Bekijk volle/desktop versie : 'Aboutaleb moet actie ondernemen en zich kandidaat stellen'



Pagina's : [1] 2

31-05-2016, 18:49
PvdA-coryfee Ahmed Aboutaleb, nu burgemeester van Rotterdam, moet zich kandidaat stellen voor het lijsttrekkerschap van de sociaaldemocraten.





Hij moet niet wachten tot anderen zich terugtrekken. Dat zei PvdA-minister Jeroen Dijsselbloem van Financiën dinsdag bij RTLZ. De bewindsman vindt het vreemd dat Aboutaleb zich pas kandidaat wil stellen als huidig politiek leider Diederik Samsom besluit niet mee te doen. Volgens Dijsselbloem is het duidelijk "dat Aboutaleb de ambitie heeft om de partij te trekken en daar ook idealen in wil steken".

Dan moet je niet eerst wachten tot de ring leeg is, voordat je die betreedt, aldus de minister. Dijsselbloem vindt dat Aboutaleb een stap naar voren moet zetten: "Je krijgt het lijsttrekkerschap niet op een presenteerblaadje, het is kwetsbaar. Dat betekent risico nemen." De minister benadrukte dat hij Samsom blijft steunen.

31-05-2016, 19:38



Citaat door DEMO:
wat een achterlijke reactie zeg..laat je eigen nakijken man.
Wij zijn het vaak oneens met elkaar, maar hier kan ik je helemaal in vinden.
Dank je!

31-05-2016, 19:41

Citaat door Pieter-Baan:
Wij zijn het vaak oneens met elkaar, maar hier kan ik je helemaal in vinden.
Dank je!
zo hoort een discussie ook te zijn vind je niet..

31-05-2016, 19:56
Leuk dat er door mijn mening weer een stel ontstaan is die elkaar met tekstliefde gevonden heeft!! @Demo de ontvanger en Pieter_zonder-Baan de gever? Had al een vermoeden, Demo Is la mietje!

31-05-2016, 20:05



Citaat door TheDictator:
Leuk dat er door mijn mening weer een stel ontstaan is die elkaar met tekstliefde gevonden heeft!! @Demo de ontvanger en Pieter_zonder-Baan de gever? Had al een vermoeden, Demo Is la mietje!
De gedachten die jij denkt en de woorden die jij uitspreekt verbeelden enkel jouw ervaringen..

31-05-2016, 20:13

Citaat door TheDictator:
Leuk dat er door mijn mening weer een stel ontstaan is die elkaar met tekstliefde gevonden heeft!! @Demo de ontvanger en Pieter_zonder-Baan de gever? Had al een vermoeden, Demo Is la mietje!
Zoals men dat bij ons zegt. "Die is rijp voor de longstay"!

31-05-2016, 20:42
Hij wordt de trek hondje en de pis paal van de Hollanders alles wat fout is gegaan krijgt hij de schuld maar ja geld maakt mensen blind

31-05-2016, 20:43
Geloof het of niet maar dit is een politieke zet van PvdA politiek partij & minister Jeroen Dijsselbloem om Ahmed Aboutaleb als lijsttrekker naar voren te schuiven om te voorkomen dat allochtoon massaal op de nieuwe politiek partij DENK gaan stemmen die werk gaat maken van hun recht en kansen voor deze gemeenschap in nl

31-05-2016, 20:43

Citaat door Redactie:
PvdA-coryfee Ahmed Aboutaleb, nu burgemeester van Rotterdam, moet zich kandidaat stellen voor het lijsttrekkerschap van de sociaaldemocraten.





Hij moet niet wachten tot anderen zich terugtrekken. Dat zei PvdA-minister Jeroen Dijsselbloem van Financiën dinsdag bij RTLZ. De bewindsman vindt het vreemd dat Aboutaleb zich pas kandidaat wil stellen als huidig politiek leider Diederik Samsom besluit niet mee te doen. Volgens Dijsselbloem is het duidelijk "dat Aboutaleb de ambitie heeft om de partij te trekken en daar ook idealen in wil steken".

Dan moet je niet eerst wachten tot de ring leeg is, voordat je die betreedt, aldus de minister. Dijsselbloem vindt dat Aboutaleb een stap naar voren moet zetten: "Je krijgt het lijsttrekkerschap niet op een presenteerblaadje, het is kwetsbaar. Dat betekent risico nemen." De minister benadrukte dat hij Samsom blijft steunen.
vind ik ook..het is een teken van zwakte van Aboutaleb.

31-05-2016, 20:45

Citaat door TheDictator:
Moge deze geassimileerde duivelskind die anti Islam is voor wat geld een pijnlijke en langdurige dood ondergaan. Ook zijn familie gun ik dat! Alleen omdat het kan!!! Niks mooiers dan de Vrijheid van meningsuiting in een democratisch land!!
hij is een slechte moslim hij valt alleen maar te redden als hij shia wordt.

31-05-2016, 20:49
Ik denk dat hij beter in Rotterdam kan blijven als burgemeester Voor zover ik het kan beoordelen is hij een kundig bestuurder en ik denk dat hij op zo'n post beter tot zijn recht komt dan als politicus in de landelijke politiek waarbij het vaak om heel andere dingen gaat dan het zijn van een kundig bestuurder.

31-05-2016, 20:52
Ahmed Aboutaleb is slechts Marionet poppetje van de pvda die niets maar dan ook niets heeft betekend voor de allochtoon en de hele politiek partij als PVDA vergeet vooral niet Asscher met zijn actie die hij heeft ondernomen om de uitkeringsverdrag met Marokko op te zeggen en de inspanningen van deze achterlijk partij die krijgen mijn stem nooit meer voortaan gaat die naar DENK

31-05-2016, 20:58


abu_salaah

Citaat door TheDictator:
Moge deze geassimileerde duivelskind die anti Islam is voor wat geld een pijnlijke en langdurige dood ondergaan. Ook zijn familie gun ik dat! Alleen omdat het kan!!! Niks mooiers dan de Vrijheid van meningsuiting in een democratisch land!!
hij is een slechte moslim hij valt alleen maar te redden als hij shia wordt.



wil jij beweren dat shia goede moslims zijn zij die hun dochters als tijdelijk lustobject aan elkaar bieden om er zina mee te plegen. tazzzz

31-05-2016, 21:01

Citaat door Waarheid:
abu_salaah

Citaat door TheDictator:
Moge deze geassimileerde duivelskind die anti Islam is voor wat geld een pijnlijke en langdurige dood ondergaan. Ook zijn familie gun ik dat! Alleen omdat het kan!!! Niks mooiers dan de Vrijheid van meningsuiting in een democratisch land!!
hij is een slechte moslim hij valt alleen maar te redden als hij shia wordt.



wil jij beweren dat shia goede moslims zijn zij die hun dochters als tijdelijk lustobject aan elkaar bieden om er zina mee te plegen. tazzzz
jij spreekt niet de waarheid in Saudi Arabie trouwen 40 jarige ooms met hun eigen nichtjes.

31-05-2016, 21:20
Natuurlijk willen ze hem inzetten om de stem van de 'allochtone kiezers' te heroveren maar helaas... de huidige generatie trapt daar niet meer in. We weten ook van Dhr Aboutaleb dat het maar een bruikspreekpop is en meneer Aboutaleb als je dit leest en je kan hier niet tegen dan zeg ik....dan rot je maar toch op

Pagina's : [1] 2