Bekijk volle/desktop versie : Wie Haat Soms Zen Leven????

Pagina's : [1] 2

20-04-2005, 20:50

Citaat door sarah_007:
.

20-04-2005, 20:52

Ik heb heel erg mn leven gehaat ma er zyn andere die het nog erger hebbe dus das dan wel egoistisch van ons

Nu denk ik er gelukkig helemaal anders over

20-04-2005, 20:54
vr0eger of als k egt gestresst ben

20-04-2005, 20:55
Denk aan de palestyne

20-04-2005, 20:59

Citaat door sarah_007:
ach zeik niet zo denk aan het positieve in het leven of juist aan het ergere

20-04-2005, 21:31
meissie, misschien haat jij het leven omdat je misschien veel ellende hebt of hebt meegemaakt.
pff ik snap wat je bedoelt, iedereen heeft zijn eigen sores, en we moeten altijd naar de mensen kijken die het nog erger treffen, zo ben je ook wat meer tevreden met je leven snappie

groetjes en zeeeeer veeel liefs je zuster soekran

20-04-2005, 21:46
ik haat het als ik geen problemen heb..

20-04-2005, 21:47
Nee ik ni, ma heb soms wel het gevoel da het me te veel wordt

20-04-2005, 21:51
ja ik heb egt het gevoel dat ik beter dood kan gaan niemand die van jehoudof geeft zelf by me ouders voel ik geen lievde en dan nog het leven dat ik leef vol pyn en verdriet wollah ik haat me leven egt ik hoop dat het ooit nog goed komt met my

20-04-2005, 22:00

Citaat door miss-player:
ja ik heb egt het gevoel dat ik beter dood kan gaan niemand die van jehoudof geeft zelf by me ouders voel ik geen lievde en dan nog het leven dat ik leef vol pyn en verdriet wollah ik haat me leven egt ik hoop dat het ooit nog goed komt met my
al houdt niemand van je...Allah houdt van je. keep the faith...

20-04-2005, 22:00

Citaat door miss-player:
Jammer, ik hoop echt voor je dat het inshaallah allemaal goed komt. Gair inshaallah. Ik vind mijn leven ook 1 grote pokkezooi, terwijl dat eigenlijk echt wel meevalt. Ik doe gewoon de normale dagelijkse dingen en ik mag best wel veel van m'n moeder (in beperkte mate natuurlijk), maar omdat alles zo 'normaaltjes' verloopt heb ik toch het gevoel alsof er iets mis is. Ik lijk verdorie geen stap verder te komen, ik bedoel, school, werk, thuis en dan later trouwen en kindjes krijgen en dan...? Wat dan, het leven is echt zielig, of je nou geld hebt of niet, gelukkig of niet. SHIT HAPPENS ALL THE TIME AND DAAROM IS HET LEVEN VOOR MIJ SUCKS...

Nogmaals succes miss-player

BT

20-04-2005, 22:04

Citaat door Berbers_Tragedy:
Jammer, ik hoop echt voor je dat het inshaallah allemaal goed komt. Gair inshaallah. Ik vind mijn leven ook 1 grote pokkezooi, terwijl dat eigenlijk echt wel meevalt. Ik doe gewoon de normale dagelijkse dingen en ik mag best wel veel van m'n moeder (in beperkte mate natuurlijk), maar omdat alles zo 'normaaltjes' verloopt heb ik toch het gevoel alsof er iets mis is. Ik lijk verdorie geen stap verder te komen, ik bedoel, school, werk, thuis en dan later trouwen en kindjes krijgen en dan...? Wat dan, het leven is echt zielig, of je nou geld hebt of niet, gelukkig of niet. SHIT HAPPENS ALL THE TIME AND DAAROM IS HET LEVEN VOOR MIJ SUCKS...

Nogmaals succes miss-player

BT
bedankt voor het ook verwoorden van mijn leven

20-04-2005, 22:19

Citaat door Queen of Hearts:
bedankt voor het ook verwoorden van mijn leven
Anytime meid, anytime

20-04-2005, 22:21

Citaat door Berbers_Tragedy:
Anytime meid, anytime

20-04-2005, 22:35
haat heeft geen zin .je moet posetief blijven denken .ik heb ook rotte momenten gehad dat ik dacht dat het beter zou zijn als ik dood was.maar uiteindelijk komt de zon te voorschijn .
dus keap ur head .laat je niet gek maken
NIET VERGETEN NA REGEN KOMT ZONNESCHIJN.

Pagina's : [1] 2