Bekijk volle/desktop versie : Singlereis



22-05-2016, 22:13
Heeft iemand dat ooit gedaan?
Dan bedoel ik echt zo een samengestelde van een resorganisatie..voornamelijk voor de landen die wat moeilijker te bereizen zijn.

22-05-2016, 22:36


Is singlereis niet gewoon groepsreis? reizen in groep met mensen die je niet kent.

22-05-2016, 22:39

Citaat door noortjeuh:
Is singlereis niet gewoon groepsreis? reizen in groep met mensen die je niet kent.
Yup. Je gaat alleen maar in een groep ja..ik weet ook niet waarom ze het zo hebben genoemd..

22-05-2016, 22:42

Citaat door mnl_oma:
Yup. Je gaat alleen maar in een groep ja..ik weet ook niet waarom ze het zo hebben genoemd..
Ah zo oke, ik heb zelf ook interesse in zo'n groepsreis. Maar nog niet gedaan.
Welke landen wil je opzoeken met groep?

22-05-2016, 22:48



Citaat door noortjeuh:
Ah zo oke, ik heb zelf ook interesse in zo'n groepsreis. Maar nog niet gedaan.
Welke landen wil je opzoeken met groep?
Check je hoek.
Jij?

22-05-2016, 23:05

Citaat door mnl_oma:
Check je hoek.
Jij?



Lijkt me leuk.

22-05-2016, 23:22

Citaat door Cucucha:
Lijkt me leuk.
Wat precies?

22-05-2016, 23:28
Je moet het denk ik waarderen dat er een programma voor je wordt samengesteld waar je niet van kan afwijken. Als je iemand bent die zelf niet zoveel kan bedenken om te gaan doen lijkt het me wel prima, voor de mensen die spontaan zijn en spontaan dingen willen doen zou ik het denk ik niet adviseren.

22-05-2016, 23:30

Citaat door Ras-Al-Ghul:
Je moet het denk ik waarderen dat er een programma voor je wordt samengesteld waar je niet van kan afwijken. Als je iemand bent die zelf niet zoveel kan bedenken om te gaan doen lijkt het me wel prima, voor de mensen die spontaan zijn en spontaan dingen willen doen zou ik het denk ik niet adviseren.
Ja, dat snap ik, daarom heb ik het niet eerder gedaan maar ja, sommige landen kan ik echt niet in mijn eentje bezichtigen zonder dood te eindigen..

22-05-2016, 23:31

Citaat door mnl_oma:
Ja, dat snap ik, daarom heb ik het niet eerder gedaan maar ja, sommige landen kan ik echt niet in mijn eentje bezichtigen zonder dood te eindigen..
Welke landen zijn dat dan ?