Bekijk volle/desktop versie : Real Madrid vs Manchester City || Woensdag 4 mei 20:45 || Champions League ||



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

02-05-2016, 21:21
De eerste wedstrijd van de tweeluik eindigde in een teleurstellende 0-0. Iedereen hoopt dat het een knallende pot gaat worden in het Bernabeu! Twijfelgeval bij Real is in iedergeval Benzema. Ronaldo lijkt wel mee te spelen al wordt hem dat niet in dank afgenomen door artsen van het nationaal elftal van Portugal. Ze zijn bang dat hij het EK op spel zet.

Bij Manchester City zal David Silva zeker niet meedoen. Ook een zeer belangrijke schakel, Yaya Toure, is allerninst zeker voor de clash.

Real Madrid is natuurlijk de torenhoge favoriet thuis in het Bernabeu!

Wat denken jullie dat het wordt boys?

02-05-2016, 21:21


Eindelijk foutloos

Excuses!

03-05-2016, 14:42
Ronaldo zal starten in de basis tegen City. Vandaag bevestigd door Zidane!

Benzema zal niet meedoen.

http://www.ad.nl/ad/m/nl/38881/Champions-League/article/detail/4293991/2016/05/03/Real-met-Ronaldo-zonder-Benzema-tegen-City.dhtml?originatingNavigationItemId=5585

03-05-2016, 18:22

Citaat door _yassir_:
Real Madrid vs Manchester City || Woensdag 4 mei 20:45 || Champions League ||


Het moest gewoon zo zijn.

03-05-2016, 19:08



Citaat door Gunnerfan:


Het moest gewoon zo zijn.
Hahahh

04-05-2016, 00:44
Officieel: Benzema en Casemiro beiden niet inzetbaar. Ze zijn geblesseerd. Oei.

04-05-2016, 00:58
Maak je niet druk.

Ze spelen in bernabeu.

04-05-2016, 01:57

Citaat door RealBlood:
Officieel: Benzema en Casemiro beiden niet inzetbaar. Ze zijn geblesseerd. Oei.
Tegen dit City is dat zeker geen probleem man!

Atletico - Real finale. Netals 2 jaar geleden een Madrileense derby!

04-05-2016, 09:42

Citaat door _yassir_:
Tegen dit City is dat zeker geen probleem man!

Atletico - Real finale. Netals 2 jaar geleden een Madrileense derby!
Dit City hoeft vandaag niet te winnen om door te gaan. Een 1-1 is al genoeg om door te gaan. Real heeft uit niet gescoord en dat kan ze de das om doen net als Bayern gisteren.

04-05-2016, 09:58
7 keer je inzet bij winst City en 5 keer bij gelijkspel

04-05-2016, 13:47

Citaat door RealBlood:
Dit City hoeft vandaag niet te winnen om door te gaan. Een 1-1 is al genoeg om door te gaan. Real heeft uit niet gescoord en dat kan ze de das om doen net als Bayern gisteren.
Maar City ga je toch niet met Atletico vergelijken? City is echt heel wat niveaus lager met een veel en veel zwakkere verdediging ook. Bayern en Atletico zijn niet te vergelijken met City. Geloof me, dit wordt echt geen probleem voor Real in Bernabeu. Als ze uit moesten kon je nog een beetje twijfelen.. Al zouden ze als het echt moest ook daar erover heen gaan.

Heb wel zin in een Madrileense derby!

04-05-2016, 17:11

Citaat door _yassir_:
Maar City ga je toch niet met Atletico vergelijken? City is echt heel wat niveaus lager met een veel en veel zwakkere verdediging ook. Bayern en Atletico zijn niet te vergelijken met City. Geloof me, dit wordt echt geen probleem voor Real in Bernabeu. Als ze uit moesten kon je nog een beetje twijfelen.. Al zouden ze als het echt moest ook daar erover heen gaan.

Heb wel zin in een Madrileense derby!
Het heeft in deze wedstrijden niet alleen te maken met kwaliteitsverschil. Geluk kan hier ook een rol in spelen. Een domme overtreding in de 16 door Ramos of zo, waardoor de bal op de stip moet en City aan dat ene uitgoaltje genoeg heeft om door te gaan.

Dat City verdedigend minder is dan Atletico wil nog niks zeggen dus.

04-05-2016, 17:25



Citaat door RealBlood:
Het heeft in deze wedstrijden niet alleen te maken met kwaliteitsverschil. Geluk kan hier ook een rol in spelen. Een domme overtreding in de 16 door Ramos of zo, waardoor de bal op de stip moet en City aan dat ene uitgoaltje genoeg heeft om door te gaan.

Dat City verdedigend minder is dan Atletico wil nog niks zeggen dus.
De kwaliteit van Real zal de doorslag geven man. City is echt heel zwak dit seizoen. Ik zie ze echt niet winnen in Bernabeu, en dat meen ik serieus. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar bij een beslissende halve finale zal er echt veel meer focus liggen bij Real. Die hebben op iedere positie gewoon een veel betere speler op dit moment...

04-05-2016, 17:29

Citaat door _yassir_:
De kwaliteit van Real zal de doorslag geven man. City is echt heel zwak dit seizoen. Ik zie ze echt niet winnen in Bernabeu, en dat meen ik serieus. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar bij een beslissende halve finale zal er echt veel meer focus liggen bij Real. Die hebben op iedere positie gewoon een veel betere speler op dit moment...
City hoeft ook niet te winnen. Zoals ik zei, een droge 1-1 is genoeg. De verdediging van Real moet vandaag een uitstekende wedstrijd spelen en het moet voorin draaien.

04-05-2016, 19:03
Ronaldo nog 2 weken geblesseerd

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11