Bekijk volle/desktop versie : Aquaparken in Marokko



02-06-2016, 15:51
Wie kent er in Marokko leuke hotels met aquaparken? Stad maakt niet uit, als het maar een aquapark heeft. Een hotel met meedere zwembaden met verschillende glijbanen is ook goed.

Alvast bedankt voor het reageren.

02-06-2016, 15:53



02-06-2016, 16:20

Citaat door Cecile:
Marrakech?
In marrakech heb ik dit hotel gevonden: SPLASHWORLD Aqua Mirage. Maar ik ben benieuwd naar ervaringen. Het liefst zou ik naar jedida gaan, maar marrakech of agadir kan ook (is alleen iets langer rijden).

02-06-2016, 16:23
Ik ben geen voorstander van hotel icm met kinder- waterparken. In Marrakech heb je twee grote waterparken. Zou een leuk hotelletje boeken en af en toe de waterparken bezoeken.

02-06-2016, 16:31


In Marrakesch heb je Aqua fun, oftewel Pickalbadros genoemd.
Wat een grote klerezooi ia het daar.
Vorig jaar geweest en daarvoor 5 jaar geleden eens geweest.
Er heersten nood toestaan die alleen Marokkanen voor elkaar krijgen.
Veel te heet afgestelde douches, vies en oud eten.
Onbeschoft personeel en dan probeerden ze ons ook nog op te lichten met uit checken. Wij hadden alles van tevoren geboekt en betaald maar vlg degene aan de balie hadden wel te weinig betaald : maf:
We hebben hierdoor bijna onze vlucht gemist dankzij de oplichters.
Maar goed, de Reviews liegen niet.

In Agadir kan ik jou het Riu Aqua park adviseren.
Aardig personeel.

Erg jammer van Marokko dat ze alles bij elkaar stelen en voor de burgers die een ontspannen vakantie willen vieren weinig keus overblijft.

Als je Kids ouder worden willen ze niet eens meer heen omdat ze de betere faciliteiten gewent zijn van andere landen.

02-06-2016, 16:32
In Casablanca heb je trouwens aquapark Tamaris. Weet niet of er een hotel zit.

02-06-2016, 17:18

Citaat door Cecile:
Ik ben geen voorstander van hotel icm met kinder- waterparken. In Marrakech heb je twee grote waterparken. Zou een leuk hotelletje boeken en af en toe de waterparken bezoeken.


Mijn kinderen van 8 en 7 vinden dit soort dingen geweldig. Ze hebben nu ook hun zwemdiploma's. Als je een aparte hotel zou boeken kun je dan wel gebruik maken van het aquapark? En hoe duur is het dan?

02-06-2016, 17:20

Citaat door ikwilafstuderen:
Mijn kinderen van 8 en 7 vinden dit soort dingen geweldig. Ze hebben nu ook hun zwemdiploma's. Als je een aparte hotel zou boeken kun je dan wel gebruik maken van het aquapark? En hoe duur is het dan?


Om heel eerlijk te zijn, de aqua- parken in Marrakech zijn relatief duur. Zo'n 200 dirham per persoon.

02-06-2016, 17:22

Citaat door Nietvergeten1:
In Marrakesch heb je Aqua fun, oftewel Pickalbadros genoemd.
Wat een grote klerezooi ia het daar.
Vorig jaar geweest en daarvoor 5 jaar geleden eens geweest.
Er heersten nood toestaan die alleen Marokkanen voor elkaar krijgen.
Veel te heet afgestelde douches, vies en oud eten.
Onbeschoft personeel en dan probeerden ze ons ook nog op te lichten met uit checken. Wij hadden alles van tevoren geboekt en betaald maar vlg degene aan de balie hadden wel te weinig betaald : maf:
We hebben hierdoor bijna onze vlucht gemist dankzij de oplichters.
Maar goed, de Reviews liegen niet.

In Agadir kan ik jou het Riu Aqua park adviseren.
Aardig personeel.

Erg jammer van Marokko dat ze alles bij elkaar stelen en voor de burgers die een ontspannen vakantie willen vieren weinig keus overblijft.

Als je Kids ouder worden willen ze niet eens meer heen omdat ze de betere faciliteiten gewent zijn van andere landen.
Wat een nare ervaring zeg, zo jammer dit soort dingen. Ik vind dat je in Marokko heel weinig voorzieningen hebt gericht op kinderen, je moet echt goed zoeken naar een hotel met een leuk zwembad en speeltuintje. Meestal is het ook best duur en van slechte kwaliteit, of het is superdruk.

Dan hebben de turken het veel beter begrepen. Jammer dat marokko niet hierin investeerd. Het blijft een heerlijk land en met lekkere eten.

02-06-2016, 17:25

Citaat door Cecile:
Om heel eerlijk te zijn, de aqua- parken in Marrakech zijn relatief duur. Zo'n 200 dirham per persoon.
Dat is voor ons 100 euro dan kan ik net zo goed ook daar een hotel nemen.

03-06-2016, 11:48

Citaat door ikwilafstuderen:
Dat is voor ons 100 euro dan kan ik net zo goed ook daar een hotel nemen.
200 dirham is geen 100 euro. hoe kom je daar bij zuster?
200 dirham is ong. 18 a 19 euro

03-06-2016, 13:59

Citaat door Nawir_Darbi:
200 dirham is geen 100 euro. hoe kom je daar bij zuster?
200 dirham is ong. 18 a 19 euro
200 dirham keer 5 personen is 1000 dirham, heb het afgerond naar honderd euro