Bekijk volle/desktop versie : Wat is er met deze webste?



12-06-2016, 00:53
Ben alweer voor de zoveelste keer gebanned voor ''belediging volk en geloof'', terwijl ik toch gewoon heel beschaafd
mijn afkeur voor de islam heb willen laten doorschemeren. En al mijn posts weer verwijderd.
Wanneer gaan de meesten van jullie dat nou eens snappen:
NIET ALLE MAROKKANEN ZIJN MOSLIM. Er zijn heel veel Marokkanen die de islam hebben bestudeerd en hebben verlaten omdat zij het er gewoon niet mee eens zijn of onzinnig vinden.
Elk kritiekpuntje van een marokkaan op het geloof wordt hier weggemoffeld. Dat is toch eng? Het is hier toch geen Noord-Korea?
Oh ik snap het al! Als de kritiek van binnenuit komt, van een Marokkaan en niet van een Nederlander, dan doet dat veel meer pijn. ...''Kijk als het een
Nederlander is, dan is het toch maar een domme ongelovige die kritiek heeft op iets wat hij niet kent, toch?''
Accepteer ons. Wij zijn ook Marokkanen.

Sjonge jonge, kan me niet een thuisvoelen op een forum voor Marokkanen

12-06-2016, 03:00


Ben jij happy? Zijn de mensen om je heen cool er mee?
Zo ja why maak je druk om onbekende?
Ieder zijn ding toch.

12-06-2016, 05:02

Citaat door Monaya:
Ben jij happy? Zijn de mensen om je heen cool er mee?
Zo ja why maak je druk om onbekende?
Ieder zijn ding toch.
Dit is geen personal issue. Ik zie het ook bij andere Marokkaanse atheïsten. Je wordt niet als volwaardig
Marokkaan gezien als je atheist ben. Dus om je vraag te beantwoorden. Nee, natuurlijk is niemand er cool mee. Je moet altijd maar
doen alsof. Ook op dit forum. Heb je gewoon gezonde kritiek, wordt je geband.
Kijk naar bijv. hoe mensen omgaan met iemand als Hafid Bouazza die als verraders worden gezien, en zielenverkopers of wat dan ook.
Ach joh laat maar, waar maak ik me ook druk om, laat deze website maar zitten

12-06-2016, 05:13

Citaat door Monaya:
Ben jij happy? Zijn de mensen om je heen cool er mee?
Zo ja why maak je druk om onbekende?
Ieder zijn ding toch.
Dit is geen personal issue. Dit geldt ook voor andere Marokkaanse atheïsten. Je wordt niet als volwaardig
Marokkaan gezien als je atheïst bent. Om je vraag te beantwoorden, nee, marokkanen zijn er nooit cool mee,
je moet altijd maar nep doen.
Zeg nou zelf, heb je ooit iemand in je familie hardop horen zeggen dat hij atheïst is?...
Volgens de meeste marokkanen zijn er geen eens
atheïstische Marokkanen. Alle Marokkanen zijn volgens hen voor 100% moslim...
Maar kijk eens naar hoe mensen zoals Hafid Bouazza besproken worden. Ze worden weggezet als verraders en zielenverkopers.
Je kan toch atheïst zijn en de marokkaanse roots behouden?
Wordt die bans hier een beetje zat. Dit zal mn laatste post ooit zijn.

12-06-2016, 05:23


Ik snap je, weetje als mensen niet met verschil kunnen omgaan zijn ze al te bekrompen en hypocriet om mee te praten.
En moslims die jou niet in jou waarde laat moet je gewoon naar wijzen hoe profeet Mohammed vzmh met niet moslims omging,
En als dat persoon alsnog onrespectvol is, dan weetje al dat het weinig te maken heeft met haar/zijn geloof. Tis gebrek aan karakter, opvoeding en gezonde stel hersenen.
En geloof me elke persoon voelt zich ooit ergens in buitengesloten. Maakt het niet goed, maar we zouden elkaar allemaal moeten begrijpen aangezien niemand het zelfde is en niemand beter dan een ander is.
helaas zijn gelovige soms niet begripvol na ongelovige en andersom worden gelovige behandeld als achterlijk so i feel you.
Maar zolang er mensen zijn die van beide kanten mensenlijk blijven is er nog ergens beetje hoop.