Bekijk volle/desktop versie : Moi...wil ziyana worde :o



Pagina's : [1] 2

21-04-2005, 15:39
Salaam mensen,

Mn tante is ziyana en ik ga heel vaak met haar mee, dus ik weet best veel van make-up en kapsels enz af. Ik ga vaak met mn tante naar haar salon Parisienne..Mn andere tante is mode-ontwerpster en ontwerpt tkachet, jellaba's en bruidskleding en t is allemaal heel prachtig..dus ik weet ook veel van de laatste mode af en welke kleuren mooi combineren enz...
Maar ik zit al een tijdje met t idee om ziyana te worden ( naast mn toekomstige beroep). Ik bedoel t is leuk werk en t betaalt goed. Ik moet alleen nog maar t echte vak leren. En dat ga ik doen inshallah. Ik ga een visagistenopleiding volgen bij mn tante en Saida miri. En kappersopleiding ga ik hier volgen inchallah. Ik ben nu bijna 18. En droom ervan om volgend jaar inchallah alles te hebben afgerond en te kunnen beginnen. Daarnaast volg ik natuurlijk gewoon mn studie. Ik wil nu aan jullie vragen wat jullie hiervan vinden? Vinden jullie t een goed idee? En zouden jullie zo'n iemand nemen voor jullie '' mooiste'' dag van jullie leven. Natuurlijk laat ik dan wat van me weten als t zo ver is. En zal ik hier een topic plaatsen met foto's enz. maar eerst wil ik jullie mening.

Alvast bedankt...
(K)je Sanae..

21-04-2005, 15:42


kijk op interressante vak, is het heeeeel erg leuk... prachtig hoor de dames mooi maken met de mooiste sierraden, kleding.. feest op en af..

maar op religieuze vlak heb ik mijn twijfels ofhet eigenlijk wel halal is? ik denk dat als je het voor gescheiden bruiloften doet, het geen probleem zal zijn.. maar voor bruiloften waarbij ze samen zitten het zeker haram is (net als kapster die vrouwen met en zonder hijab knipt)

maar verder allah y 3awnek

21-04-2005, 16:00

Citaat door ghizlen:
kijk op interressante vak, is het heeeeel erg leuk... prachtig hoor de dames mooi maken met de mooiste sierraden, kleding.. feest op en af..

maar op religieuze vlak heb ik mijn twijfels ofhet eigenlijk wel halal is? ik denk dat als je het voor gescheiden bruiloften doet, het geen probleem zal zijn.. maar voor bruiloften waarbij ze samen zitten het zeker haram is (net als kapster die vrouwen met en zonder hijab knipt)

maar verder allah y 3awnek
shokran a gti voor je reactie..
Maar ik zelf ben ook iemand die dat niet zou doen als t gemengd is. Ik zelf ben zeg maar best een ''religieuze'''dame..Dus dat zie je mij niet doen..

21-04-2005, 16:27

Citaat door Tangaouia_sanae:
shokran a gti voor je reactie..
Maar ik zelf ben ook iemand die dat niet zou doen als t gemengd is. Ik zelf ben zeg maar best een ''religieuze'''dame..Dus dat zie je mij niet doen..
iwa meisie allah y 3awnek... als ik mijn bruiloft hier doe, dan kom ikkijken naar je creaties...

21-04-2005, 18:28



Citaat door ghizlen:
iwa meisie allah y 3awnek... als ik mijn bruiloft hier doe, dan kom ikkijken naar je creaties...
dank je lieverd..(K)je voor jou!

21-04-2005, 18:54
Parissiene is niet van je tante meid maar van SAIDA MIRI.

21-04-2005, 19:01
dat zegt ze tog of ben ik nou helemaal gek geworden (wat heel goed kan trouwens) ??

21-04-2005, 19:03
Enne trouwens het lijkt me eigenlijk heeel leuk wat je wil gaan doen
en ik wil dan ook je creaties zien.. en veeeeel succes .. laat wat van je horen en zien...\

groetjes

21-04-2005, 20:52
Die kapsalon van je tante zit toch in Tanger, of hier??????? Als het in Tanger zit, hoe wil je het doen, meid???

Wens je in ieder geval ongelooflijk veel succes met wat je doet/gaat doen.......


Groetjes Loubna

22-04-2005, 12:08
Ouidath: Kweet ook wel dat Parisienne van Saida Miri is, maar mn tante is daar zeg maar ''onder'' directeur.

Oujdia89: dank je meid, kzal zker wat van me late horen en zien...

Loupie: dank je meid, jah t ligt in Tanger..Maar kga daar een paar dingen leren in de zomer en de kappersopleiding volg ik hier in Nederland.

22-04-2005, 13:33
Allah Ye 3awnek, meid!!!!! Ik ga in de zomer toch naar Tanger en dan kom ik naar die kapsalon, ff een kijkje nemen

22-04-2005, 14:03
Maar een leuk idee, ik zat er zelf ook aan te denken meid


Ga ervoor!

22-04-2005, 14:11



Citaat door marocloubna:
Allah Ye 3awnek, meid!!!!! Ik ga in de zomer toch naar Tanger en dan kom ik naar die kapsalon, ff een kijkje nemen
hej leuk zeg..misschien zien we elkaar dan

22-04-2005, 14:12

Citaat door Ouidath.:
Maar een leuk idee, ik zat er zelf ook aan te denken meid


Ga ervoor!
dank je meid..als je t ook wil en t ook egt wil..dan zou k zegge ga dr voor..alleen dan lukt t

22-04-2005, 14:14
Jep ik ga insha Allah een opleding volgen in Den Bosh voor visagie en kapper dussé

Pagina's : [1] 2