Bekijk volle/desktop versie : Algerijn vrijgesproken van aanranding op oudejaarsnacht in Keulen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

06-05-2016, 23:37
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160506_02276151

Een 26-jarige Algerijnse man is vrijdag door de rechtbank in Keulen vrijgesproken van poging tot aanranding na de massale seksuele geweldplegingen tegen vrouwen tijdens de oudejaarsnacht in de Domstad.

Foto: AFP

De rechter zag geen bewijs van de aanklacht dat de beklaagde deel uitmaakte van een groep mannen die toen een vrouw zou omsingeld, betast en beroofd hebben. De mobiele telefoon van de vrouw was bij de man gevonden, maar hij verklaarde dat hij de gsm had gekocht van een vriend. Het slachtoffer herkende de Algerijn niet tijdens de hoorzitting.

Zijn proces was de eerste zaak waarin het seksueel geweld van tijdens oudejaarsnacht werd aangeklaagd.

De rechtbank veroordeelde de man wel tot zes maanden voorwaardelijke gevangenisstraf voor heling en het verhandelen van auto-onderdelen.

Tijdens de oudejaarsnacht waren mannen naar Keulen gekomen om er strafbare feiten te plegen. De daders van massale seksuele aanvallen op vrouwen waren volgens getuigen mannen van Noord-Afrikaanse of Arabische origine. De incidenten droegen bij tot de spanningen in Duitsland die ontstonden door de aankomst van ongeveer een miljoen migranten in 2015.

07-05-2016, 00:40



Citaat door Reallover:
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160506_02276151

Een 26-jarige Algerijnse man is vrijdag door de rechtbank in Keulen vrijgesproken van poging tot aanranding na de massale seksuele geweldplegingen tegen vrouwen tijdens de oudejaarsnacht in de Domstad.

Foto: AFP

De rechter zag geen bewijs van de aanklacht dat de beklaagde deel uitmaakte van een groep mannen die toen een vrouw zou omsingeld, betast en beroofd hebben. De mobiele telefoon van de vrouw was bij de man gevonden, maar hij verklaarde dat hij de gsm had gekocht van een vriend. Het slachtoffer herkende de Algerijn niet tijdens de hoorzitting.

Zijn proces was de eerste zaak waarin het seksueel geweld van tijdens oudejaarsnacht werd aangeklaagd.

De rechtbank veroordeelde de man wel tot zes maanden voorwaardelijke gevangenisstraf voor heling en het verhandelen van auto-onderdelen.

Tijdens de oudejaarsnacht waren mannen naar Keulen gekomen om er strafbare feiten te plegen. De daders van massale seksuele aanvallen op vrouwen waren volgens getuigen mannen van Noord-Afrikaanse of Arabische origine. De incidenten droegen bij tot de spanningen in Duitsland die ontstonden door de aankomst van ongeveer een miljoen migranten in 2015.
zijn er al daders berecht of is deze Algerijn de eerste..
vreemd dat er toen sprake was van honderden slachtoffers maar waar zijn nu al die daders gebleven..

07-05-2016, 00:50

Citaat door DEMO:
zijn er al daders berecht of is deze Algerijn de eerste..
vreemd dat er toen sprake was van honderden slachtoffers maar waar zijn nu al die daders gebleven..




Het was de eerste zaak tegen een verdachte na de reeks incidenten tijdens de viering. Eerder werden wel veroordelingen uitgesproken vanwege diefstal

07-05-2016, 11:14

Citaat door Reallover:
Het was de eerste zaak tegen een verdachte na de reeks incidenten tijdens de viering. Eerder werden wel veroordelingen uitgesproken vanwege diefstal
Zo ook nu weer. Heling en diefstal.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

07-05-2016, 11:17


500 aangiftes van aanranding /verkrachting
Niemand nog veroordeeld....
Raar toch?
Citaat door LaPoekel:
Zo ook nu weer. Heling en diefstal.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

07-05-2016, 11:20

Citaat door Reallover:
500 aangiftes van aanranding /verkrachting
Niemand nog veroordeeld....
Raar toch?
Het is nogal lastig om de bewijslast rond te krijgen maar dat betekent niet dat er niets heeft plaatsgevonden.

07-05-2016, 11:24
"van een vriend gekocht"

07-05-2016, 11:24
En jij gelooft in de kerstman

Komopman
Gebruik je verstand

Het is onwaar
Gewoon accepteren dat men heeft gelogen
1000 aangiftes pffff
Citaat door Mefisto:
Het is nogal lastig om de bewijslast rond te krijgen maar dat betekent niet dat er niets heeft plaatsgevonden.

07-05-2016, 11:24

Citaat door Reallover:
500 aangiftes van aanranding /verkrachting
Niemand nog veroordeeld....
Raar toch?
Voor aanranding niet. Wel voor diefstal.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

07-05-2016, 11:25

Citaat door DeGematigde_:
"van een vriend gekocht"
Tja als de rechter dat geloofd ...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

07-05-2016, 11:25
Teevendeal
Citaat door DeGematigde_:
"van een vriend gekocht"

07-05-2016, 11:26
Nee zo dom zijn de rechters niet

of heb je geen vertrouwen in de rechters?
Citaat door LaPoekel:
Tja als de rechter dat geloofd ...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

07-05-2016, 11:29



Citaat door Reallover:
En jij gelooft in de kerstman

Komopman
Gebruik je verstand

Het is onwaar
Gewoon accepteren dat men heeft gelogen
1000 aangiftes pffff
Het aantal aangiftes zal inderdaad overdreven zijn. Dat ben ik met je eens.

07-05-2016, 11:32
Daarom
Natuurlijk hoor je van vrouwen af te blijven
Maar dit is zo erg misbruikt door politiek/media/volk tegen immigranten
Te erg voor woorden
Citaat door Mefisto:
Het aantal aangiftes zal inderdaad overdreven zijn. Dat ben ik met je eens.

07-05-2016, 11:32

Citaat door Reallover:
Daarom
Natuurlijk hoor je van vrouwen af te blijven
Maar dit is zo erg misbruikt door politiek/media/volk tegen immigranten
Te erg voor woorden
En dus is het allemaal onwaar ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11