Bekijk volle/desktop versie : Marokaanse scheiding



13-05-2016, 20:48
Salam beste leden,
Ik wou graag vragen of iemand mij tips informatie advies kan geven, Betreft de marokaanse scheiding.
De Nederlandse is al geregeld en uitgesproken.
Maar alleen de marokaanse scheiding,weet ik eerlijk gezegd niet waar ik moet beginnen.
Alvast bedankt .
Groetjes latifa

14-05-2016, 21:51


Je kunt het via een mocro advocaat laten regelen, bv hier in Den Haag.

Ik denk dat advocate Bouddount het ook doet. Ze zit in A'dam.

14-05-2016, 22:08
Volgens mij kan je met je Nederlandse scheiding naar de consulaat en dan helpen zij je daar verder. Zou ff contact met hen opnemen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

14-05-2016, 23:03

Citaat door Sweet_Angel87:
Volgens mij kan je met je Nederlandse scheiding naar de consulaat en dan helpen zij je daar verder. Zou ff contact met hen opnemen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Haha was t maar zo makkelijk.

15-05-2016, 03:11



Citaat door latifa010:
Salam beste leden,
Ik wou graag vragen of iemand mij tips informatie advies kan geven, Betreft de marokaanse scheiding.
De Nederlandse is al geregeld en uitgesproken.
Maar alleen de marokaanse scheiding,weet ik eerlijk gezegd niet waar ik moet beginnen.
Alvast bedankt .
Groetjes latifa
Hoe is je echtscheiding geregeld? Ingeval van een onderling akkoord moet je het vonnis niet betekenen, anders wel. Dat samen met een attest van niet in hoger beroep. Allemaal vertalen naar het Arabisch en legaliseren bij buitenlandse zaken.

Je huwelijksakte erbij en in Marokko de exequatur bekomen. Dit gebeurt via een advocaat of volmacht.

Succes

15-05-2016, 20:20
Ja inderdaad, helaas

15-05-2016, 20:21
Dalila shokran

15-05-2016, 22:47
Het juridisch loket bellen of langsgaan. Geven jou gratis advies en kunnen je doorverwijzen naar een scheidings-advocaat. Afhankelijk van jouw inkomen betaal je hiervoor een kleine bijdrage. Tenzij boven hun minima uitkomt. Succes.

15-05-2016, 22:48
[QUOTE=anno-nu;130855559]Het juridisch loket bellen of langsgaan. Geven jou gratis advies en kunnen je doorverwijzen naar een scheidings-advocaat. Afhankelijk van jouw inkomen betaal je hiervoor een kleine bijdrage. Tenzij boven hun minima uitkomt. Succes.[/ QUOTE] anno-nu de Nederlandse heb ik al. Ik moet alleen nog de marokaanse