Bekijk volle/desktop versie : sjans,populaire,rijk later geslagen,bedrogen door iemand die ik zo leuk vond



Pagina's : [1] 2

21-04-2005, 19:31
hallo meiden/heren

ik begin weer met ene verhaal en deze kan ik helemaal afmaken want heb ene eigen pc dus ik zal ff kort vertellen war het verhaal over gaat

het gaat over soraya een heel knap meisje die veel sjans heeft van de jongens ze doet mee op school met een danswedstrijd en dan wint ze 2500 euro dat verteld ze niet tegen de ouders later word ze bedreigt door een jongen ze moet allerlei klusje voor hem doen dan komt er een nieuwe jongen in d eklas die ze heel leuk vind hij doet net als of hij haar ook leuk vind maar dan blijkt het niet zo te zijn zouden ze bij elkaar komen of neit


lees dat

21-04-2005, 19:46


meer meid
ben je eerste je eerste
en laatste fan!!!

21-04-2005, 20:52
het was maandag morgen ik(soraya) stond op het plein ik had vandaag een spijkerbroek aan met een geel vestje me haar in een staartje en die riem zie je heel goed die riemen die in zijn daaronder had ik grijze met roze nikes aan en een schuine roze tas van bunker ik stond daar met me beste vriendinnen lina was me (K)vriendin rtegen haar zij ik alles ik liep naar haar toe en we gaven elkaar 3 kussen. oppeens hoor je robbie zeggen geef mij er ook 1 egt niet zij bas ze is van mij d8 het ook zij stefan ik heb haar al. lina draaide zich om en zij srry hoor ze heeft met geen een van jullie dus we liepen samen naar binnen want de bel ging iedreen floot naar me en maaktte vervelende geluidjes psst..tss.. we zagen oppeens een flyer daar stond vrijdagmiddag dansauditie om 14:00 uur ikkon heel goed danseniedereen zij dat) ga je vrijdag middag zij lina tegen mij? neey joh . tuurlijk wel ga gewoon je kan goed dansen man. ik kijkwel en we liepen samen naar de les we zaten samen in een groepje met robbie en bobbie lina en ik ze zaten de hele tijd naar me te kijken en aan te raken. ik kon nix zeggen anders moest ik naar de rector ik bleef ze negeren. meneer van seinen zij jullie moet samen werken jongen en meisje ana een nieuw project ecologie we hadden biologie. dus ik neem aan dat jullie het zelf uitvechten. ik moest met robbie en lina met bobbie werken we zaten egt met zo een gezicht nou kom je hier zitten sgatjuh zij robbie tegen mij ik moest wel had geen zin in gezeur en problemen. ik en lina keken egt elkaar met een vies gezicht maar toen............



de volgende keer ga ik weer veder vinden jullie het leuk

21-04-2005, 21:17
heeeeyy ga gauw verder
een nieuwe fan meldt zich

kusjes

21-04-2005, 22:12


leuk..

ga verder..

22-04-2005, 17:47
ga verder meid

22-04-2005, 19:50
thanQ sgatjus

maar toen ging de deur open het was een jongen en hem ouders. hij gaat vandaga mee lopen zij de directeur die naast hun stond. bij wie mag hij in het groepje? bij ons mag hij wel zij lina. ookey mohammed je mag daar gaan zitten bij hun. maak jullie ff plaats vrij voor deze jongen, ik ga er van uit dat jullie normaal blijven! ja riep iedereen door elkaar! en de directeur liep weg

23-04-2005, 16:49
OKeee..go on..

23-04-2005, 17:02
hij kwam naast ons zitten. de leraar wist dat we niet aan werken konen komen omdat die nieuwe jongen er was. stel jullie maar voor aan die jongen de rest doet dat in het pauze. begin maar zij ik tegen mo hij was zo lkkr ik heet mo ik ben 16 jaar ik kom deze jaar op school. ik ben lina zij me v-din ik ben 15 jaar ik ben robbie ik ben 16 jaar ik ben bobby ik ben 15,1/2 jaar ik ben soraya en ik ben 15 jaar en word volgende maand 16

23-04-2005, 17:43
nice..ga verder..

