Bekijk volle/desktop versie : ben geen maagd meer..PLS HELP!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

22-04-2005, 20:39
wat moet ik in hemelsnaam doen.. heb de grootste fout van mijn leven begaan..ik vertrouwde hem..we zouden gaan trouwen en nu zijn we niet meer bij elkaar. HELP HELP HELP BEN GEEN MAAGD MEER.. ik haat mezelf!! Ik hoop dat Allah en mijn ouders mij vergeven..

Maar mensen, vertel mij aub wat ik moet doen..Ik wil niet tegen mijn toekomstige man liegen. Als hij het accepteert ok en zoniet pech gehad..


WIE KAN MIJ HELPEN..ik ga kapot...

22-04-2005, 20:41


Wist je niet op voorhand dat het niet mocht? Dat zinaa haram is? Wist je dat of niet?

22-04-2005, 20:42
Ga Douchen, Bidden, Vraag Allah Jouw Te Vergeven. En Ga Trouwen.

22-04-2005, 21:04
Vraag Allah om vergiffenis..

22-04-2005, 21:50



Citaat door media_009:
wat moet ik in hemelsnaam doen.. heb de grootste fout van mijn leven begaan..ik vertrouwde hem..we zouden gaan trouwen en nu zijn we niet meer bij elkaar. HELP HELP HELP BEN GEEN MAAGD MEER.. ik haat mezelf!! Ik hoop dat Allah en mijn ouders mij vergeven..

Maar mensen, vertel mij aub wat ik moet doen..Ik wil niet tegen mijn toekomstige man liegen. Als hij het accepteert ok en zoniet pech gehad..


WIE KAN MIJ HELPEN..ik ga kapot...
Welk hulp wil je eigenlijk? Ons moet je niet om hulp vragen hoor.

22-04-2005, 21:52

Citaat door Zusterke001:
Welk hulp wil je eigenlijk? Ons moet je niet om hulp vragen hoor.
Met alle respect..
Maar wij zijn haar zusters wij moeten haar helpen.

22-04-2005, 22:02
jah man ik ben wel een jongen maar jullie meiden moeten haar helpen en iedereen maak fouten maar zulke fouten moet je gwn niet maken man tfoee was dit maar niet gebeurt

22-04-2005, 22:08

Citaat door media_009:
wat moet ik in hemelsnaam doen.. heb de grootste fout van mijn leven begaan..ik vertrouwde hem..we zouden gaan trouwen en nu zijn we niet meer bij elkaar. HELP HELP HELP BEN GEEN MAAGD MEER.. ik haat mezelf!! Ik hoop dat Allah en mijn ouders mij vergeven..

Maar mensen, vertel mij aub wat ik moet doen..Ik wil niet tegen mijn toekomstige man liegen. Als hij het accepteert ok en zoniet pech gehad..


WIE KAN MIJ HELPEN..ik ga kapot...
Oeps....Big trouble
Moge allah swt jouw vergeven inshaAllah!!Toon berouw....zuster

22-04-2005, 22:12
shokran fatimaatjuh..Allahi jaziek bikheir.ik wou dat er meer waren zoals jou...

Jullie moeten me begrijpen..als ik de tijd trug kon draaien had ik het gedaan wallakien HET GAAT NIET..

We hadden beide de intentie om met elkaar te trouwen maar door omstandigheden zijn we uit elkaar gegaan...

IK HOOP DAT ALLAH MIJ VERGEEFT EN MIJN OUDERS OMDAT ZE DENKEN DAT IK BRAAF BEN GEWEEST

Alleen Allah weet wat ik voel en wil maar ik heb nog geen antwoord van Hem SWT..

Misschien antwoordt Hij mij via 1 van jullie.

22-04-2005, 22:15

Citaat door media_009:
wat moet ik in hemelsnaam doen.. heb de grootste fout van mijn leven begaan..ik vertrouwde hem..we zouden gaan trouwen en nu zijn we niet meer bij elkaar. HELP HELP HELP BEN GEEN MAAGD MEER.. ik haat mezelf!! Ik hoop dat Allah en mijn ouders mij vergeven..

Maar mensen, vertel mij aub wat ik moet doen..Ik wil niet tegen mijn toekomstige man liegen. Als hij het accepteert ok en zoniet pech gehad..


WIE KAN MIJ HELPEN..ik ga kapot...
ach ja, de meeste marokkaanse jongens van boven de 20 zijn ook geen maagd meer, dus niet zo paniekerig.

als zij graag een maagde willen, moeten ze dat ook maar zijn. accepteert een niet-maagde jou niet, dan zegt dat genoeg over hem, hypocriet.

je kan niks anders doen dan allah vergiffenis vragen, dat zit, en niet aan je ouders, noch aan een andere wezen op deze aarde.

22-04-2005, 22:16
Geef ME JOU MSN IK TROUW WEL MET JE HAHAHA

22-04-2005, 22:18

Citaat door TjacKaaaa:
ach ja, de meeste marokkaanse jongens van boven de 20 zijn ook geen maagd meer, dus niet zo paniekerig.

als zij graag een maagde willen, moeten ze dat ook maar zijn. accepteert een niet-maagde jou niet, dan zegt dat genoeg over hem, hypocriet.

je kan niks anders doen dan allah vergiffenis vragen, dat zit, en niet aan je ouders, noch aan een andere wezen op deze aarde.
Precies ja helemaal gelijk..je verdient een puntje..

Sterretje

22-04-2005, 22:20


ewa schatje jah ik hoop dat je nog een leuke lieve man vind die wel met je wil trouwen en dat ALLAh je zal vergeven

22-04-2005, 22:23
allemaal bedankt..Allahi smahli wa ismahli min elwalideen..
Ik gun dit geen enkel moslima toe...
Tjackaa zo denk ik ook maar in ons cultuur blijft het een man..Helaas kun je het bij hun niet controleren bij 9 op de 10 vrouwen wel..

Wat ik wel weet is dat ik het tegen mijn toekomstige man ga zeggen INSHALLAH...wil niet voor de rest van mijn leven liegen tegen hem en schijnheilig liggen doen...Bnibouiyash, wie weet wat Almaktoub is..You'll never know...

22-04-2005, 22:31

Citaat door BniBouiyach:
Geef ME JOU MSN IK TROUW WEL MET JE HAHAHA
Stagfiru Allah wat is dat nou weer voor iets iemand vraagt advies en daar ga jij grapjes over maken?!?!?!?!

Beste zuster

Toon inshallah berouw. En Moge Allah swt je vergeven amien.

De boodschapper van Allah(vrede zij met hem) heeft gezegd: "Bij Allah, ik zoek de vergeving van Allah en toon berouw aan Allah meer dan zeventig keer per dag."(Al-Bukhari)

De boodschapper van Allah (vrede zij met hem) heeft gezegd: "O mensen toon berouw aan Allah, want ik toon honderd keer per dag berouw." (Muslim)

De boodschapper van Allah (vrede zij met hem) heeft gezegd: "Degene die zegt: 'Ik zoek de vergeving van Allah de Almachtige, die geen god naast
Zich heeft. De Levende, de Zelfstandige en toon berouw aan hem.' Degene die dit zegt zal vergeven worden door Allah, ook al heeft hij de ranken van het leger verlaten."(Abi Dawoed, Tirmidhi)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10