Bekijk volle/desktop versie : Benatia begrijpt ophef om shisha niet



10-06-2016, 19:30
De aanvoerder van de Leeuwen van de Atlas snapt niet waarom zoveel ophef is ontstaan nadat hij en ploeggenoot Youssef El Arabi shisha rookten tijdens een interlandperiode.

Na de wedstrijd tegen Congo. Benatia ziet niet in dat hij een fout heeft begaan, zeker als aanvoerder en voorbeeld voor miljoenen kinderen. In een interview met Almountakhab uit hij zelfs kritiek op critici. Hij zegt de ophef niet te begrijpen en sprak van een 'dramatisering van het onderwerp als gevolg van het schetsen van een beeld'.

Benatia legt uit: 'De coach heeft ons een dag rust gegeven na de wedstrijd tegen Congo. Een vrije dag kunnen we invullen zoals we willen en in het kader van de persoonlijke levenssfeer. Ik besloot met wat vrienden en teamgenoten te ontspannen en quality time door te brengen.' Excuses aanbieden ziet hij dan ook niet zitten, aldus TelQuel.

'Het is mengen in mijn privéleven en ik denk niet dat ik me moet verontschuldigen voor iets dat buiten het voetbal is. Ik ga er geen aandacht aan besteden.' Tot slot: 'Het beste voor hen is om me met rust te laten en te richten op wat er zich op het veld afspeelt, wat ik in de rest van de dagen doe of tijdens mijn vakantie is mijn zaak.'

10-06-2016, 20:21


ten eerste heb jij je voorbeeld functie tegenover je medespelers
het is niet professioneel om dat te doen voor kwalificatie wedstrijd ook al ben je geplaats
je hebt voorbeeldfucntie tegenover marokkaanse jongeneren

als je dat graag wilt roken had je weekje geduld moeten hebben op vakantie doe je wat je wilt

maar met marokko waar jij nog niks hebt laten zien of bereikt moet je profesineel gedragen dag vrij is om rusten en genieten op gezonde manier

10-06-2016, 21:39
Stank voor dank das wat je krijgt als je voor marokko kiest

10-06-2016, 21:42
Daarom komen ze altyd zover

10-06-2016, 23:51


hij gaat zwaar uitgefloten worden komende interland in Rabat.

11-06-2016, 00:39
Veel Marokkanen hebben schijnbaar nog steeds niet door dat je liever aan de Malboro kan gaan dan aan die gore waterpijp. Het ziet er zo chique en onschuldig uit met al die smaken maar het is gewoon troep. En dat zijn normale sigaretten ook voor alle duidelijkheid. Neemt niet weg dat Benatia een punt heeft. Zolang ie op het veld presteert voor Marokko mag ie van mij zelfs aan de zerzero hasj.

11-06-2016, 01:07

Citaat door Smoothoperator:
Veel Marokkanen hebben schijnbaar nog steeds niet door dat je liever aan de Malboro kan gaan dan aan die gore waterpijp. Het ziet er zo chique en onschuldig uit met al die smaken maar het is gewoon troep. En dat zijn normale sigaretten ook voor alle duidelijkheid. Neemt niet weg dat Benatia een punt heeft. Zolang ie op het veld presteert voor Marokko mag ie van mij zelfs aan de zerzero hasj.
Heb je gezien hoe een C.Ronaldo of een Messi zijn vrije dag invult? Het geeft je natuurlijk geen garantie tot succes, maar ze zijn continue bezig met het verbeteren van hun spel om te presteren. Het is niet meer de tijd van Cruijf dat je met een pakje per dag roken nog steeds goed voetbal kon laten zien.

11-06-2016, 07:22
Had hem hoog zitten maar na deze uitspraken kan ie oprotten.
Een shisha is gelijk aan 40 sigaretten dus je longen verkankeren in het openbaar als speler van het nationale elftal is wel degelijk onze zaak want je hebt een voorbeeld functie naar de jongeren toe.

11-06-2016, 09:18
Adem je sisha in nee toch
Is net als een sigaar toch.. Paffen

Sigaret is erger gaat naar je longen

11-06-2016, 19:07
Tegenwoordig laat iedereen zn mening horen net alsof die telt of wat uit maakt.. iedereen denkt wel wat, maar dat betekent niet dat je t gelijk moet uitspreken.. hou je mening voor je, ookal deel je dezelfde of juist helemaal niet..