Bekijk volle/desktop versie : Emotionele mishandeling



15-06-2016, 00:48
van kinderen door ouders of opvoeders ..makes me so furious...zucht
Waarom doen ouders dit bij hun kinderen? Ik kan het gewoon niet bolwerken!

Wat vinden jullie van ouders die hun kinderen emotioneel verwaarlozen en/of mishandelen?

15-06-2016, 00:57


Ik heb er even over nagedacht maar ik heb hier geen woorden voor man.

15-06-2016, 01:05
@Johnny: Vanmiddag was t in de moskee..naast me aanschouwde ik dat een moeder haar zoontje verbaal met de grond gelijk maakte omdat hij aangaf te willen spelen.. ik heb me zo hard ingehouden..kookte van binnen..
Tabeyeth -zucht

@Vlindertje:El'hamdulilah heb je t een plek weten te geven.. heb er gewoon geen woorden voor...
Beseffen mensen wel wat ze aanrichten denk ik dan?

15-06-2016, 01:14
Ouders/opvoeders doen dat haast nooit met voorbedachte rade. Het is vaak onwetendheid. Als ze wisten wat ze aanrichtten zouden ze direct stoppen.

15-06-2016, 01:19



Citaat door SoulSister__:
@Johnny: Vanmiddag was t in de moskee..naast me aanschouwde ik dat een moeder haar zoontje verbaal met de grond gelijk maakte omdat hij aangaf te willen spelen.. ik heb me zo hard ingehouden..kookte van binnen..
Tabeyeth -zucht
Pff, pijnlijk om te zien.
Allah ihdina oe saffi.

15-06-2016, 01:23
@Butterfly: Mooi je laatste zin ♡

@pharid: Er moet veeel meer awareness komen voor dit probleem..want dat is t..voedingsbodem van alle drama

15-06-2016, 01:27
@Jb : Ja, wou geen scene schoppen midden in de masjid, ik werd gwn rood van woede..
Ameen!

15-06-2016, 01:40
@Qurat -Ul-Ayn: Geloof dat je r dikke huid van krijgt ....maar iedereen heeft n breaking point.. ook de sterkste

15-06-2016, 01:47

Citaat door SoulSister__:
@Jb : Ja, wou geen scene schoppen midden in de masjid, ik werd gwn rood van woede..
Ameen!
Haha ik begrijp je. Goed dat je de rust hebt bewaard.
Vanuit de moskee, rechtstreeks naar je boksbal.

Ik heb van die rebelse nichtjes. Wanneer zij iets doen wat mij niet bevalt, dan geef ik ze tekst en uitleg alsof het volwassenen zijn. Vervolgens herhalen wat ik zeg zodat ze het begrijpen, sorry zeggen tegen diegene en verder gaan. Geen idee of dat een goede manier is, maar het is in ieder geval mijn manier. Zo in het openbaar is sowieso fout man. Maar goed, nogmaals.. allah ihdina.

Verder een nice night soulsister.
Gezegende ramadan.

Peace.

15-06-2016, 01:59
@Jb: ja, zo leer je ze bewust worden en eigen verantwoording nemen van t gevolg van hun gedrag..goed van je!
Weltrusten Johnny, Ramadan mubarak.

@Qurat -Ul-Ayn: Hamdulilah , je hebt het tij weten te keren..doet me goed om te lezen , ghair incha allah ♡

15-06-2016, 02:15
Allah ibarek fiek. Wilde je punten, maar heb geen credits over man. Next time in sha Allah. Be good!

15-06-2016, 02:21
@JB: Ander keer, mooie ramadan dua
Ghair in sha allah. You too.

18-06-2016, 05:23



Citaat door Qurat-ul-Ayn:
Worden ze sterk van..
Althans, zo heb ik het ervaren.
Sterk?