Bekijk volle/desktop versie : His last words.



Pagina's : [1] 2 3

25-04-2016, 20:04

'Neem jij Sarah Amrani, ...... tot je wettige echtgenoot' 'Ja ik wil' De vrouwen sloegen een vreugde kreet. De feest begon..


5 jaar terug..

'Het word weer een lange schooljaar' zuchtte ik en me klasgenoten keken vermoeid naar de docent die net binnenkwam.
Hij sloot de deur en begon zijn speech. De lessen waren voorbij en me vriendinnen en ik waren van plan om de centrum in te gaan. Eerst zou ik toestemming moeten vragen aan me broer. Ik woon namelijk niet meer bij me ouders. Me broer zorgt prima voor me. 'Is goed geniet ervan tot vanavond' We liepen Hoog Chaterijne binnen. Het was echt druk , maar het klonk ook niet gek , het was donderdag (koopavond) winkel in en winkel uit en aan het einde kwamen we in Kanaalstraat terecht om onze maag te vullen. Er kwamen veel mensen binnen. Meiden die je arrogant aankeken en mannen die je scande van top tot teen. 'Sarah?' Ik keek om en zag een breed gebouwde jongeman voor me staan. 'Wie ben jij?' Z'n vrienden lachte hem uit. Hij liep even weg en bekeek ons van de verte. 'Hij ziet er goed uit' Ik schudde me hoofd en richtte me op het eten dat op onze tafel werd gelegd. 'Als jij hem niet wilt , wil ik hem wel' zei een van me vriendinnen en stond op en liep op hem af. Ik zag ze praten en wisselde telefoonnummers. Ze kwam terug lopen met een grote smile op haar gezicht. 'Ben ik goed of ben ik goed?' De andere meiden reageerde enthousiast behalve ik. Het boeide me vrij weinig. Ik had echt niets met mannen. Wou niks van ze hebben. Ik smste me broer dat ik iedere moment thuis kon komen. Hij smste terug dat een paar van zijn vrienden thuis waren en of ik even buiten kon blijven. Wat viel er te doen? Al me vriendinnen waren weg. Ik besloot nog een rondje te maken langs de centrum. 'Wat doe jij hier nog zo laat?' Hij kwam naast me lopen. Ik keek hem niet eens aan en negeerde zijn vraag. 'Ga je hard to get doen?' Ik begon het even zat te raken en spaarde al me moed bij elkaar. 'Kan je mij met rust laten?' Ik liet hem achter en liep door richting Centraal om de trein naar huis te pakken. 'Wat een dag' zuchtte ik in mezelf. Aangekomen thuis deed ik deur open en hoorde luid geschreeuw vanuit de woonkamer. Ja hoor , hij was weer eens met zijn vrienden. 'Ik ga even naar de toilet broer' hoorde ik , wou snel de benen nemen , maar ik was te laat. 'Wie ben jij?' vroeg hij. Ik keek hem even aan en keek weer weg. 'Ik ben Faysal's zusje' Hij stak zijn hand naar me uit. Ik nam hem aan. Mijn handen trilde. 'Broer duurt het nog lang' We schrokken beide van mijn broers stem en ik versnelde me naar boven. Ik kleedde me om en deed een gemakkelijke pyama aan. Voor even kon ik me hoofd leeg maken , maar dan dacht ik aan morgen. Hoe vroeg ik moest opstaan.


De volgende ochtend stond ik moeizaam op en liep meteen de douche in. Ik was niet eens 1 minuut in de douche en er werd al luid gebonkt, wie anders dan Faysal. 'Ga eruit ! Ik moest eerder dan jou naar werk' Ik ging languit douchen en kwam eruit, ik zag een kwade Faysal voor me. 'Waarom duurde het zolang , door jou kom ik te laat' Hij duwde me aan de kant en versnelde zich in de douche, Ik bekeek mezelf in de spiegel en keek in me kast wat ik aan kon doen. 'Sarah ben je er wel helemaal bij?' vroeg de docent en haalde mij uit mijn dagdroom. Ik was altijd al een dag dromer. Ik lette nooit op , maar had altijd het geluk om een voldoende te halen. Ze noemde me ook weleens de bofkont van de klas. Het is een kwestie van goed je best doen. Alle leerlingen liepen het lokaal uit , alleen ik bleef over. 'Gaat het om de dood van je ouders?' Ik slikte even en wou er niet terug aan denken. Ik stond op en liep zonder een woord te zeggen het lokaal uit. De gangen waren leeg , alleen ik bleef over. Ik liep de school uit en zag dat de parkeerplekken leeg waren en het begon te schemeren, op een auto na.

