Bekijk volle/desktop versie : De burn-out van de hogeropgeleide Marokkaanse vrouw



26-06-2016, 17:58

Citaat door talkshows:
Opvallend hier is dat mannen gemakkelijker met een vrouw, hoogopgeleid of niet, uit het herkomstland trouwen dan omgekeerd. Hoogopgeleide vrouwen trouwen zelden met iemand uit het land van herkomst. Het resultaat is dat veel vrouwen geen partner vinden of heel lang alleen blijven. Er is een gigantische affectieve eenzaamheid bij de hoogopgeleide vrouwen met Maghrebijnse roots’, stelt Ben Driss vast.

http://www.mo.be/analyse/de-burn-out-van-de-allochtoon
.

26-06-2016, 19:12


omdat ze slim zijn. beter alleen dan met zo een Marokkaanse zwerver.

26-06-2016, 19:32

Citaat door Mourri:
wat is volgens jou een 'marokkaanse zwerver'
een Marokkaanse man die teveel van buiten rondhangen houdt, die de heletijd in cafe's zitten en stiekem naar cabarets etc gaan. Liegen en bedriegen is iets normaals voor ze. Ja, weet wel zeker dat die in de meerderheid zijn.

26-06-2016, 20:13

Citaat door Mourri:
Ik heb medelijden met je.
hoeft niet, ben met een niet-Marokkaanse getrouwd

26-06-2016, 20:15


uit heeeeeeeel dat artikel pak je er echt die paar zinnen eruit...

26-06-2016, 22:39

Citaat door laatmijok:
een Marokkaanse man die teveel van buiten rondhangen houdt, die de heletijd in cafe's zitten en stiekem naar cabarets etc gaan. Liegen en bedriegen is iets normaals voor ze. Ja, weet wel zeker dat die in de meerderheid zijn.
Uhh je vergeet de "mannen" die 24/7 op forums zitten zoals m.nl en het heerlijk vinden om te roddelen met vrouwen en over cosmetica/ kleding enr dergelijke ongein te praten.

26-06-2016, 23:38
wanneer ga je trouwen romais. volgens mij ben je best oud

27-06-2016, 01:09

Citaat door Staatsburger:
Woon je alleen romais of samen met die kanker hoofd Nourdeen Wildeman? Die homofiele bekeerling die veel Marokkaanse meiden misbruikt met hun toestemming.
Hou op je hebt nu een gevoelige snaar van haar geraakt. ...

27-06-2016, 01:16

Citaat door Staatsburger:
Zijn kanker moeder die Nourdeen Wildeman, zijn kanker hoeremoeder!
Ken die hele gast niet maar weet wel dat bij het zien van bekeerlingen ze een lekkende poesje krijgt samen met 80% andere marokkaanse vrouwen.

27-06-2016, 01:27

Citaat door Staatsburger:
Ja, die romais... ''Oh mashallah, ben je bekeerd? Mashallah, hoe lang? 5 jaar! Nee, ik bedoel hoe lang.... ''