24-04-2005, 15:39
okey dan waarom wilje op deze school komen zij lina? ik vind die school niet meer leuk. ooh okey mo zat naast robbie en bas. ik zat naast lina ik paktte me mp-3 en ging muziek luisteren lina paktte ook haar mp en ging muziek luisteren. ik zag de jongens praten en lachen. ik zette me mp-3 stiekem op stop om te luisteren wat ze zeggen. ja hoor bingo ze hadden het over mij en lina van kijk zie je soraya zij is echt lekker ze is rijk alles jongens gaan achter haar aan haar vader brengt haar elke dag in een cabrio ze woont ook in een villa ze heeft altijd merk-kleding merk-schoenen en tassen. ze gaat altijd met lina om lina krijgt ook veel spullen van soraya omdat ze (K)vriendinnen zijn. ik werd toch ff pissig ik deed me mp-3 uit. ze moeten altijd zulke dingen ove rmij zeggen ik kan er ook nix aan doen dat me ouders zo rijk zijn. ik stoptte me mp in me tas en zij ga gerust veder he ik heb een louis vuitton tas gucci schoenen zo uitgepraat! zij ik kwaad en over lina die heeft ook gewoon spullen van zich zelf!!! . okey pak gewoon een ander wijf hoevaak moet ik zeggen dat ik niemand leuk vind en lina ook niet. lina zag dat we zaten te communiceren toen deed zij ook de mp uit en begon ook mee te bemoeien. ik verteldde alles. daarna gingen ze weer vervelende geluidjes maken zelf die mo deed mij ook al was hij leuk het was intersant. hij zou 100% in onze klas komen en michien wel volgende week. en heel michien in onze groepje hij loopt de hele tijd te kijken en te knipogen. yes gered door de bel tringggggg ik paktte me spullen en ging naar me kluisje. robbie kwam me acher na hij zij wil je vanavond mee uit? wat denk je zelf nerd. ik ga alleen met je uit als de werled vergaat! hij liep weg. daarna kwam die mo en hij zij tegen mij ik ken je niet zo goed maar wil je best wel beter leren kennen met een geheimzinnige lach. hmm ik weet nog niet. please zij hij met een onschuldige gezichtje? ookey vanmiddag zijn we kwart voor 1 uit ik blijf wel tot 4 uur op school en dan bel k me pa om me op te komen halen. ja s goed..lina blijft ook hoor. ja s goed me vriend komt ook dus. ooh key. ik verteldd ehet gelijk tegen lina die net ana kwam lopen ik dee me kluisje dicht en liep naar buiten we hadden pauze. we gingen nog ff over mo en zijn vriend praten ik vetrouw deze zaak niet. ik ook niet zij lina maar we kunnen het proberen? jah s goed. we hadden nog 2 les uurtjes. de kleine pauze was afgelope de bel ging! we hadden nederlands bij meneer schaap. we liepen de klas in en pakte onze boeken en begonnen gelijk te werken bij hem word je gelijk er uit gestuurd als je net werkt en mag je ook gelijk melden bij de rector
we zaten weer in het zelfde groepje. iedereen was heel stil alleen de jongens dan die gingen weer briefjes schrijven na elkaar om gek van te worden de les leek wel een eeuwigheid te duren maar na een tijdje ging de bel gelukkig maar. ik liep naar me kluis ik deed daar me boeken in en hield me engelse boeken er uit we hadden mevrouw ter laag dat is egt ene vieze bits maar wel relax in haar lessen. onze laatste les gelukkig maar. we liepen naar de les en toen....


ik ga na vervolgen weer veder ciao meiden en bednakt voor jullie reacties

24-04-2005, 18:37
we liepen naar de les niemand was er 20 minuten later nog niemand lina ging naar de concierge en vroeg waar mevr ter laag was ze hoordde dat ze ziek is en dat onze uurtje is uitgevallen. yes yes riep lina we zijn uit. ik liep naar haar toe en zij fluisterend we hebben tog een afspraak! ooj jah zij ze en we liepen samen naar buiten en ging achter onze schoolplein zitten. daar waren ook gewoon jongens en meisjes naast elkaar de meestte die hadden wat met elkaar. sommige zaten gewoon een jonko te roken. ik voeldde me dar onveilig eindelijk daar was mo. hoi haay hej zijden we me vriend komt zo hij heet faisel ooh okey s goed. ik en mo gingen naast elkaar zitten en lina meost w8en op faisel hij zou binnen 5 minuten er zijn. net dat we aan elkaar wouden gaan voorstellen kwam faisel wie is de dame zij hij hij had een bos mooie rode rozen. daar zit ze zij ik tegen faisel ooh jammer ik dacht dat jij het was. ney sorry. tss mo je houd de restjes voor mij he. als je zo negavtief over haar ebnt kun je beter gaan zij ik. ney ney ik ga ff naast haar zitten. ik en mo zaten alleen om een vijver. en lina zat aan de andere kant met faisel. ze keken elkaar aan en knipoogtte. ik vetrouwde het niet. toen haaldde mo iets uit zijn zak een zakje met wit spul. hij deed wat op z`n hand en paktte en rietje en snoof het en hij vroeg aan mij of ik ook wat wou. ik zij ongeduldig ney maar wta is eht eigenlij. ooh gewoon een asprine neem maar, ney dank je, hier neem nou maar ney ik hoef niet ik denk dat ik naar huis. ga. hij paktte een zakmes uit zijn jaszak en stak m onder mijn keel en zij je gaat nu ene beetje nemen en snuiven. ik dee wat er van me gevraagd werd andrs ging ik dood. daarna paktte ik m tas en liep snel naar lina. ik zag haar snuiven en faisel te zoenen. ga je mee lina? ja ik kom zo ze zat m helemaal af te lebberen. kom nou ik trok haar van hem af ze zat met 1 been aan de andere ant end e andre been aan de andre kant. ik belde me pa op. ik voelde me hele erg miselijk. me pa was er binnen 10 minuten. ik staptte de auto in en ik trok lina mee. we waren eindelijk thuis maar toen gebeurde er wat.............

volgend keeer

26-04-2005, 16:40


ga verder joh..

26-04-2005, 19:44
ga snel verder he die soraya ids toch nederlands oke maar ga snel verder

26-04-2005, 19:50
hey leuk verhaal man ga snel verder aleen probeer wat duidelijker te schrijfen let een beetje meer op de punten en comaas enzo

Pagina's : [1] 2