Bekijk volle/desktop versie : De juiste partner vinden...



18-06-2016, 10:30
Hoe doe je dit op de juiste islamitische wijze? Ik denk dat dit iets is waar veel broeders en zusters mee zitten.
Iemand van ahlu sunnah wal djamaa'ah vinden die de profeet sallalahu 'alayhi wa salam en de salaaf us salih volgt..

De volgende dingen heb ik al geprobeerd:
Via vader/broers. Helaas zijn mijn broers niet zo praktiserend en heeft dan geen succes
Via vriendinnen. De enkele vriendinnen die ik heb zijn zelf nog op zoek.
Via familie. Dit is ook geen succes.

Moge Allah ons allen een vrome geschikte partner schenken.

18-06-2016, 20:51


Het is helemaal niet moeilijk.. We hebben Allah Subhana wa ta hala.. Doe dua bij Allah, en Allah zal je helpen. Vetrouw op Allah. En vraag alleen Allah, geen mensen.

18-06-2016, 21:31
I feel you lieve zuster! Maar ik vertrouw erop dat het wel goed komt in sha Allah

19-06-2016, 00:20
Gewoon wachten tot er vanzelf een man met de wind mee tegen je aan vliegt.

19-06-2016, 13:48



Citaat door Yesmina.:
Salaam Alaykoem,

Het is inderdaad moeilijk. Al helemaal als je geen broers hebt en een vader hebt die dag en nacht werkt.


Precies inderdaad. Je wilt het graag op de goede manier doen en via hun doen maar dat lukt niet altijd. Gayr in shaa Allah !

Citaat door Leuke_Mooie_Man:
Het is helemaal niet moeilijk.. We hebben Allah Subhana wa ta hala.. Doe dua bij Allah, en Allah zal je helpen. Vetrouw op Allah. En vraag alleen Allah, geen mensen.


Citaat door Zwakkeling_:
I feel you lieve zuster! Maar ik vertrouw erop dat het wel goed komt in sha Allah


Juist we moeten ten alle tijden op Allah vertrouwen!

Citaat door Mfelsia:
Gewoon wachten tot er vanzelf een man met de wind mee tegen je aan vliegt.
Haha.

19-06-2016, 19:04
Geduld.
Doe3aa.

03-10-2016, 12:30

Citaat door Muslimsis:
Studenten van kennis flirten en roddelen op social media. Dit soort mannen vandaag hebben geen broek! Laat staan andere...

Wat voor man zoek je?
Klopt, dat is een te groot risico die je dan zou moeten nemen vind ik.

Ik zou graag een man willen die verantwoordelijk is en ook de verantwoordelijkheden van de man in het gezin op zich neemt. Die zich goed gedraagt tegenover zijn vrouw en die natuurlijk ook de regels van de islam volgt. Maar geen man die hoogmoedig is omdat hij toevallig wat meer weet over islam dan iemand anders.

03-10-2016, 12:37
Ooo lieve schat
Wat kan ik je vertellen... Niet alles is wat het lijkt...

03-10-2016, 13:45

Citaat door Muslimsis:
En gehandicapte man? Die zijn dankbaarder en liever. Die zegt elke dag 'dank je lieverd' en is Allah elke dag dankbaar. Die andere spelen gewoon.
Ik vind het wel dapper van je dat je kiest voor een gehandicapte man. Je hebt zo te lezen veel ervaring hoe je met zulke mensen om dient te gaan
Moge ALLAH je bijstaan in je huwelijk en je het beste geven met elkaar. Amin