Bekijk volle/desktop versie : hELUUP



21-04-2005, 11:56
AssalamualaykumwarahmatuAllahwabarakatuh
Ey alles goed mijn zusters en broeders??InshaAllah van wel. Ik wou jullie vragen of misschien een van jullie een scriptie heeft over Huiselijk Geweld waarvan de vrouwen de dupe van zijn. Pleaseeee Help je zuster in Nood voor 13 mei....
Ayakoem ALlah, en als jullie er iets voor terug willen gooi het er maar dr uit.
BarkeALlahoe feekoem,
WasalamuaalykumwarahamtuAllahwabarakatuh

21-04-2005, 12:03



Citaat door berouwvol:
AssalamualaykumwarahmatuAllahwabarakatuh
Ey alles goed mijn zusters en broeders??InshaAllah van wel. Ik wou jullie vragen of misschien een van jullie een scriptie heeft over Huiselijk Geweld waarvan de vrouwen de dupe van zijn. Pleaseeee Help je zuster in Nood voor 13 mei....
Ayakoem ALlah, en als jullie er iets voor terug willen gooi het er maar dr uit.
BarkeALlahoe feekoem,
WasalamuaalykumwarahamtuAllahwabarakatuh
http://www.geocities.com/mv00789/cijfers.htm

Geweld tegen vrouwen is een veel voorkomend verschijnsel. Uit onderzoek is gebleken dat ongeveer één op de vijf vrouwen ooit in een partnerrelatie te maken krijgt met eenzijdig geweld door de partner. Als gevolg van dit geweld worden jaarlijks 50 tot 60 vrouwen gedood. Schokkende cijfers die waarschijnlijk nog maar het topje van de ijsberg laten zien. Vaak is het geweld onzichtbaar omdat het achter gesloten deuren plaatsvindt.
Geweld in de relatie komt voor in alle lagen van de bevolking, culturen en onder alle leeftijden.

Uit onderzoek blijkt dat ruim 40% van de bevolking een keer te maken heeft gehad met huiselijk geweld. (NB 40% x globaal 16 miljoen mensen = 6.400.000 mensen). Verder komt naar voren dat in de afgelopen 7 jaar (1997-2003) 19 dodelijke slachtoffers zijn gevallen. Uit de oorzaken van huiselijk geweld blijkt dat vaak alcohol of drugs in het spel zijn en dat echtscheidingsproblemen een belangrijke factor is.

bron
Zondagskrant 4 juli 2004

21-04-2005, 12:06
http://forum.watan.nl/viewtopic.php?t=1880

CHECK DEZE LINK HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEL INFO