Bekijk volle/desktop versie : Vakantie marokko



03-06-2016, 16:58
Hallo, ik ben toen ik klein was wel eens in Marokko geweest met mijn vader, zo een 15 jaar geleden. Ik ben van plan om deze zomer naar Marrakesh te vliegen vanaf Madrid en een paar weekjes in Marokko rond te reizen met een vriend. Auto huren en gewoon mooie plekken bezoeken. Wie heeft tips om dingen te bezoeken die je echt moet zien. Mooie stranden, natuur , steden enzo. Alvast bedankt

03-06-2016, 23:56


Hallo, Ik ga deze zomer ook naar Marakkech met mijn zoontje samen. Hij wil meer weten over zijn roots. Zelf gaan we Marakkech.
Naar het Jema el fna plein natuurlijk, de koran school, de grote bekende moskee bezichtigen en de souks afstruinen.
Er zijn ook veel aquaparken voor verxxxxxng. Ook wil ik een aantal dagtochten maken, sowieso naar Ait Ben Haddou, en misschien ook
een dagje ourika vallei of 2 dagen naar de sahara. Verder is Agadir in de buurt en goed te bereiken via de nieuwe snelweg (vertelde een vriendin mij). Daar is het strand erg mooi, ik ben er zelf 8 jaar geleden geweest., als je van surfen houdt ben je daar ook aan het goede adres.
Verder vind ik Fes een hele mooie stad, mooie gebouwen (koningsstad) wel erg warm ook haha.
Tetouan heeft een mooi, strand marina smir, cabo negro etc. Ik heb gehoord dat ze bij Tetouan ook mooie watervallen hebben.
Tanger vind ik persoonlijk meer voor het uitgaanspubliek. Misschien heb ik het mis, ik heb Tanger niet echt verkend. In Saidia heb je ook een leuk strand.

05-06-2016, 12:53
dank voor je uitgebreide tips. heb er veel zin in. Woon al 7 jaar in Amerika met mijn vader en ga nu met mijn neef en Algerijn Marokko goed verkennen kan echt niet wachten Mijn neef komt oorspronkelijk uit Tanger, die zei teveel toeristen, drugs seks enzo dus denk niet dat we dat doen.

Ga sowieso wel naar Agadir denk ik, mooie stranden idd. En ik moet naar de Koutoubia moskee in Marrakesh, vind ik persoonlijk een van de mooiste van de wereld. Sahara lijkt me ook wel wat ik ga eens op onderzoek. shokran

05-06-2016, 14:06

Citaat door sno:
dank voor je uitgebreide tips. heb er veel zin in. Woon al 7 jaar in Amerika met mijn vader en ga nu met mijn neef en Algerijn Marokko goed verkennen kan echt niet wachten Mijn neef komt oorspronkelijk uit Tanger, die zei teveel toeristen, drugs seks enzo dus denk niet dat we dat doen.

Ga sowieso wel naar Agadir denk ik, mooie stranden idd. En ik moet naar de Koutoubia moskee in Marrakesh, vind ik persoonlijk een van de mooiste van de wereld. Sahara lijkt me ook wel wat ik ga eens op onderzoek. shokran
Leuk, veel plezier, ik ben er vanaf 27 juli tot en met 10 aug in en rondom Marakkech