Bekijk volle/desktop versie : Daesh-leider Al-Baghdadi mogelijk gewond



10-06-2016, 12:32
De leider van Daesh, Abu Bakr al-Baghdadi, is mogelijk gewond geraakt door een luchtaanval.





Dat meldt de Iraakse zender Sumariya op gezag van bronnen in de provincie Nineveh. De Amerikaanse coalitie zei vrijdag de berichten niet te kunnen bevestigen. Volgens Sumariya zouden Baghdadi en andere Daesh-leiders donderdag gewond zijn geraakt door een luchtaanval op het hoofdkwartier in de buurt van de Syrische grens.

10-06-2016, 19:41


ik hoop nog altijd dat ze abu bakr al-shaytaani levend te pakken kunnen krijgen.
Hij dient een proces te krijgen en de straf die hoort voor zijn misdaden tegen de mensheid.

Er moet gerechtigheid komen voor de slachtoffers van de daesh-satanisten.

10-06-2016, 19:43

Citaat door worldcitizen:
ik hoop nog altijd dat ze abu bakr al-shaytaani levend te pakken kunnen krijgen.
Hij dient een proces te krijgen en de straf die hoort voor zijn misdaden tegen de mensheid.

Er moet gerechtigheid komen voor de slachtoffers van de daesh-satanisten.
He voorvechter van onrecht en vertegenwoordiger van Shaytaan je bent ook overal te vinden in elke topic.

Heb je al aan je ouders verteld dat je gewoon eet tijdens de ramadan of doe je hier alleen stoer? Zeg eens

10-06-2016, 21:27
Dit is geen ware, vrome moslim maar iemand die de religie misbruikt voor zijn eigen agenda, en daarbij echte moslims een slechte naam geeft. Ik hoop dat ook vele mensen uit de Marokkanse gemeenschap dat toe kunnen geven.

11-06-2016, 00:23


ik zou wel zijn horloge willen hebben

12-06-2016, 19:52
die al baghdadi is super fake man hij heet heel anders en is eigeijk geen echt moslims, grappig is dat je alleen op goolgle zijn naam in hoef te type en er bij zet israel dan weet je al genoeg al-baghdadi israel lol


Dat mensen nog steeds in deze poppenkast geloven.. en media