Bekijk volle/desktop versie : Peiling: Umar moet zich niet inhouden



Pagina's : [1] 2

01-05-2016, 12:01

Citaat door Donato:
Peiling: Umar moet zich niet inhouden



DEN HAAG - Driekwart van de mensen hoopt dat Ebru Umar zich niet gaat inhouden als ze over Turkije en Turken schrijft. Dat blijkt uit de wekelijkse peiling van Maurice de Hond. Bijna net zoveel mensen vinden dat cabaretiers en columnisten alles moeten kunnen zeggen wat ze willen over hoogwaardigheidsbekleders.

Verder is 82 procent er voor dat de strafbaarheid van het beledigen van buitenlandse staatshoofden uit onze wet wordt geschrapt, evenals de straf voor het beledigen van de koning (65 procent).

Op de vraag of Europa en Nederland de afspraken moeten opzeggen met de Turken over de opvang van vluchtelingen, zegt 47 procent ja (vooral PVV , SP en CDA) en 61 procent nee (vooral D66, de regeringspartijen en GroenLinks).
Zetels

Voor wat betreft de zetelverdeling als er verkiezingen zouden zijn, zijn er deze week alleen kleine verschuivingen. GroenLinks stijgt er eentje naar 17, de hoogste score die De Hond voor deze partij heeft gemeten. PVV en SP dalen er een (naar 37 en 15 zetels).

http://www.telegraaf.nl/binnenland/25705536/___Umar_moet_zich_niet_inhouden___.html
.

01-05-2016, 12:07


De meeste mensen in NL hechten aan de mensenrechten als vastgelegd in het EVRM, o.a. vrijheid van meningsuiting, vrijheid van drukpers, dat ook in de jaren '50 van de vorige eeuw is geratificeerd door Turkije.

01-05-2016, 12:23

Citaat door Donato:
De meeste mensen in NL zijn door de zionisten helemaal van het padje.

Kijk maar naar moslimhaters als jou.
Als ik jou reacties lees op deze site kan ik tot geen andere conclusie komen dat jij alles haat wat geen moslim is.
Kijk jij misschien teveel naar bepaalde media?

01-05-2016, 12:27

Citaat door Donato:
Dan heb jij ZWAAR moeite met begrijpend lezen ongelovige kwartel!

Ik volg alleen arabische zenders die niet meedoen aan zionistische propaganda zoals jullie nederlandse NOS.
Hierbij geef je dus het antwoord.
En geef je ook de bevestiging van de conclusie die ik trok.

01-05-2016, 13:37



Citaat door Donato:
De meeste mensen in NL zijn door de zionisten helemaal van het padje.

Kijk maar naar moslimhaters als jou.
Wanneer is precies iemand een moslimhater volgens jou?

01-05-2016, 13:39

Citaat door Donato:
Rechts nederland kan niet wachten tot dat Ebru wordt gelyncht door haar Neder-Turkjes.
Want die lynchen mensen om een mening..??
Damm weten we dat ook weer!

01-05-2016, 13:40

Citaat door seneca:
De meeste mensen in NL hechten aan de mensenrechten als vastgelegd in het EVRM, o.a. vrijheid van meningsuiting, vrijheid van drukpers, dat ook in de jaren '50 van de vorige eeuw is geratificeerd door Turkije.
vrijheid van meningzbel

Het Openbaar Ministerie gaat een activist vervolgen omdat hij vorig jaar tijdens een demonstratie tegen Zwarte Piet in Amsterdam ''Fuck de koning, fuck de koningin, fuck het koningshuis'' heeft gezegd.

01-05-2016, 13:49

Citaat door Donato:
Dan heb jij ZWAAR moeite met begrijpend lezen ongelovige kwartel!

Ik volg alleen arabische zenders die niet meedoen aan zionistische propaganda zoals jullie nederlandse NOS.
Ja zit je weer op de bank met je bomgordel om?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

01-05-2016, 14:17

Citaat door Taz3liekom:
vrijheid van meningzbel

Het Openbaar Ministerie gaat een activist vervolgen omdat hij vorig jaar tijdens een demonstratie tegen Zwarte Piet in Amsterdam ''Fuck de koning, fuck de koningin, fuck het koningshuis'' heeft gezegd.
Je loopt nogal achter.

Deze persoon is niet vervolgd. Ergo; je mag het dus gewoon zeggen. Fuck de Koning, en Fuck Erdogan.

01-05-2016, 14:19

Citaat door notstupid:
Je loopt nogal achter.

Deze persoon is niet vervolgd. Ergo; je mag het dus gewoon zeggen. Fuck de Koning, en Fuck Erdogan.
is die duitse ezel vervolgd? volgens mij niet? en de heel wereld is op zijn kop.

01-05-2016, 14:24

Citaat door Taz3liekom:
is die duitse ezel vervolgd? volgens mij niet? en de heel wereld is op zijn kop.
Die duitser gaat vervolgd worden, en wellicht veroordeeld.

Dat gaat echter over duitsand. Ik heb echter nik met Duitsland te maken, ik ben Nederlander en woon in Nederland. Het voorbeeld, de posting, waar ik op reageerde ging ook niet over Duitsland, maar over Nederland..en in Nederland is gesteld dat je mag roepen; fuck de koning (staatshoofd) en dus kan ik ook zeggen; fuck Erdogan en fuck Assad, Fuck Poetin en fuck haatbaarden.

01-05-2016, 14:26

Citaat door notstupid:
Die duitser gaat vervolgd worden, en wellicht veroordeeld.

Dat gaat echter over duitsand. Ik heb echter nik met Duitsland te maken, ik ben Nederlander en woon in Nederland. Het voorbeeld, de posting, waar ik op reageerde ging ook niet over Duitsland, maar over Nederland..en in Nederland is gesteld dat je mag roepen; fuck de koning (staatshoofd) en dus kan ik ook zeggen; fuck Erdogan en fuck Assad, Fuck Poetin en fuck haatbaarden.
ik heb ook niets met Erdogan, Poetin, Duistland of wie/wat dan ook, maar men moet niet gaan zeiken als iemand opgepakt wordt terwijl die zonder aanleiding mensen beledigt of janken wanneer een gepest kind zelfmoord pleegt, dat leren ze van de volwassenen.

01-05-2016, 14:27



Citaat door Taz3liekom:
ik heb ook niets met Erdogan, Poetin, Duistland of wie/wat dan ook, maar men moet niet gaan zeiken als iemand opgepakt wordt terwijl die zonder aanleiding mensen beledigt of janken wanneer een gepest kind zelfmoord pleegt, dat leren ze van de volwassenen.
Zonder aanleiding?

Er zijn talloze aanleiding om kritiek te leveren, eventueel in de vorm van beledigingen, jegens Erdogan.

01-05-2016, 14:29

Citaat door notstupid:
Zonder aanleiding?

Er zijn talloze aanleiding om kritiek te leveren, eventueel in de vorm van beledigingen, jegens Erdogan.
degene die recht heeft om hem te beledigen zijn degene die door hem zijn opgepakt, niet jij of die vuile honden zoals die teeuwen, ebrustront, Wilders de pop etc...

Pagina's : [1] 2