Bekijk volle/desktop versie : 92.000 Marokkanen kregen Europese nationaliteit



Pagina's : [1] 2 3

14-06-2016, 17:10
Eurostat heeft cijfers gepubliceerd over het aantal 'nieuwe Europeanen' in 2014.

Het gros van de genaturaliseerde burgers komt uit Marokko, zo blijkt uit de cijfers van het Bureau voor de Statistiek van de Europese Unie. 92.000 Marokkanen kregen de nationaliteit van een Europees land binnen de Europese Unie. Dat is goed voor 10,4% van het totaal, aldus TelQuel. Daarna volgen de Albanezen en Turken met 4,6% en 4,21%.

De Marokkanen kregen vooral de Spaanse nationaliteit. 37,5% van hen ontving in Spanje hun documenten. Daarna volgen Italië (31,3%) en Frankrijk (19,5%). Gedurende het jaar 2014 kregen 890.000 mensen een Europese nationaliteit. Het overgrote deel kwam uit landen buiten Europa.

14-06-2016, 17:32


Woont er nog iemand in Marokko?

14-06-2016, 17:38
Deze cijfes klopen voor geenreet is gewoon abracadabra trukje, het zijn gewoon de kinderen die geboren zijn in europa van marokkaanen die al voorbeeld nederlandse nationaliteit al hebben die krijgen gelijk ook Nederlandse nationaliteit
Oja aan die wanebi hollander (Europeaan) je bent en blijft een allegtoon dezab in dit geval k-t marokkaanen en natuurlijk er is geen racisme in europa hahaha

14-06-2016, 17:40

Citaat door Piraten:
Deze cijfes klopen voor geenreet is gewoon abracadabra trukje, het zijn gewoon de kinderen die geboren zijn in europa van marokkaanen die al voorbeeld nederlandse nationaliteit al hebben die krijgen gelijk ook Nederlandse nationaliteit
Oja aan die wanebi hollander (Europeaan) je bent en blijft een allegtoon dezab in dit geval k-t marokkaanen en natuurlijk er is geen racisme in europa hahaha
Ach, is het weer niet waar?

14-06-2016, 18:03



Citaat door Ward:
Woont er nog iemand in Marokko?
hoeveel nederlanders wonen er in australie, de vs, en nieuw zeeland?

14-06-2016, 18:10

Citaat door 918:
hoeveel nederlanders wonen er in australie, de vs, en nieuw zeeland?
Oh, hou toch op.

14-06-2016, 18:28

Citaat door Ward:
Oh, hou toch op.
Nee, het is weer niet eens waar.. Zwarte piet is niet racistisch in NL, dus wat een knorrie in Nederland vind over zaken is niet relevant

14-06-2016, 18:30

Citaat door 918:
hoeveel nederlanders wonen er in australie, de vs, en nieuw zeeland?
Na de oorlog vond regering Nederland overbevolkt, stimuleerde emigratie.
Toen 9 miljoen inwoners, nu 17 miljoen.....

14-06-2016, 18:33

Citaat door seneca:
Na de oorlog vond regering Nederland overbevolkt, stimuleerde emigratie.
Toen 9 miljoen inwoners, nu 17 miljoen.....
regering stimuleert nu pedofilie, vandaar dat kinderfeestje moeten blijven bestaan. Zwarte piet wordt gebruikt als lokmiddel om kleine onschuldige kids te betasten

14-06-2016, 19:13

Citaat door Ward:
Woont er nog iemand in Marokko?
wel eens in marokko geweest..

14-06-2016, 20:00

Citaat door Ward:
Woont er nog iemand in Marokko?
nog steeds meer dan 30 miljoen.
Marokko is een arm land, dus migratie bestaat al enige tijd.
Naar Europa is deze migratie gestart in de jaren 60, nu meer dan 50 jaar geleden.
Deze Marokkanen in NL, België, Frankrijk en Duitsland hebben door de naturalisatie nu twee nationaliteiten.

Naar Spanje en Italië is de migratie pas veel gestart, namelijk in de jaren 90; nu is er een inhaalbeweging op het vlak van naturalisaties.

Naturalisaties komen in de heel wereld voor: migranten (zowel uit Europa als van buiten Europa) hebben hierdoor vaak twee nationaliteiten.
Ook Nederlanders die geëmigreerd zijn naar o.a Australië, Nieuw-Zeeland of Verenigde Staten behouden hun Nederlandse nationaliteit, na naturalisatie.

14-06-2016, 21:03
Is dat nou op basis van mond tot mond reclame? Dat zou me verbazen als ik hoor hoe slecht het is in oa dit land voor Marokkanen... Tijd voor postbus51 filmpjes in Marokko?

14-06-2016, 23:53


En hier in nl niemand kreeg paspoort van Wilders

15-06-2016, 08:32

Citaat door Jamal_Amsterdam:
Trouwens ik ga nooit naar Marokko, elhamdulilah en ben ook van plan om nooit te gaan.

Ik ben blij dat ik geboren en getogen ben in Nederland. Het was de wil van Allah om niet onder de heerschappij te vallen van een mounafiq.

Ik noem mezelf geen Nederland en ook geen Marokkaan, maar een moslim, aangezien ik praktiseer en mijn geloof serieus neem.

Jullie hebben een hekel aan Nederland en grote liefde voor Marokko en voor jullie leider m6 (emir el moufsidien). Waarom wonen jullie nog in Nederland?

Emigreren naar Marokko is niet strafbaar. Ticket kost niks.
This is how a girl makes a scene

15-06-2016, 13:20
Jamal_amstersam
Ik weet niet wat een k t algerijn op M.nl zit te snuffelen daroom zal je nooit begrijpen waarom wij MAROKKAAAAANEN van marokko houden het hoeft niet als je van iets te houden ook gelijk moet klemen pannekoek
Als ik van je zusje hou dan hoef ik niet gelijk met haar trouwen oen

Pagina's : [1] 2 3