Bekijk volle/desktop versie : Volgende diensten nodig



22-05-2016, 16:29
Hallo allemaal


Vraagje ik zoek de volgende diensten. Een catering die zowel het eten als decoratie verzorgt. Je staat goed aangeschreven en hebt al ervaring in dit vak. Ik zoek geen cateraars die net om de hoek komen kijken. Eten is gewoon belangrijk. Punt.

Een lowbudget DJ

Een snoepbuffet die tevens beschikt over een taart te maken.

And ofcourse 2 nanny's beschik je over het vermaken en kennis van kinderen pm me dan.

Nog iets ik ga alleen diensten aan ism contracten. Diensten die hier niets mee te willen maken mogen andere klanten gaan zoeken die het zonder doen.

Sorry als ik direct uit de hoek kom maar je wordt tegenwoordig doodgeslagen met diensten en soms weet je als klant gewoon niet waar je aan begint..

Pm als je jezelf of jullie zelf hierin herkennen.

Het liefst uit Den Haag of omgeving. Diensten die uit de andere kant van het land komen en om reiskosten vergoeding vragen sorry dat doe ik niet.

22-05-2016, 19:58


dj afrah en catering sultan
snoepbuffet zelf maken.
nannies zoek 2 meiden die de opleiding pw doen, en wat willen bijverdienen.

22-05-2016, 20:17
http://https://www.ietsdoenofferte.nl/

22-05-2016, 21:01

Citaat door tjoerrie:
dj afrah en catering sultan
snoepbuffet zelf maken.
nannies zoek 2 meiden die de opleiding pw doen, en wat willen bijverdienen.
Maar daar heb ik echt geen tijd voor die buffet snoep zelf maken voor al het geld wat je toch uitgeeft eraan kan je net zo goed iemand laten doen xx

23-05-2016, 14:20



Citaat door tjoerrie:
dj afrah en catering sultan
snoepbuffet zelf maken.
nannies zoek 2 meiden die de opleiding pw doen, en wat willen bijverdienen.
ze vraagt om low budget.

dj afrah is tegen de 700,- aan en je kan haar alleen nemen als je de catering van haar man neem (wat ik belachelijk vind)

23-05-2016, 14:21

Citaat door pureglossy:
Hallo allemaal


Vraagje ik zoek de volgende diensten. Een catering die zowel het eten als decoratie verzorgt. Je staat goed aangeschreven en hebt al ervaring in dit vak. Ik zoek geen cateraars die net om de hoek komen kijken. Eten is gewoon belangrijk. Punt.

Een lowbudget DJ

Een snoepbuffet die tevens beschikt over een taart te maken.

And ofcourse 2 nanny's beschik je over het vermaken en kennis van kinderen pm me dan.

Nog iets ik ga alleen diensten aan ism contracten. Diensten die hier niets mee te willen maken mogen andere klanten gaan zoeken die het zonder doen.

Sorry als ik direct uit de hoek kom maar je wordt tegenwoordig doodgeslagen met diensten en soms weet je als klant gewoon niet waar je aan begint..

Pm als je jezelf of jullie zelf hierin herkennen.

Het liefst uit Den Haag of omgeving. Diensten die uit de andere kant van het land komen en om reiskosten vergoeding vragen sorry dat doe ik niet.
dj sana komt uit den haag ze is ook niet heel duur

piece of cake komt uit den haag ze heeft mooie en lekkere snoep/taart

23-05-2016, 14:47
check je pm voor nanny's. wij komen uit den haag

23-05-2016, 16:46
Bedankt lieve meiden! Ik ga meteen even zoeken

DJ afrah 700 euro zo en alleen als je haar man zijn catering neemt denk dan niet dat ze vaak optreedt hahahah

23-05-2016, 16:48
Hebben jullie misschien de link van sana dj haar fb of nummer en weten jullie hoeveel ze vraagt

23-05-2016, 20:58
ik heb haar vaak mee gemaakt goede dj en zonder catering van haar man, of zij zijn hier mee pas begonnen.

24-05-2016, 01:27
dj Hayate Roubla uit rotterdam 0617917145

24-05-2016, 12:46


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

24-05-2016, 21:47



Citaat door DJ_Roubla:
dj Hayate Roubla uit rotterdam 0617917145
Hoeveel vraag jij en heb je een demo