is ze een moslima..



27-06-2016, 19:24
haar dochtertje was opzoek naar de Danoontjes met de beste houdbaarheidsdatum maar de moeder zei dat ze niet achteraan moet zoeken maar gewoon de danoontjes moest pakken die het dichtsbij staan omdat ze anders zal bijdragen aan ONNODIG meer weggegooide danoontjes door de winkel en daarmee is ze medeplichtig aan verspilling en de verspillers zijn broeders van de °shayatien°zei ze.
plus meer weggegooide plastic en een goede mens is iemand die ook goed is voor de °bomen°natuur zei ze.

27-06-2016, 19:50


A sincere heart. Mooi!

29-06-2016, 17:22

Citaat door Noenie.:
Nice.


Citaat door tetouzient_:
A sincere heart. Mooi!
dus eigelijk dachten ze al meer dan duizend jaar geleden al aan een schoner milieu ...en dierenbescherming want ik herinner me een heel oud uitspraak die als volgt gaat°zelfs als er een dier struikelt door ons landsgrenzen zijn wij ervoor verantwoordelijk°.

04-07-2016, 02:00
ongelofelijk dat er zoveel fijngevoeligheid al meer dan 1000 jaar bestond zoals de man die zelfs de buren niet met zijnetensgeur wil lastigvallen omdat ze mischien
zelf geen vlees kunnen kopen.hij dacht zelfs aan de de richting van de geur van zijn warm eten.

04-07-2016, 17:39



Citaat door Ta7rant_:
!

07-07-2016, 10:05
MasaAllah


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

07-07-2016, 10:50
Wat is dit voor onzin?

08-07-2016, 19:18

Citaat door HRS__x:
MasaAllah


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk




Citaat door ze3ma:
Wat is dit voor onzin?
jouw reactie is onzin
weet je wat onzin is ?als je bijvoorbeeld een pak melk koopt om onderweg naar duitsland op te drinken en dan stop je doelbewust voor de grens van duitsland om de duitsers jouw afval te besparen....want je hebt het niet in hun land gekocht hahah zelfs dit is geen onzin ...

ps heb ik al gezegd dat ze een eigen tas gebruikt tijdens het boodschappen doen?

08-07-2016, 19:38

Citaat door Sami_:



jouw reactie is onzin
weet je wat onzin is ?als je bijvoorbeeld een pak melk koopt om onderweg naar duitsland op te drinken en dan stop je doelbewust voor de grens van duitsland om de duitsers jouw afval te besparen....want je hebt het niet in hun land gekocht hahah zelfs dit is geen onzin ...

ps heb ik al gezegd dat ze een eigen tas gebruikt tijdens het boodschappen doen?
Hhhh, overdrijf nog meer. Loop dan maar op je tenen, want anders raken de stoeptegels versleten.

08-07-2016, 20:01

Citaat door ze3ma:
Hhhh, overdrijf nog meer. Loop dan maar op je tenen, want anders raken de stoeptegels versleten.
hahahahh

stil je brengt me op ideeendie van jou net over de grens en mogen we overdrijven noemen

08-07-2016, 20:39
wie zijn dit

kvind dit mooi

09-07-2016, 18:44

Citaat door ryuzaki:
wie zijn dit

kvind dit mooi
absoluut mensen die met koopwaar netzo omgaan of de zaak van hen is
wie het zijn is een moeilijke vraag imagination als het gaat om topicstart.