Bekijk volle/desktop versie : getrouwde man die naar vrouwen kijkt



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

23-06-2016, 17:38
salamolaikoem sisters

Vinden jullie het normaal als jullie naast jullie man buiten lopen, en je pakt hem steeds op het staren naar schaarsgeklede vrouwen? En wat zouden jullie doen als dat het geval zou zijn? En nadat je hem er heel vaak op hebt aangesproken gaat hij er gewoon mee door. Hij zegt dat hij het onbewust doet. Zouden jullie gewoon normaal tegen hem doen of zo n gevoel van afkeer krijgen. En hem smerig vinden. Als je geen normale reactie kan plaatsen graag mijn topic verlaten. groetjes en alvast eetsmakelijk voor straksxxxx

23-06-2016, 17:51


ik zou t heel erg vinden en zeggen vind je t leuk als ik ook naar mannen kijk? zulke mannen zijn echte viezerikken en hebben een heel vies verleden.
een nette goeie man zou zijn vrouw respecteren en meteen wegkijken wanneer die een andere vrouw ziet

23-06-2016, 17:51
Ik zou dat heel vervelend vinden. Ik denk dat ik zou uitleggen dat het me verdriet doet. Ik zou hem ook confronteren met de overlevering: blikken neerslaan.

23-06-2016, 17:51

Citaat door Cheba21:
ik zou t heel erg vinden en zeggen vind je t leuk als ik ook naar mannen kijk? zulke mannen zijn echte viezerikken en hebben een heel vies verleden.
een nette goeie man zou zijn vrouw respecteren en meteen wegkijken wanneer die een andere vrouw ziet
idd! chokran voor je reactie!

23-06-2016, 17:53



Citaat door P.S.Iloveyou:
Ik zou dat heel vervelend vinden. Ik denk dat ik zou uitleggen dat het me verdriet doet. Ik zou hem ook confronteren met de overlevering: blikken neerslaan.
En nadat je dat alles hebt geprobeerd maar hij blijft het doen... op een gegvenn momet krijg je toch afkeer en komen al die beelden in je hoofd van toen hij zo zat te staren.

23-06-2016, 17:56
Das een hond en de meeste mannen zijn honde

23-06-2016, 17:59
Lastige kwestie. Dit is heel lastig af te leren. Zulke type mannen zijn gewoon zo, blijven viezeriken. Dat zit in hun. Dan kun je praten en adviseren tot je een ons weegt, maar het blijven vieze gluiperds. Kijk maar naar die mannen van middelbare leeftijd op de markt of in het centrum. Hebben een vrouw en kids thuis zitten en kleden je zowat uit met hun ogen. Vrees dat dit ook zo'n geval wordt.

Een man met imaan, taqwa en respect voor zijn echtgenote doet zoiets niet.

23-06-2016, 18:00
Ik vind het een zware afknapper als een man zich zo gedraagt! Totaal niet mannelijk maar een Slaaf van zijn lusten.. Bah!

Mag Allah soebhanahoewata3ala je sabr geven...

23-06-2016, 18:02

Citaat door lovely26:
Ik vind het een zware afknapper als een man zich zo gedraagt! Totaal niet mannelijk maar een Slaaf van zijn lusten.. Bah!

Mag Allah soebhanahoewata3ala je sabr geven...
Het is zeker een afknapper.

23-06-2016, 18:03

Citaat door Shopverslaafde:
Lastige kwestie. Dit is heel lastig af te leren. Zulke type mannen zijn gewoon zo, blijven viezeriken. Dat zit in hun. Dan kun je praten en adviseren tot je een ons weegt, maar het blijven vieze gluiperds. Een man met imaan, taqwa en respect voor zijn echtgenote doet zoiets niet.
idd helemaal gelijk

23-06-2016, 18:10

Citaat door Ebolaa:
Das een hond en de meeste mannen zijn honde
wat zit je haar man uit te schelden voor hond? gek! vindt je het normaal om andermans man uit te schelden? doe je dat ook in real life of alleen anoniem achter je pc?
ts lastig meid heel vervelend voor je vooral als het niks helpt om met hem te praten!
Valt weinig aan te doen je kunt iemand niet veranderen, alleen hij kan zichzelf veranderen.

