Bekijk volle/desktop versie : Ik zoek Zwart Werk: schoonmaak, of iets anders.



Pagina's : [1] 2

22-04-2005, 17:44
Help mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pleaze!

22-04-2005, 17:55


ja wie niet?

23-04-2005, 00:10
hahah zekerss wie niet !!

23-04-2005, 00:17
Zwart werk is haram tenzij je illegaal bent

23-04-2005, 02:04



Citaat door Lella_Naima:
Illegaal zijn mag ook niet. Je mag de overheid niet bedriegen, etc.. Meeste komen hier voor werk en luxe leventje. Allemaal wereldse dingen... Heeft niks te maken met je geloof. Je dien kan je ook praktiseren in je land en je kan smeekbedes doen om hulp te vragen aan Allah om het je te vergemakkelijken in je eigen land.

Ps. Heb het gelezen in een islamitisch boekje. Dus 't is geen onzin.
Niet mee eens Illegaalen hebben het recht om hier te zijn vind ik want deze landen zijn rijk en ontwikkeld geworden nadat ze andere landen hebben bezet en misbruikt, 100 jaar geleden gingen ze 1000 km van hun vandaan om andere landen te bezetten en ik weet zeker dat ze toen geen visum hebben gevraagt. En ik denk dat voor een deel door deze bezetting gaat het slecht met deze landen . daarom vind ik als iemand in zijn eigen land geen toekomst heeft gewoon imigreeren en zoeken voor een betere toekomst elders tenzij deze landen die andere landen hebben bezet en daardoor rijk geworden in deze landen gaan infesteeren.

23-04-2005, 10:31
Zwart werk is niet haram zolang je geen handtekening hoeft te zetten van de overheid dat je werkloos bent!

23-04-2005, 13:00
paas mij dan ook gelijk zwart werk als je tog besig bent met zoeken, ik verdien niet genoeg, krijg leerlingsalaris

23-04-2005, 16:11
waahahahah ewa al chi werk gevonden welaaa help ons a mattie

23-04-2005, 16:20
pffffff zwart werk waar vindt je dat nou !! is moeilijk te vinde maar is altijd welkom !!

en hee goja hoe kom je er bij dat het haram is ??? heb je het gelezen gehoord ??
je werkt gewoon voor je geld toch je doet niks verkeerd !! en als dat harm is zou extra geld krijgen dus op basis van bonus ook haram moeten zijn je werkt er niet voor maar krijgt het gewoon !!

ewa ik hoor van je

23-04-2005, 21:23

Citaat door meknes84:
pffffff zwart werk waar vindt je dat nou !! is moeilijk te vinde maar is altijd welkom !!

en hee goja hoe kom je er bij dat het haram is ??? heb je het gelezen gehoord ??
je werkt gewoon voor je geld toch je doet niks verkeerd !! en als dat harm is zou extra geld krijgen dus op basis van bonus ook haram moeten zijn je werkt er niet voor maar krijgt het gewoon !!

ewa ik hoor van je
HAHAHAH WALLAHILA JE HEBT VOLKOMEN GELIJK,,,

23-04-2005, 22:08
ewa meid zo denk ik er over ik bedoel maar je zweet ook voor je geld !! toch haha

23-04-2005, 22:29

Citaat door Arif van Tanger:
Niet mee eens Illegaalen hebben het recht om hier te zijn vind ik want deze landen zijn rijk en ontwikkeld geworden nadat ze andere landen hebben bezet en misbruikt, 100 jaar geleden gingen ze 1000 km van hun vandaan om andere landen te bezetten en ik weet zeker dat ze toen geen visum hebben gevraagt. En ik denk dat voor een deel door deze bezetting gaat het slecht met deze landen . daarom vind ik als iemand in zijn eigen land geen toekomst heeft gewoon imigreeren en zoeken voor een betere toekomst elders tenzij deze landen die andere landen hebben bezet en daardoor rijk geworden in deze landen gaan infesteeren.
Jouw idee zal niet werken in dit land.Veel illegalen zal voor jou ook niet postief werken uiteindelijk, dus als iedereen naar Nederland mag komen, weet ik zeker dat jij zo weg ben uit dit land.. Zo´n lekker leventje wordt het dan niet meer hoor.

24-04-2005, 00:09



Citaat door Miss-Understood:
Jouw idee zal niet werken in dit land.Veel illegalen zal voor jou ook niet postief werken uiteindelijk, dus als iedereen naar Nederland mag komen, weet ik zeker dat jij zo weg ben uit dit land.. Zo´n lekker leventje wordt het dan niet meer hoor.
Dan zou het juist gaan werken zoals je nu zegt . Het betekent dat er menssen hier weg gaan waardoor illegalen werk kunnen krijgen en bedrijven meer arbeidkrachten nodig zallen hebben het geen gaat leiden dat ze legaal gaan worden en dan zallen meer illegalen blijvenkomen waardoor de eerste illegalen die inmiddels leegaal zijn geworden weer weg gaan en de laatste illegalen weer werk gaan krijgen . Het is wel een oplossing

24-04-2005, 00:38
Ik zoek een schoonmaakster voor bij mij thuis.
Aangezien ik veel werk, ehb ik geen tijd om zelf schoon te maken.
Ik betaal je contant in je handje, dus geen pensioen gedoe of ziekenfonds premie bla bla .
Wie heeft er interesse? pm me

24-04-2005, 11:32

Citaat door PrettyBoy:
Ik zoek een schoonmaakster voor bij mij thuis.
Aangezien ik veel werk, ehb ik geen tijd om zelf schoon te maken.
Ik betaal je contant in je handje, dus geen pensioen gedoe of ziekenfonds premie bla bla .
Wie heeft er interesse? pm me
wahahahaha wallahilaa... GEKTEEE........
Hoeveel per uur....

Pagina's : [1] 2