Bekijk volle/desktop versie : Roep om FIFA Ballon d’Or voor Iniesta: ‘Ik hoor het luid en duidelijk’



18-06-2016, 19:01
Hij moet dit jaar de gouden bal winnen als Spanje de EK wint. Tot nu hij is de beste speler van het toernooi.
Al jaren is hij de beste middenvelder ooit.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=280914

18-06-2016, 19:05


Ik boycot voetbalzone maar ik heb die gisteren bij de spaanse tv gezien ..ze hebben een mooie protestfilmphe in elkaar gezet waar uefa bleef om eindelijk Iniesta als voetballer te erkennen en hem de pijs geeft die hij verdient

18-06-2016, 19:12
Hij had em in 2010 al moeten krijgen voor zijn geweldige prestatie op het WK.

18-06-2016, 19:18

Citaat door RealBlood:
Hij had em in 2010 al moeten krijgen voor zijn geweldige prestatie op het WK.
Die jaar was Messi te dodelijk niet te stoppen daarom ging ie ook terecht naar Messi.

18-06-2016, 19:19



Citaat door LaasteGeruchten:
Ik boycot voetbalzone maar ik heb die gisteren bij de spaanse tv gezien ..ze hebben een mooie protestfilmphe in elkaar gezet waar uefa bleef om eindelijk Iniesta als voetballer te erkennen en hem de pijs geeft die hij verdient
Beste middenvelder ooit samen met Xavi en Zidane!

18-06-2016, 19:21

Citaat door Wrongbet:
Die jaar was Messi te dodelijk niet te stoppen daarom ging ie ook terecht naar Messi.
Ik vind je land naar een WK-finale leiden en dan ook nog de finale beslissen door de enige goal te scoren diep in de verlenging, waardoor je land voor het eerst in de geschiedenis een WK wint meer waard dan wat Messi deed.

Iniesta had em moeten winnen in 2010. Ook bij Barça draaide hij een goed seizoen dat jaar.

18-06-2016, 19:24

Citaat door RealBlood:
Ik vind je land naar een WK-finale leiden en dan ook nog de finale beslissen door de enige goal te scoren diep in de verlenging, waardoor je land voor het eerst in de geschiedenis een WK wint meer waard dan wat Messi deed.

Iniesta had em moeten winnen in 2010. Ook bij Barça draaide hij een goed seizoen dat jaar.
Ben ik met je eens over Iniesta alleen die jaar was Messi dodelijk niet te stoppen. Die jaar wist iedereen al dat Messi terecht de gouden bal zou winnen.

18-06-2016, 20:58
ik ben voor carles puyol

18-06-2016, 21:14
Belachelijk.... maar whatever, liever een ongekroonde koning dan een valse koning he
In 2010 werd dat hem al ontnomen. Niks nieuws. Beste middenvelder van de afgelopen 9 jaar.

18-06-2016, 23:40
Hij verdient hem! Hoe kan een speler als Iniesta noot de gouden bal hebben gekregen? Voetbal is soms echt oneerlijk...