Bekijk volle/desktop versie : Help! Wat zou jij willen zien?



29-04-2016, 15:24
Dag dames,

Ik had een vraagje en ben best benieuwd wat jullie zullen antwoorden. Het is namelijk voor een project waar een vriendin mee bezig is.

Wat mist er in het hele ziana/ jurken verhuur branche? Wat zou je willen zien? Waar is er vraag naar en wat is een must?

29-04-2016, 16:07


Ik zou wel willen zien dat de prijzen omlaag gaan.. belachelijk wat er nu gevraagd wordt..

29-04-2016, 16:38
de prijzen en klantvriendelijkheid.. en daar bedoel ik mee : LUISTER NAAR DE WENSEN VAN DE KLANT!!

als een klant aangeeft voor een meer natural look dan hoor er na te werken.. ipv je smaak aandringen

29-04-2016, 18:44
Komt er dan nooit een eind aan dat ziana gedoe, waarom moet een bruid 3 of 4 jurken aan op een avond.

Ik vind 1 takchita voor de huwelijksdag en je trouwjurk als je vertrekt meer dan genoeg. Dat gedoe moet toch een keer ophouden zeg

29-04-2016, 18:48



Citaat door Dikra_m:
Komt er dan nooit een eind aan dat ziana gedoe, waarom moet een bruid 3 of 4 jurken aan op een avond.

Ik vind 1 takchita voor de huwelijksdag en je trouwjurk als je vertrekt meer dan genoeg. Dat gedoe moet toch een keer ophouden zeg
De 1 vindt 3 genoeg en jij maar 1. Mensen mogen hier vrij in kiezen. Waar vraag is, is aanbod.

29-04-2016, 18:58
- Afspraken maken o.b.v. contracten.
- Geregistreerde KVK diensten i.p.v. zwart werkers
- Geen opdringerige diensten
- Klantvriendelijke diensten

29-04-2016, 20:26

Citaat door Milky_:
De 1 vindt 3 genoeg en jij maar 1. Mensen mogen hier vrij in kiezen. Waar vraag is, is aanbod.
Overdrijven is niet van onze geloof.

30-04-2016, 09:57

Citaat door Karima_X:
Overdrijven is niet van onze geloof.
En als ze willen kiezen voor 3 simpele jurken zonder poespas? Ik vind dat geen teken van overdrijven dan.

30-04-2016, 11:23

Citaat door Dankbaar--:
- Afspraken maken o.b.v. contracten.
- Geregistreerde KVK diensten i.p.v. zwart werkers
- Geen opdringerige diensten
- Klantvriendelijke diensten
Inderdaad vast leggen van afspraken scheelt een heleboel hoofdpijn!
En wanneer een ziana niet komt opdagen moet er (vind ik ) schadevergoeding worden betaald.

Je kan het als ziana niet maken om niet op te komen dagen!!!

30-04-2016, 13:26
Ik vind dat de ziana onderling minder moeten kibbelen en gas geven met die kwasten. Kan de bruid ook wat meemaken van haar bruiloft.