Bekijk volle/desktop versie : Dames van ANTWERPEN graag jullie ervaring met ziekenhuizen.!



14-06-2016, 14:05
hallo lady's,

ik zou graag jullie ervaringen willen horen met het middelheim zieken huis voor bevalling?
Ik ben zelf 2 jaar terug bevallen in gza sint augustin maar heb slechte ervaring met gynaecoloog Nathalie jordens.
ziekenhuis zelf is op zich wel goed maar wil toch een andere proberen.
Ik verhuis tijdens mijn zwangerschap naar merksem dus als er goede gynaecologen daar zijn hoor ik het ook graag?

moet een afspraak maken voor eerste controle maar weet echt niet waar

14-06-2016, 14:15


Ook handig voor mij om te weten.

14-06-2016, 14:18
Ik ben in het a.z monica ziekenhuis bevallen ben er zeer tevreden over zeker aan te raden middelheim vind ik ook een goeie ze helpen je goed nadia roofthoofd was mijn gynaeceloog super vrouw is het was erg gerustgesteld met haar als gynaeceloog 4 jaar terug maar middelheim blijft en is zeker een goeie zkhuis

Maaarrrr nog eeen hartstikke mabrouk met je zwangerschap h

14-06-2016, 16:32

Citaat door getrouwde_roos:
Ik ben in het a.z monica ziekenhuis bevallen ben er zeer tevreden over zeker aan te raden middelheim vind ik ook een goeie ze helpen je goed nadia roofthoofd was mijn gynaeceloog super vrouw is het was erg gerustgesteld met haar als gynaeceloog 4 jaar terug maar middelheim blijft en is zeker een goeie zkhuis

Maaarrrr nog eeen hartstikke mabrouk met je zwangerschap h

dankjewel lieverd. mijn vriendin is ook in az monica bevallen was ook wel tevreden. alleen na haar bevalling hebben ze haar best lang alleen gelaten met de baby op haar buik zonder verder dingen na te kijken. maar was ook druk periode toen misschien daarom. ik hoor veel goeie verhalen over nadia roofthoofd en ook an steylmans van middelheim. ken je die ook of is nadia echt beter.

14-06-2016, 16:38


Ben 4 keer bevallen in middelheim en moet zeggen steeds beter aan het worden kwa kamers nu is het top en mijn gyno is steylemans echt een schat van een vrouw. Ben er zeer tevreden over

14-06-2016, 16:44
Ik ben twee keer bevallen in het Middelheim. Mijn gynaecologe was Nadia Roofthooft en super tevreden van. Toen ze in vakantie was heb ik ook paar keer controle gehad bij Steylemans en zij maakte op mij ook echt een goede indruk. Een paar vriendinnen van mij liepen/lopen ook bij haar en hoor alleen maar goeds.

Materniteit op zich is trouwens ook echt top. Enkele jaren geleden volledig vernieuwd geweest dus alles relatief nieuw.

14-06-2016, 23:05

Citaat door Shorty--:
dankjewel lieverd. mijn vriendin is ook in az monica bevallen was ook wel tevreden. alleen na haar bevalling hebben ze haar best lang alleen gelaten met de baby op haar buik zonder verder dingen na te kijken. maar was ook druk periode toen misschien daarom. ik hoor veel goeie verhalen over nadia roofthoofd en ook an steylmans van middelheim. ken je die ook of is nadia echt beter.
Graag gedaan ik heb geen ervaring met steylemans maar uit de reacties van leden hier neem ik aan dat ze erg goed is in haar vak maar met nadia ben ik zeer tevreden geweest moet je even kijken gair incha allah maak je vooral niet druk het komt echt allemaal goed incha allah

16-06-2016, 16:52
dankjewel dames ik heb zelf al een afspraak gemaakt bij dokter steylmans in het middelheim. twijfel nog wel tussen haar en nadia roofthoofd hoor over hun beide goede verhalen.
na mijn verhuis zal ik dan kijken of ik in het middelheim op controle blijf of toch merksem jan palfijn. hoor daar ook goede verhalen over.
beide ziekenhuizen zijn toch samen als het goed is allebij van zna dus zal ook makkelijk zijn indien nodig over te gaan van ene naar andere.

17-06-2016, 09:47

Citaat door Shorty--:
dankjewel lieverd. mijn vriendin is ook in az monica bevallen was ook wel tevreden. alleen na haar bevalling hebben ze haar best lang alleen gelaten met de baby op haar buik zonder verder dingen na te kijken. maar was ook druk periode toen misschien daarom. ik hoor veel goeie verhalen over nadia roofthoofd en ook an steylmans van middelheim. ken je die ook of is nadia echt beter.
Hey meid. Ik ben ook 1x bevallen in az monica in Deurne. Klopt inderdaad wat je zegt, mij hebben ze ook zeker 1u alleen gelaten met de baby op mij. Dat was volgens hun de tijd die ze ons gaven om samen te zijn vlak na de bevalling. Maar vond het eerlijk gezegd wel lang duren.

Maar voor de rest was ik wel tevreden.

17-06-2016, 14:03

Citaat door zotte_ik:
Hey meid. Ik ben ook 1x bevallen in az monica in Deurne. Klopt inderdaad wat je zegt, mij hebben ze ook zeker 1u alleen gelaten met de baby op mij. Dat was volgens hun de tijd die ze ons gaven om samen te zijn vlak na de bevalling. Maar vond het eerlijk gezegd wel lang duren.

Maar voor de rest was ik wel tevreden.
jaa opzich is dat wel fijn en goed voor moeder kind contact. je moet dan alleen nog echt even bijkomen van de bevalling en alles haha. ik al in het begin naar het middelheim gaan en denk later naar jan palfijn in merksem aangezien ik daarheen verhuis.