Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse meisjes zijn de mooiste meisjes



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

21-04-2005, 15:09
Hoi

Ik ben een niet-marokkaan, maar ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer op Marokkaanse meisjes val. Jullie zijn zo mooi en zo mooi lichaam meestal, ook heel mooi modern gekleed, felle kleuren enzo.

Ik viel eerst op meisjes van mijn soort, maar ik merk steeds meer dat ik me aangetrokken voel tot marokkaanse meisjes.

Ik wou dit gewoon even kwijt, eigenlijk niet zo boeiende topic maarja...


Ciao!

21-04-2005, 15:12


En wat walg ik van de mannen zoals jou, die denken dat de mooise Marokkaanse meiden zitten te wachten op het geflirt van zo'n varkenskleurige bleekscheet.

21-04-2005, 15:14

Citaat door TwinkleEye_19:
En wat walg ik van de mannen zoals jou, die denken dat de mooise Marokkaanse meiden zitten te wachten op het geflirt van zo'n varkenskleurige bleekscheet.

21-04-2005, 15:14

Citaat door TwinkleEye_19:
En wat walg ik van de mannen zoals jou, die denken dat de mooise Marokkaanse meiden zitten te wachten op het geflirt van zo'n varkenskleurige bleekscheet.
Ik ben geen flirter, meer een charmeur

En ik ben geen varkenskleurige bleekscheet.

Niet zo boos reageren oké?

Ciao!

21-04-2005, 15:15



Citaat door TwinkleEye_19:
En wat walg ik van de mannen zoals jou, die denken dat de mooise Marokkaanse meiden zitten te wachten op het geflirt van zo'n varkenskleurige bleekscheet.

Een Marokkaanse heeft gesproken...

21-04-2005, 15:15

Citaat door TwinkleEye_19:
En wat walg ik van de mannen zoals jou, die denken dat de mooise Marokkaanse meiden zitten te wachten op het geflirt van zo'n varkenskleurige bleekscheet.

21-04-2005, 15:18

Citaat door TwinkleEye_19:
En wat walg ik van de mannen zoals jou, die denken dat de mooise Marokkaanse meiden zitten te wachten op het geflirt van zo'n varkenskleurige bleekscheet.
na deze reactie zal JT nu wel afgeknapt zijn op marokkaanse meiden,

21-04-2005, 15:19
Uiterlijk zegt niet alles..kom praten als je de binnekant kent..sommige

Felle kleuren net een regeboog..

21-04-2005, 15:19

Citaat door J.T.:
Ik ben geen flirter, meer een charmeur

En ik ben geen varkenskleurige bleekscheet.

Niet zo boos reageren oké?

Ciao!
Ik ken jou niet en dat wil ik ook zo houden.


Daarom had ik het niet over jou persoonlijk maar over de Nederlandse mannen in het algemeen die op Marokkaanse meiden vallen en met hun walgelijk geflirt komen en dan brullend met kotsmakende zogenaamd lolligbedoelde opmerkingen komen als: "Nou, jullie Marokkaanse meiden zijn wel mooi gevormd, komt zeker door dat Marokkaans eten, hahaha".


Gewoon bah!

21-04-2005, 15:23

Citaat door TwinkleEye_19:
Ik ken jou niet en dat wil ik ook zo houden.

Daarom had ik het niet over jou persoonlijk maar over de Nederlandse mannen in het algemeen die op Marokkaanse meiden vallen en met hun walgelijk geflirt komen en dan brullend met kotsmakende zogenaamd lolligbedoelde opmerkingen komen als: "Nou, jullie Marokkaanse meiden zijn wel mooi gevormd, komt zeker door dat Marokkaans eten, hahaha".
Ik ben blij dat je het niet over mij persoonlijk had. Nederlandse mannen, ach... we weten allemaal dat die geen stijl hebben.

Je lijkt me trouwens wel een net meisje, omdat je zegt dat je me niet kent en graag zo wilt houden. En je lijkt me ook iemand die voor haarzelf opkomt, mondig enzo.

Houden zo

21-04-2005, 15:27

Citaat door J.T.:
Ik ben blij dat je het niet over mij persoonlijk had. Nederlandse mannen, ach... we weten allemaal dat die geen stijl hebben.

Je lijkt me trouwens wel een net meisje, omdat je zegt dat je me niet kent en graag zo wilt houden. En je lijkt me ook iemand die voor haarzelf opkomt, mondig enzo.

Houden zo
En als je bij een Marokkaanse begint te slijmen dan ben je er helemaal geweest

21-04-2005, 15:28

Citaat door IslamicPrince:
En als je bij een Marokkaanse begint te slijmen dan ben je er helemaal geweest



Frontaal een afkeer tegen Marokaanse meiden.

21-04-2005, 15:29



Citaat door IslamicPrince:
En als je bij een Marokkaanse begint te slijmen dan ben je er helemaal geweest
Hahahah, jah idd dat heb ik wel begrepen

Ik ging idd iets te ver in mijn vorige post, maarja wat kan ik zeggen, i'm a nice guy

21-04-2005, 15:29

Citaat door J.T.:
Ik ben blij dat je het niet over mij persoonlijk had. Nederlandse mannen, ach... we weten allemaal dat die geen stijl hebben.

Je lijkt me trouwens wel een net meisje, omdat je zegt dat je me niet kent en graag zo wilt houden. En je lijkt me ook iemand die voor haarzelf opkomt, mondig enzo.

Houden zo
Nederlands of niet. De enige die voor een echte Marokkaanse stijl heeft is een pure echte Marokkaan.


Wat ik jou wel of niet lijkt, staat los van deze topic. En wat ik wel of niet wil houden bepaal ik nog altijd zelf.

21-04-2005, 15:30

Citaat door J.T.:
Hahahah, jah idd dat heb ik wel begrepen

Ik ging idd iets te ver in mijn vorige post, maarja wat kan ik zeggen, i'm a nice guy
Vast

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16