Bekijk volle/desktop versie : de politiek



Pagina's : [1] 2

21-04-2005, 09:53
wat vinden ullie van de politiek nu

ik vind het een waardeloose politiek hun hebben nix te doen en gaan steed domme opmerkingen maken over de sammenleving en zo ht staat nergens op en

als iets gebeurt zijn het de marokkanen weer


ik wordt er zo boos om


casaloveyou

21-04-2005, 09:58


Een land besturen is best moeilijk, Om tot goede besluitvormen te komen waar iedereen het mee eens is, is nog moeilijker.
Het is niet een baantje van niks. Politici zijn vertegenwoordigersvan het volk daarom is het belangrijk dat je stemt. Zodat de partij die het meest bij jouw ligt het land mag vertegenwoordigen.
En ik zou zeggen ga de politiek in want zelfs jij kan er voor zorgen dat dingen veranderen.

21-04-2005, 10:22

Citaat door cambou:
Een land besturen is best moeilijk, Om tot goede besluitvormen te komen waar iedereen het mee eens is, is nog moeilijker.
Het is niet een baantje van niks. Politici zijn vertegenwoordigersvan het volk daarom is het belangrijk dat je stemt. Zodat de partij die het meest bij jouw ligt het land mag vertegenwoordigen.
En ik zou zeggen ga de politiek in want zelfs jij kan er voor zorgen dat dingen veranderen.
jaa...daar sluit ik me ook bij aan....

21-04-2005, 11:16
Dit kabinet is het meest vreselijkste die we tot nu toe in Nederland hebben meegemaakt.

Ik hoop dan ook dat er snel verandering in komt, en vooral de bezuinigingen en uitlatingen over integratie en allochtonen mogen eindelijk een een andere wending krijgen.

21-04-2005, 11:54



Citaat door een_Rotterdamse:
Dit kabinet is het meest vreselijkste die we tot nu toe in Nederland hebben meegemaakt.

Ik hoop dan ook dat er snel verandering in komt, en vooral de bezuinigingen en uitlatingen over integratie en allochtonen mogen eindelijk een een andere wending krijgen.
Heb je gestemt toen?
zo ja
mag ik vragen op welke partij.


Kijk het is een feit dat dit kabinet niet het meest favoriet is, ook niet bij mij.
Het integratiebeleid van Verdonk vind ik onhumaan.
Maar wat ik nog zorgelijker vind is de Zorg. Nederland was tot voor kort een verzorgingsstaat. Zelfs in het buiteland stonden we er bekend om.
Maar goed we kunnen vinden wat we willen nu moeten we er maar mee leven.

21-04-2005, 12:59
jahh jullie hebben gelijk maar tog hun hebben gezecht vrij van menings uiting
zo lang je een anderen niet beledigt enzo
maar wat doet die hisch ali enzo de islam vernederen en belachtlijk maken
en dat kijken ze niet naar het slat nergens op en dat je niet mag trouwen uit het buitenland behave je moet 21 zijn die gene moet een oplijding hebben gedaan van nederlanse les enz enz egt oefff er moet ook een islamitiese party worden gestart
want ik vind dat het zo lang kan

21-04-2005, 13:07

Citaat door casaloveyou:
jahh jullie hebben gelijk maar tog hun hebben gezecht vrij van menings uiting
zo lang je een anderen niet beledigt enzo
maar wat doet die hisch ali enzo de islam vernederen en belachtlijk maken
en dat kijken ze niet naar het slat nergens op en dat je niet mag trouwen uit het buitenland behave je moet 21 zijn die gene moet een oplijding hebben gedaan van nederlanse les enz enz egt oefff er moet ook een islamitiese party worden gestart
want ik vind dat het zo lang kan
Ik denk dat geloofs opvattingen niet moet mengen met politiek. Maar dat is puur een mening van mij

21-04-2005, 13:15
jahh oke dan een buitenlands partij dan

21-04-2005, 13:46

Citaat door casaloveyou:
jahh oke dan een buitenlands partij dan
volgens mij om in de tweede kamer te komen moet je Nederlander zijn, Maar je kan wel een partij beginnen die in hun partij programma hebben staan dat ze iets doen voor de minderheden hier.

22-04-2005, 12:52

Citaat door cambou:
Heb je gestemt toen?
zo ja
mag ik vragen op welke partij.


Kijk het is een feit dat dit kabinet niet het meest favoriet is, ook niet bij mij.
Het integratiebeleid van Verdonk vind ik onhumaan.
Maar wat ik nog zorgelijker vind is de Zorg. Nederland was tot voor kort een verzorgingsstaat. Zelfs in het buiteland stonden we er bekend om.
Maar goed we kunnen vinden wat we willen nu moeten we er maar mee leven.
Ik had op groenlinks gestemd. En jij?

Ik vind het persoonlijk nogal moeilijk om een goede keuze te maken.

22-04-2005, 14:56
politiek van nu is waardeloos, tijd voor vernieuwing.

22-04-2005, 15:29

Citaat door een_Rotterdamse:
Ik had op groenlinks gestemd. En jij?

Ik vind het persoonlijk nogal moeilijk om een goede keuze te maken.
Een goede keuze maken is inderdaad niet makkelijk, Ik heb destijds ook gekozen voor groen links. Omdat die partij het dichts bij mij zit.

22-04-2005, 15:30



Citaat door yorinfm:
weet je waar ik steeds moe van wordt..die marokkaanse zeikerds,altijd negatief zijn brengen niks positiefs in de samenleving..als je het hier niet eens bent met de politiek moet je lekker terug gaan naar het geweldige democratische marokko...waar je helemaal niks te zeggen hebt,en waar ze je behandelingen als 3de rangs burgers..

ik ben trots om te zeggen dat ik nederlander ben van marokkaans afkomst,nederland die me zoveel kansen heeft gegeven,om the studeren mn toekomst hiet op te bouwen,dat zal in marokko niet zijn gebeurt..


lang leven beatrix
Ik ben helemaal met je eens dat marokkanen vaak negatief zijn. Ik betrap mezelf er ook vaak op. Maar ik denk dat het menselijk is. En als burger in nl mag je kritisch zijn.
Maar je bent zelf heel negatief over marokko.
Marokko is zeer democratisch alleen hebben we last van absolute monarchie en dat is jammer maar er zijn veranderingen aan de gang en dat doet mij goed.

22-04-2005, 16:34
politiek is niet leuk, is bedoeld voor achterlijke mensen met hoge IQ die een reallife toneelstuk produceren i guesse

26-04-2005, 09:27

Citaat door yorinfm:
weet je waar ik steeds moe van wordt..die marokkaanse zeikerds,altijd negatief zijn brengen niks positiefs in de samenleving..als je het hier niet eens bent met de politiek moet je lekker terug gaan naar het geweldige democratische marokko...waar je helemaal niks te zeggen hebt,en waar ze je behandelingen als 3de rangs burgers..

ik ben trots om te zeggen dat ik nederlander ben van marokkaans afkomst,nederland die me zoveel kansen heeft gegeven,om the studeren mn toekomst hiet op te bouwen,dat zal in marokko niet zijn gebeurt..


lang leven beatrix


pffffffffffffffffffff

als het zou kunnen zou ik al lang terug zijn gegaan naar marokko of frankrijk inshallah later............................................. ..............................

Pagina's : [1] 2