Bekijk volle/desktop versie : Gordijnen



14-05-2016, 23:14
Salaam ou alikoem dames,

Ik ben op zoek naar een winkel in Antwerpen waar ik op zondag terecht kan voor stoffen en plooibanden om gordijnen mee te naaien.
Ik ben al gaan kijken in verschillende Belgische winkels, en laten we zeggen dat ik dacht dat ik een raam mee kreeg voor het bedrag dat ze vroegen...

14-05-2016, 23:34


Gordijnen zijn echt duur als je goede kwaliteit wilt .

14-05-2016, 23:45
Yes ik weet het. Voor mijn benedenverdieping zijn ze dan ook allemaal op maat gemaakt bij een Belgische zaak. Maar dit gaat om 2 kinderkamers en een raam in de traphal waar ik het te zot vind om alleen maar voor een rol plooiband van 5m €17 te betalen. Mijn ramen zijn erg groot en in totaal heb ik er 5. En dan nog het stof. Dus voor die kamers moet het niet dure of topkwaliteit zijn.

14-05-2016, 23:48
Stoffen Paleis op de turnhoutsebaan? Die heeft verschillende soorten gordijnen.

14-05-2016, 23:49


Weet alleen niet of die zondag open is.

14-05-2016, 23:58
Is toch al goed nieuws!! Chokran!!
Ik ga zien en anders is het voor dinsdag inshallah.

15-05-2016, 00:24
Kom naar Rotterdam daar heb je 2e pinksterdag ( als ik me niet vergis ) stofmarkt. Kun je hele mooie gordijnen scoren voor weinig geld. Zelf afgelopen jaar supermooie grijze verduister gordijnen van top kwaliteit voor 2 euro per meter gekocht. Ook benodigdheden vindt je er meestal.

15-05-2016, 00:28

Citaat door Lifestyliste:
Kom naar Rotterdam daar heb je 2e pinksterdag ( als ik me niet vergis ) stofmarkt. Kun je hele mooie gordijnen scoren voor weinig geld. Zelf afgelopen jaar supermooie grijze verduister gordijnen van top kwaliteit voor 2 euro per meter gekocht. Ook benodigdheden vindt je er meestal.


Waaaat?? Ik ga het onmiddellijk "Googlen"! Daarvoor rijd ik met plezier naar Rotterdam!
Chokran bezaf!

15-05-2016, 00:36

Citaat door JustListen__:
Waaaat?? Ik ga het onmiddellijk "Googlen"! Daarvoor rijd ik met plezier naar Rotterdam!
Chokran bezaf!
Ik zag zojuist dat het maandag op Noordplein is.
Wat je ook kunt doen is op dinsdag of zaterdag naar de markt op Blaak in Rotterdam centrum gaan, dinsdag is wel beter (meer stoffen).