Bekijk volle/desktop versie : Een baan in België



30-05-2016, 19:53
Salam 3alaykom,

Ik hoor vaak dat in België makkelijk een baan te vinden is. Ik zelf woon ongeveer een jaar in België, maar heb nog geen baan kunnen vinden. Heeft iemand misschien hier ervaring mee?Zou het misschien aan de plaats liggen? Woon in de buurt van Dendermonde. Heb mij ook ingeschreven bij VDAB. Heeft iemand advies voor mij? aub alleen serieuze reacties. jazakoum allah khayran.

31-05-2016, 09:57


Blijven solliciteren en geduld hebben. Het is in België vandaag de dag echt niet gemakkelijk om aan een job te geraken. Maar geduld loont!
Maak een Linked-In account, schrijf je in in zoveel mogelijk interim bureau's en inshaAllah vind je snel iets

31-05-2016, 15:20
Baraka allahu fik voor je reactie. Heb me echt ingeschreven in bijna alle interim bureau's maar misschien moet ik een Linked-In account aanmaken. Soms denk ik dat het aan mijn studie ligt (master in de rechten), want vaak zeggen de interim bureaus tegen mij dat zij zulke vacatures niet binnen krijgen. En als ik winkels probeer dan word ik steeds geweigerd. Misschien zou het ook aan mijn hoofddoek liggen. Maar gair insha allah.

31-05-2016, 15:43
TbarkAllah! Een master in de rechten is mooi meegenomen meid! Daar zul je inshaAllah zeker aan een baan mee komen. Probeer een Linked In account. Via dat medium worden vaak vacatures gepubliceerd en kan je jezelf een beetje promoten met je skills. Komt goed inshaAllah Moest ik iets tegenkomen dan hoor je van me

31-05-2016, 16:29


Baraka allahu fik. Heel lief van je.

31-05-2016, 16:31

Citaat door oujdia_magrabia:
Baraka allahu fik. Heel lief van je.
Wa feek
Zoek je enkel in Dendermonde of ook daarbuiten?

31-05-2016, 16:37
nee eigenlijk alle gebieden om dendermonde heen, zoals brussel, buggenhout, londerzeel mechelen etc.