Bekijk volle/desktop versie : Wie kan deze tekste voor me vertalen??



21-04-2005, 18:53
slaam

wie kan deze tekst voor me vertalen??? ALvast heel erg bedankt.::


girondins.com : Quel sentiment prédomine au sein du groupe après ce revers à domicile ?
Marouane Chamakh : Je suis un peu déçu et c’est normal. Mais ce n’est pas pour cela qu’il faut baisser la tête. Au contraire ! On va se servir de cela pour bien repartir.




girondins.com : Tu reviens de blessure et pourtant on t’a senti très affûté depuis ton retour ?
Marouane Chamakh : C’est vrai mais c’était une petite blessure. C’était dû à la fatigue. J’avais besoin de repos. Il y a eu ces trois semaines de récupération, ce qui m’a permis de me reposer pour pouvoir bien entamer cette deuxième partie de championnat.



girondins.com : L’équipe marque un peu le pas en championnat et paradoxalement tu retrouves le chemin des filets ?
Marouane Chamakh : A chaque fois, j’essaye de donner le meilleur de moi-même. Je me sens frais. J’essaye d’apporter le maximum pour l’équipe. Malheureusement, il y a cette contre-performance contre Lille à domicile. Sur un plan personnel, je suis content de ces deux matches. Surtout celui de Nice. Je suis content de retrouver le chemin des filets. Tant mieux pour moi.



girondins.com : Maintenant, il faut se concentrer sur le match de Sochaux, peux-tu nous parler de cette équipe ?
Marouane Chamakh : Je les ai vu jouer en première partie de saison. On sait que c’est une équipe qui joue bien au ballon. Je préfère jouer contre des équipes comme celle-là que contre des équipes qui sont dures à jouer comme Nice ou Ajaccio. Ca va être un beau match et pourquoi pas pour nous un match référence pour notre deuxième partie de championnat.



girondins.com : Sochaux est dans la même situation que Bordeaux et a besoin de points pour rester au contact des équipes bien classées. A quel genre de match faut-il s’attendre ?
Marouane Chamakh : Ce sera un match engagé. Sochaux a mal fini l’année 2004. Ils ont mal débuté l’année 2005. Nous on fait un bon nul à Nice. C’est vrai que sur le match on ne méritait pas de faire match nul. Là ce sera un match où les deux équipes devront s’engager. En espérant que ça balance de notre côté.



girondins.com : Comment Bordeaux doit-il faire pour gagner là-bas ?
Marouane Chamakh : Il faudra être costaud défensivement. Et essayer de jouer les contres à fond. On sait que l’on se crée à chaque fois deux, trois bonnes occasions. Il faudra essayer d’en mettre une ou deux. Il faudra être plus confiant et « tenir la baraque ».



girondins.com : Tu as été élu meilleur joueur marocain 2004 par les internautes devant Jaouad Zaïri de Sochaux. Comment as-tu accueilli cette récompense ?
Marouane Chamakh : (Grand sourire) Je l’ai appris mardi après-midi. Je suis hyper ému, hyper content. Ca fait toujours plaisir. En plus depuis que je joue en sélection du Maroc, ça se passe très bien. J’ai quand même été un peu surpris et étonné. En plus derrière Jaouad. Je crois qu’il méritait même d’être premier. En tant que joueur, je l’admire énormément. C’est un très très bon joueur. Cela aurait été aussi bien. Il mérite cette place de premier autant que moi.



girondins.com : Justement Jaouad Zaïri sera ton adversaire samedi. Vas-tu l’appeler avant ce match ? Peux-tu nous parler de ce joueur ?
Marouane Chamakh : Oui je vais essayer de l’appeler dans la semaine. C’est un super gars. C’est un bon « chambreur ». C’est un mec formidable. Je m’entends très bien avec lui. C’est mon pote de sélection. Là, on va être l’un contre l’autre. On va un peu s’oublier sur le terrain. On voudra tous les deux gagner. Il n’y aura plus d’ami.

21-04-2005, 19:01


De Girondins.com: Welk heerst gevoel binnen de groep na dit terug naar verblijf? Marouane Chamakh: ik een weinig teleurgestelde en het is normaal. Maar dit is niet voor dat dat het noodzakelijk is om het hoofd neer te laten. Naar het tegendeel! Een zal gebruiken dat voor goed te zetten van opnieuw.



