Bekijk volle/desktop versie : gestolen iphone 6



04-05-2016, 01:03
Wie kan mij helpen de dader te traceren?
De tel is uit mijn zak gerold bij pleij 40-45
Het is een abbo dus ik zou em graag terug willen en niet betalen voor wen tel die ik niet meer bezit.
Ik.trakteer op een marokkaanse etentje naar keuze als dank

04-05-2016, 01:27



Citaat door tila_marokkina:
Wie kan mij helpen de dader te traceren?
De tel is uit mijn zak gerold bij pleij 40-45
Het is een abbo dus ik zou em graag terug willen en niet betalen voor wen tel die ik niet meer bezit.
Ik.trakteer op een marokkaanse etentje naar keuze als dank

Salaam Tila,

Als je Icloud geactiveerd was op je telefoon, dan kun je in principe je eigen telefoon traceren/opzoeken door middel van deze link
Verder kun je je telefoon ook formatteren op afstand en eventuele berichten verzenden naar je telefoon en vragen of de persoon die hem heeft je telefoon wilt terug geven, anders zal er aangifte gedaan worden!

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag en etentje is altijd welkom

Gr.

Elhabib

[/SIZE]

04-05-2016, 01:40

Citaat door Elhabib:

Salaam Tila,

Als je Icloud geactiveerd was op je telefoon, dan kun je in principe je eigen telefoon traceren/opzoeken door middel van deze link
Verder kun je je telefoon ook formatteren op afstand en eventuele berichten verzenden naar je telefoon en vragen of de persoon die hem heeft je telefoon wilt terug geven, anders zal er aangifte gedaan worden!

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag en etentje is altijd welkom

Gr.

Elhabib

[/SIZE]
Dit s lief!

TS bel meteen je provider. Zij zullen je simkaart blokkeren en meer info geven.

04-05-2016, 09:30
Uiteraard is er aangifte gedaan. Dreig sms via de vind mijn iphone met telnr is ook verzonden. Alleen de tel staat offline
Dus ik kan t zelf niet traceren

04-05-2016, 10:23



Citaat door Elhabib:

Salaam Tila,

Als je Icloud geactiveerd was op je telefoon, dan kun je in principe je eigen telefoon traceren/opzoeken door middel van deze link
Verder kun je je telefoon ook formatteren op afstand en eventuele berichten verzenden naar je telefoon en vragen of de persoon die hem heeft je telefoon wilt terug geven, anders zal er aangifte gedaan worden!

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag en etentje is altijd welkom

Gr.

Elhabib

[/SIZE]


beste elhabib

graag meer hulp.
ik wil het adres van mijn iPhone zien en em ophalen.
ik weet ook dat je een piep geluid aan kunt zetten.
dat wil ik leren zodat ik em aan kan zetten indien ik daar sta zodat ik em hoor.

ik weet dat dit allemaal kan.
heb iemand gehoord die haar tel zo terug kreeg.

04-05-2016, 11:12
Wat je zegt kan ook gewoon. Je iCloud moet wel geactiveerd zijn en 'zoek mijn iphone' ook. Je kunt dan via iCloud.com je telefoon traceren, maar dit kan alleen als de telefoon aanstaat. Vanuit iCloud.com kun je dan een hoog piepgeluid afspelen.

Hopelijk voor jou zet diegene je iPhone aan.

04-05-2016, 11:35

Citaat door AmsterdamY:
Wat je zegt kan ook gewoon. Je iCloud moet wel geactiveerd zijn en 'zoek mijn iphone' ook. Je kunt dan via iCloud.com je telefoon traceren, maar dit kan alleen als de telefoon aanstaat. Vanuit iCloud.com kun je dan een hoog piepgeluid afspelen.

Hopelijk voor jou zet diegene je iPhone aan.
hij staat uit helaas

23-05-2016, 21:05

Citaat door tila_marokkina:
hij staat uit helaas
Dan ben je hem helaas voor goed kwijt .

28-05-2016, 00:41
Hoe levenloos kan je zijn om een telefoon te jatten, wtf. Echt diep triest en de vuile duif wuift al die dreigingen
natuurlijk weg want die is veilig.

Hoe zit het nu met je abbo? De telecombedrijven kunnen behoorlijk smerig zijn en moet je vast en zeker je abbo blijven betalen?

29-05-2016, 21:07
Allemaal bullshit als de tel uit staat kan je geen moer doen. In Beverwijk kan je die icloud weghalen en dan is het game over jammer genoeg. Aangifte leuk maar politie doet geen moer tenzij de tel bij een misdrijf betrokken is

30-05-2016, 20:29

Citaat door NadorinoCrysis:
Hoe levenloos kan je zijn om een telefoon te jatten, wtf. Echt diep triest en de vuile duif wuift al die dreigingen
natuurlijk weg want die is veilig.

Hoe zit het nu met je abbo? De telecombedrijven kunnen behoorlijk smerig zijn en moet je vast en zeker je abbo blijven betalen?
Leef jij nog ?

31-05-2016, 19:58

Citaat door talkshows:
Onmogelijk. Niemand kan iCloud verwijderen, zeker niet op de Beverwijk.
En als je nou iphone hardware vernietigd en een nieuwe er op zet ?

02-06-2016, 20:32



Citaat door issamcc:
Leef jij nog ?
Dat kan ik ook aan jou vragen xD