Bekijk volle/desktop versie : Salaat al Istikhara



Pagina's : [1] 2

18-06-2016, 12:48
Salaam ou aleikoem,

Heeft iemand dit gebed verricht? Heb je toen ook daadwerkelijk een duidelijk "teken" gekregen? En in welke vorm was dit dan?

18-06-2016, 12:54


Wa alaikoem salam!

Ik heup vuur jou guut komme inshaallah.

18-06-2016, 13:03
Het hoeft geen echt teken te zijn he. Het kan zo zijn dat je een bepaalde rust voelt/ervaart bij een bepaalde keuze, of dat je tot een bepaald inzicht komt daarna nadat je met anderen in gesprek bent gegaan etc etc.

Sommigen wachten na het gebed op een daadwerkelijk teken van kies optie a of optie b, maar zo werkt het vaak niet.

18-06-2016, 13:30
Na salaat istighara zul je merken dat als diegene goed voor je is..dan zal Allah het vergemakkelijken en het dichtbij brengen en als het slecht voor je is dan zal het verdwijnen uit je leven.

18-06-2016, 13:37



Citaat door Stukjes:
Na salaat istighara zul je merken dat als diegene goed voor je is..dan zal Allah het vergemakkelijken en het dichtbij brengen en als het slecht voor je is dan zal het verdwijnen uit je leven.
JIj spriek aut iervarin of van wat jij gehuurt duun iergins?

18-06-2016, 13:42

Citaat door Kenzoo:
JIj spriek aut iervarin of van wat jij gehuurt duun iergins?
Vanuit wat de geleerdes zeggen en vanuit ervaren.

18-06-2016, 15:04

Citaat door Tesliem:
Het hoeft geen echt teken te zijn he. Het kan zo zijn dat je een bepaalde rust voelt/ervaart bij een bepaalde keuze, of dat je tot een bepaald inzicht komt daarna nadat je met anderen in gesprek bent gegaan etc etc.

Sommigen wachten na het gebed op een daadwerkelijk teken van kies optie a of optie b, maar zo werkt het vaak niet.


Juist!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

18-06-2016, 15:24

Citaat door Stukjes:
Vanuit wat de geleerdes zeggen en vanuit ervaren.
Alebij does, dankie waal vuur antwuurd. Iek hieb me nuuit verdipt in diet underwierp.

18-06-2016, 16:17

Citaat door Stukjes:
Na salaat istighara zul je merken dat als diegene goed voor je is..dan zal Allah het vergemakkelijken en het dichtbij brengen en als het slecht voor je is dan zal het verdwijnen uit je leven.
Dit inderdaad. Alhamdoulillaah.

18-06-2016, 19:02

Citaat door Kenzoo:
Wa alaikoem salam!

Ik heup vuur jou guut komme inshaallah.
Barak'Allaahoe fiek lieve Kenzoo.

18-06-2016, 19:03

Citaat door Tesliem:
Het hoeft geen echt teken te zijn he. Het kan zo zijn dat je een bepaalde rust voelt/ervaart bij een bepaalde keuze, of dat je tot een bepaald inzicht komt daarna nadat je met anderen in gesprek bent gegaan etc etc.

Sommigen wachten na het gebed op een daadwerkelijk teken van kies optie a of optie b, maar zo werkt het vaak niet.
Barak'Allaahoe fiek. Ik hoop dat ik tot een bepaald inzicht kom na het verrichten van dit gebed.

18-06-2016, 19:04

Citaat door Stukjes:
Na salaat istighara zul je merken dat als diegene goed voor je is..dan zal Allah het vergemakkelijken en het dichtbij brengen en als het slecht voor je is dan zal het verdwijnen uit je leven.
Barak'Allaahoe fiek. Kun je iets zeggen over je eigen ervaring? Was het een gevoel wat je had van: dit is niet okay? Of wat merkte je?

18-06-2016, 19:07



Citaat door P.S.Iloveyou:
Barak'Allaahoe fiek lieve Kenzoo.
Wa fiki, maar lif bien ik inkil hir miskin, dat jij nit weet duun, maar je set dus een stap voruit? M.b.t. je vurige tupik? Nurmal vrag ik niet duur, maar dit kier wiel.

18-06-2016, 20:11
Het gaat niet om gevoel. Je stelt jouw vraag en je doet gewoon verder met jouw leven. Als de pad opeens moeilijker word dan weet je het....

18-06-2016, 21:27

Citaat door P.S.Iloveyou:
Barak'Allaahoe fiek. Kun je iets zeggen over je eigen ervaring? Was het een gevoel wat je had van: dit is niet okay? Of wat merkte je?
Heeft niks met gevoel te maken gevoel daar heeft shaitaan vaak invloed op, het heeft meer te maken met dat als het slecht is dan zal hij bijvoorbeeld hard zijn tegen je ruzies of dat hij opeens niet wil..of dat er altijd iets tussen komt en diegene die neemt afstand laat niks meer horen.
En als het goed is voor je, dan zal het vergemakkelijkt worden alles loopt lekker en de deuren gaan open..

Pagina's : [1] 2