Bekijk volle/desktop versie : Koeweit stuurt 250 miljoen dollar naar Marokko



Pagina's : [1] 2

05-05-2016, 20:00
Koeweit heeft besloten het resterend bedrag van de bijstand van het land aan Marokko te versnellen.

Marokko en Jordanië krijgen elk 1,5 miljard dollar van de de Gulf Cooperation Council (GCC). Marokko zou daarvan nog 250 miljoen dollar krijgen van Koeweit. Naar aanleiding van het bezoek van koning Mohammed VI aan verschillende Golfstaten heeft Koeweit besloten het resterend bedrag voor de ontwikkelingshulp over te maken. Koeweit tekende net na de GCC-top, waar Mohammed VI bij aanwezig was, het contract om het geld over te maken.

Ook Jordanië kan dat bedrag verwachten. Beide landen hebben dit te danken aan de uitstekende landen met de steenrijke oliestaten. Hoewel zij geen Golfstaten zijn, mogen zij wel aantreden bij zittingen van de GCC.

Duizelingwekkend
Deze ontwikkeling past in het plaatje dat de Golfstaten voor ogen hebben om Marokko te laten profiteren van de olierijkdom. In de komende tien jaar willen de Golfstaten samen 120 miljard dollar in Marokko pompen.

05-05-2016, 21:08


Zo zo marokko word volgepompt met geld ....eerst Billy Gates. .en nu is het Koeweit. ...maar als je daar gaat .....Kun je soms geen stukje brood door je strot krijgen door de vele armoede en de ellende die je ziet!!!

05-05-2016, 21:37
Niet negatief wezen Bloembia!

06-05-2016, 00:02
120 miljard lekker

06-05-2016, 03:45


hahahaha bloulbia in jou land algerije gaan mensen dood van honger ja.

k heb bekende in de zogenaand armstw wijk van tanger en daar halen ze al boofschappen van marjane en hebben ze tv wifi en laptop. kom je onzin praten, niemand ib markkko geect honger. water is schoon eten is er zat.


in alferijegaa jullie wel dood van honger irritant trolle hier altijd. enige armoede die in marokko is zijn van mense zoals lijmsnuivets. eige fout


nedwrland waar wij belastinf betale heeft al zwervers en miljoenen mensen bij voedselbank omdat hun uitkering laag is

06-05-2016, 03:46
marokko zie ik mensen de nieuwste auros rijden zelf een normale leeraar krijgt al gauw 1200 euro daar.

06-05-2016, 07:44
Oprotten met die arabische honden. Die wahabische flikkers willen Marokko omtoveren tot het Midden-Oosten en de Amazigh bevolking wegvagen.

06-05-2016, 08:22

Citaat door Zifouu:
marokko zie ik mensen de nieuwste auros rijden zelf een normale leeraar krijgt al gauw 1200 euro daar.
3 miljoen ondervoede kinderen in Marokko. De helft leeft onder de armoedegrens. 45% analfabeet.

Omdat jij iets niet ziet, wil dat nog niet zeggen dat het niet bestaat.

06-05-2016, 09:39

Citaat door Adyghe:
Niet negatief wezen Bloembia!
Hoezo ben ik nagatief??? Kardach. .is gewoon de keiharde waarheid punt uit ....trouwens als Turkije ook zo goed en geweldig was......wat doe jij hier in Holland
.en nog wel op m.nl

06-05-2016, 09:41
Zifouu@ dus als ik kritiek heb op mijn land ...ben ik een Algerijnse hahahahaha jeh logica bazz ....

06-05-2016, 11:26
Nou ja je kan Bloembia niet geheel ongelijk geven. Er is gewoon nog veel armoede en het cerschil tussen arm en rijk is enorm.

06-05-2016, 12:07
Nah... ik wil gewoon 'BLOEMBIA' op een boze manier zeggen leek me leuk

Trouwens mijn opa is naar Nederland gekomen, ik ben hier geboren.

06-05-2016, 12:19


Koeweit bestelt hoooeren uit Marokko voor 250 mil dollar!!! Stort maar dat geld op de rekening van de familie Plofkip!!!

06-05-2016, 12:20
De arme bevolking merkt niks van dat geld!!!

06-05-2016, 14:04
Ik heb er het volste vertrouwen in dat onze koning dit geld op een juiste manier zal investeren ten goede van het land.

Pagina's : [1] 2