Bekijk volle/desktop versie : Soms schaam ik me echt



11-05-2016, 22:01
als ik per ongeluk wat verkeerds zeg.. Nou heb vandaag de vrouw van de collega van mijn man gesproken. Toen zei ze kom en x langs met jou kids kunnen ze hier spelen. Toen heb ik haar gezegd.. Wallah ik kom en xtje.. Achteraf nagedacht dat de woord wallah er echt niet uit moest.. Wie gebeurt ook zoiets dag je soms iets per ongeluks zegt.. Wat vervelend is dat zeg!!

11-05-2016, 22:13


Was dat een Nederlandse vrouw?

11-05-2016, 22:16
Kan gebeuren meid

Misschien zei je dat omdat je vaker met marokkanen/moslims omgaat?

Ik heb een x iets ergers meegemaakt:
Was met een schooluitje en ik kon het zo goed vinden met een paar medestudenten (niet-moslims allemaal), toen het tijd was om te gaan eten en we daar even over bezig waren, zei ik plots 'jullie eten ook halal'
Pas na hun reactie (hun gezichtsuitdrukking, ze leken in de war), had ik het door, tot de dag van vandaag haha weet ik niet wat dat was, nog nooit zoiets raars meegemaakt

11-05-2016, 22:21
Ik wil altijd elhamdoelilah zeggen als Hollanders vragen hoe het gaat.... [emoji23] [emoji23]

11-05-2016, 22:47



Citaat door Riannah:
Ik wil altijd elhamdoelilah zeggen als Hollanders vragen hoe het gaat.... [emoji23] [emoji23]
Haha dit heb ik ook altijd!

11-05-2016, 23:51
Neem dan een minuut pauze voordat je iets wilt zeggen, misschien praat je te snel.... je filter werkt niet

12-05-2016, 12:46

Citaat door Takchita2015:
als ik per ongeluk wat verkeerds zeg.. Nou heb vandaag de vrouw van de collega van mijn man gesproken. Toen zei ze kom en x langs met jou kids kunnen ze hier spelen. Toen heb ik haar gezegd.. Wallah ik kom en xtje.. Achteraf nagedacht dat de woord wallah er echt niet uit moest.. Wie gebeurt ook zoiets dag je soms iets per ongeluks zegt.. Wat vervelend is dat zeg!!


Dit is nog niks...
Zei ooit waar mijn pa bij was tegen mijn moeder je moet haar (mijn nichtje)niet teveel lhalwa geven want die lhwa :-o is niet goed voor haar tanden...

Ik was toen een week spoorloos

12-05-2016, 13:11
Haha ik denk dat die vrouw ook gewoon Marokkaans is hoor haha. Dan nog begrijp ik ts waarom die wollah niet had gehoeven
Heb je wel gezegd; kom ook een keer gezellig langs?
Soms heb ik dat ook! Dan denk ik wat stom, waarom moest ik nou zo reageren haha.

12-05-2016, 13:43

Citaat door Carmen_:
Dit is nog niks...
Zei ooit waar mijn pa bij was tegen mijn moeder je moet haar (mijn nichtje)niet teveel lhalwa geven want die lhwa :-o is niet goed voor haar tanden...

Ik was toen een week spoorloos

12-05-2016, 14:12

Citaat door Milky_:


Ik schaamde mij dood milky. Mijn moeder ging zo hard lachen niet normaal en mijn pa bleef maar met zijn hoofd heen en weer schudden en mijn nichtje keek ons echt aan van wtf gebeurd hier. Toen drong het echt door bij mij en was ik pleite

12-05-2016, 16:45
Hhhhhhhhhhhhhh.. wat ik een paar keer heb meegemaakt is dat ik een nederlandse collega een hand gaf en daarna met mijn hand automatisch naar me borst ging. Dit doe je alleen als je een Marokkaans iemand groet :P.. Sooooo awkward

12-05-2016, 21:41

Citaat door Teqzeneeyt:
Hhhhhhhhhhhhhh.. wat ik een paar keer heb meegemaakt is dat ik een nederlandse collega een hand gaf en daarna met mijn hand automatisch naar me borst ging. Dit doe je alleen als je een Marokkaans iemand groet :P.. Sooooo awkward
Deze heb ik zo vaak gehad

Dan zie ik die hand van mij zo omhoog gaan, soms ben ik op tijd en doe ik als m'n schouder wilde krabben ofzo.

Vaak moet ik er op letten dat ik geen inshallah zeg als ik een afspraak met Nederlanders: "Ok, tot aanstaande maandag insh..xkuch kuchx"

14-05-2016, 13:17



Citaat door Minta.:
Deze heb ik zo vaak gehad

Dan zie ik die hand van mij zo omhoog gaan, soms ben ik op tijd en doe ik als m'n schouder wilde krabben ofzo.

Vaak moet ik er op letten dat ik geen inshallah zeg als ik een afspraak met Nederlanders: "Ok, tot aanstaande maandag insh..xkuch kuchx"
HAHHHHAHAHA.. precies die

14-05-2016, 13:40

Citaat door Balenciaga:
Was dat een Nederlandse vrouw?
Nee ze is Marokkaans heb haar ook gezegd dat zij langs moet komen.. Alleen die wallah moest er echt niet uit haha

14-05-2016, 19:41

Citaat door Takchita2015:
Nee ze is Marokkaans heb haar ook gezegd dat zij langs moet komen.. Alleen die wallah moest er echt niet uit haha
Haha, nu voel je je verplicht om te gaan