De Girondins.com: keer U van verwonding terug en voelde niettemin een u heel gescherpte sinds uw terugkeer? Marouane Chamakh: het is waar, maar het was een kleine verwonding. Het werd naar de vermoeidheid gehad. Ik had nodig rusten. Er was deze drie weken van recuperatie, dit dat die toestond dat mij mij te rusten om bekwaam goed te zijn om deze tweede kampioenschap partij te beginnen.



De Girondins.com: markeert HET TEAM een kleine de stap in kampioenschap en paradoxaal herontdek u de weg van de netten? Marouane Chamakh: HEEFT elke keer, probeer ik aan de betere van mezelf te geven. Ik voel vers. Ik probeer het maximum voor het team te brengen. Jammerlijk is er deze slechte prestatie tegen Lille naar verblijf. Op een persoonlijk plan ben ik gelukkig met deze twee stellen. Voornamelijk het een van Mooi. Ik ben gelukkig om de weg van de netten te herontdekken. Zo betere voor mij.



De Girondins.com: Nu, is het noodzakelijk op het spel van Sochaux te concentreren zich, u kan praten over ons dit team? Marouane Chamakh: ik zie hen te spelen in eerst seizoen partij. Een voorspellen die dit een team is dat bal goed speelt. Ik verkies om te spelen tegen teams als dat een die tegen teams die zijn hard te spelen als Mooi of Ajaccio. Ca zal een mooi spel en waarom niet voor ons een spel referentie voor onze tweede kampioenschap partij zijn.



De Girondins.com: Sochaux is in de zelfde positie dat Bordeaux en noden naar overblijfsel aan het contact van de goed geclassificeerde teams wijzen. Is naar welke spel soort het noodzakelijk te verwachten? Marouane Chamakh: Dit zal een aangenomen spel zijn. Sochaux heeft slecht de jaar 2004 beëindigd. Zij hebben slecht de jaar 2005 begonnen. Wij doe een aan een bon enig naar Mooi. Het is waar dat op het spel een gedaan spel enig niet heeft verdiend. Daar dit zal een spel zijn waar de twee teams zich zullen moeten betrokken worden. Terwijl hopen dat die balances van onze zijde.



De Girondins.com: Hoe de Bordeaux noodzaak die het doet te winnen over daar? Marouane Chamakh: het zal noodzakelijk zijn om sterk defensief te zijn. En poging zal spelen het tegen naar smelt. Een voorspellen dat een zich naar elke keer twee, drie goede gelegenheden creëert. Het zal noodzakelijk zijn om van enige te proberen om een of twee te zetten. Het zal noodzakelijk meer toe te vertrouwen en zijn « om de hut vast te houden ».



De Girondins.com: U werd door de internetsurfers betere Marokkaan speler 2004 voor Jaouad Zaïri van Sochaux gekozen. Hoe hebt u deze beloning verwelkoomd? Marouane Chamakh: (Groot te glimlachen) ik leerde het dinsdag namiddag. Ik ben opgewonden, gelukkig opgewonden bewegen. Ca doe altijd genoegen. Wat nog belangrijker is aangezien dan ik in keuze van Marokko speel, gebeurt dat heel goed. Ik ben niettemin een kleine verrassing geweest en ben verbaasd. Wat nog belangrijker is achter Jaouad. Ik geloof dat het zelfs verdiende om eerst te zijn. Als een speler bewonder ik hem enorm. Dit is een heel heel goede speler. Dat zou slechts ook geweest zijn. Het verdient deze plaats van eerst als veel als mij.



De Girondins.com: Juist Jaouad Zaïri zal uw tegenstander zaterdag zijn. Zult u hem voor dit spel roepen? Kan u over ons deze speler praten? Marouane Chamakh: Ja ik zal proberen hem de week binnen te roepen. Dit is een geweldige kerel. Dit is een bon « chambreur ». Dit is een enorme kerel. Ik ga akkoord heel goed met hem. Dit is mijn keuze kameraad. Daar zal een tegen elkaar zijn. Een ga een weinig om zich in het veld te vergeten. Een zal beide van hen willen te winnen. Er zal niet langer enig vriend zijn.

23-04-2005, 12:59
hahaha

shi vertaalprogramma gebruikt ma?

23-04-2005, 16:02
hahahah ok bedankt.
heel erg bedankt.

groetjes rodaina

24-04-2005, 19:42


jah natuurlijk.