23-06-2016, 18:13

Citaat door WhatagreatDay:
wat zit je haar man uit te schelden voor hond? gek! vindt je het normaal om andermans man uit te schelden? doe je dat ook in real life of alleen anoniem achter je pc?
ts lastig meid heel vervelend voor je vooral als het niks helpt om met hem te praten!
Valt weinig aan te doen je kunt iemand niet veranderen, alleen hij kan zichzelf veranderen.
Ze beschrijft toch zelf dat haar man respectloos naar blote vrouwen kijk.naast der? Ik zeg de meeste mannen zijn honden..

23-06-2016, 18:13


Even reageren als man zijnde.

Alles wat in jullie gematigde reacties staat klopt. Een man dient zijn ogen neer te slaan. Echter een aantal kanttekeningen bij sommige opmerkingen. De Marokkaanse vrouw staat er bekend om precies hetzelfde te doen. Dat word niet alleen gezegd door Marokkanen maar ook door andere bevolkingen. De vrouwen geven echter altijd aan dat ze niet met verkeerde intenties kijken. Beetje 2 maten meten verhaal. Daarnaast weet ik ook dat het grotendeels te maken heeft met jaloezie onzekerheid. Want hier wordt gezegd schaars gekleed maar de juiste woordkeuze is aantrekkelijk. Als het een onaantrekkelijke vrouw betreft hebben weinig vrouwen er moeite mee. Mijn inziens omdat ze zich beter voelen.

Om dan mannen als honden weg te zetten dan wel eeuwige viezeriken gaat te ver. Immers de vrouwen kijken net zoveel als het al niet meer is.

23-06-2016, 18:20

Citaat door jowey:
Even reageren als man zijnde.

Alles wat in jullie gematigde reacties staat klopt. Een man dient zijn ogen neer te slaan. Echter een aantal kanttekeningen bij sommige opmerkingen. De Marokkaanse vrouw staat er bekend om precies hetzelfde te doen. Dat word niet alleen gezegd door Marokkanen maar ook door andere bevolkingen. De vrouwen geven echter altijd aan dat ze niet met verkeerde intenties kijken. Beetje 2 maten meten verhaal. Daarnaast weet ik ook dat het grotendeels te maken heeft met jaloezie onzekerheid. Want hier wordt gezegd schaars gekleed maar de juiste woordkeuze is aantrekkelijk. Als het een onaantrekkelijke vrouw betreft hebben weinig vrouwen er moeite mee. Mijn inziens omdat ze zich beter voelen.

Om dan mannen als honden weg te zetten dan wel eeuwige viezeriken gaat te ver. Immers de vrouwen kijken net zoveel als het al niet meer is.
Ik ben het eens met het stuk onzekerheid !
Daar ligt een heel groot stuk, maar het blijft onrespectvol hoe mooi of lelijk de vrouw ook is waar hij naar kijkt. Dus al met al heeft ts niet veel aan of het aan haar onzekerheid ligt of nie

23-06-2016, 18:20

Citaat door ilovemyyemma:
salamolaikoem sisters

Vinden jullie het normaal als jullie naast jullie man buiten lopen, en je pakt hem steeds op het staren naar schaarsgeklede vrouwen? En wat zouden jullie doen als dat het geval zou zijn? En nadat je hem er heel vaak op hebt aangesproken gaat hij er gewoon mee door. Hij zegt dat hij het onbewust doet. Zouden jullie gewoon normaal tegen hem doen of zo n gevoel van afkeer krijgen. En hem smerig vinden. Als je geen normale reactie kan plaatsen graag mijn topic verlaten. groetjes en alvast eetsmakelijk voor straksxxxx
Ik krijg altijs stoot in mn maag.. leer ut van zelf af.. dat kijken is iets wat ie deed voor dat ie jou kende

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10