Ik vervolgde me weg naar station , maar voelde me bekeken. Alsof er iemand achter me liep. Ik schudde die gedachte weg en liep naar me perron. 'De treinen naar Utrecht rijden niet' Moet ik dat weer hebben en hoe kom ik nou thuis? Faysal is aan het werk, ik heb niemand anders die me kon brengen. 'Heb je een lift nodig?'

[/SIZE]

25-04-2016, 21:00


Upp meid, ga gauw dooor echt prachtig!!!! Upp Upp Upp

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

26-04-2016, 14:25
Bedankt voor jullie upps , ik ga straks verder...

26-04-2016, 14:56

'Nee dankje ik red me wel' Hij gaf het niet op en stapte uit zijn auto en kwam zelfverzekerd mijn kant op. 'Je gaat toch niet in deze koude regenachtige weer buiten lopen?' Ik liep van hem vandaan en hij trok me terug. 'Hoe durf je mij aan te raken !' Hij keek me ernstig aan. 'Waarom doe je zo moeilijk , ik bied je alleen een lift aan meer niet' Ik zuchtte en had hier geen zin in , maar hij bleef maar door stamelen. 'Ik stap niet zomaar in bij vreemden' Hij keek me met een scheef gezicht aan en ging over zijn haren. 'Ik ben geen vreemde van jou , ik ken jou meid en je broer' Alsof het mij wat kon schelen al kon je me hele familie. Ik liep door en probeerde me broer te bereiken. Hij daarin tegen was allang weggereden en gaf het op, althans dat dacht ik. Even later kwam hij weer terug. 'Als je zo koppig blijft doen, dan kom je nooit thuis' Na een poosje kwam me broer aanrijden en zag hem en groette hem. Zag ik het nou goed? Kennen ze elkaar. Ik stapte in de auto en wachtte af tot die 2 klaar waren met praten. Na een uur waren ze klaar en bracht Faysal ons naar huis.

'Ik ga voor zaken even naar het buitenland' Hoe kon hij me hier alleen laten? Is hij wel goed bij zijn hoofd. 'Laat je mij gewoon hier alleen? Alsof het je niets kan schelen' Hij ijsbeerde en dacht even na. 'Je bent oud genoeg , je kan wel voor jezelf zorgen' Ik kon het niet geloven dat hij me dit zomaar kon aandoen. Hij pakte zijn spullen in en nam afscheid van me en sloot de deur en daar zat ik helemaal alleen thuis. Ik belde me vriendinnen op die even later met een zak eten kwamen. We legde alles neer op tafel. 'Het gaat zo goed tussen mij en Yassin' Oh dus hij heet Yassin dacht ik bij mezelf. Als hij zo goed voor haar was , waarom valt hij me dan steeds lastig? Dat was de vraag waar ik geen antwoord kon vinden dan van hem zelf. 'Hij is echt lief' Iemand moest haar uit dat roze wolkje zetten. We keken een film en me vriendin belde Yassin op. Ze liep naar de gang en kwam even later terug. 'Sarah? Vind je het erg als ik Yassin hier uitnodig?' Ik verslikte bijna in me koekje. Ik keek haar ernstig aan en de rest van de meiden vonden het ook een goed idee en nodigde allemaal hen vriendjes uit in mijn huis !

Ze kwamen allemaal een voor een en het huis werd een gekkenhuis , jammer genoeg kon ik er niets tegen zeggen. Ze volgde hen eigen zin. Yassin zat tussen mij en Halima(mijn vriendin met wie hij speelt) Ik schoof een beetje op en iedere keer schoof hij mijn richting op. De jongens waren erg aardig , maar ik had echt niets met ze. 'Heeft een van jullie een leuke vriend voor Sarah?' Ik schudde me hoofd. Ze begonnen allemaal hen telefoon te pakken en lieten me een voor een foto zien van jongens waaruit ik mocht kiezen. 'Ik heb er geen behoefte aan , dus hou jullie telefoons bij jullie' Het begon erg laat te worden. Ik voelde erg ongemakkelijk tussen deze mannen. Als me broer hier achter zou komen , dan ben ik nog lang niet jarig. 'Zetten jullie feest maar voort , ik ga slapen' Ik liep naar boven en hulde mezelf in een pyama en probeerde te slaap te vatten. Ik voelde een gedaante in me kamer. Ik opende me ogen en zag iemand voor me. Ik begon te schreeuwen. Hij deed zijn hand voor me mond. 'Niet schreeuwen straks horen ze je nog' Het was Yassin , wat deed hij hier? Wat zou Halima van vinden als ze erachter komt dat Yassin in me kamer zat.

'Sarah laat me even met je praten , alsjeblieft' Hij zat op het einde van bed en ik keek hem ernstig aan. Hij probeerde me gerust te stellen , het is niet fijn om zo wakker te worden. Ik dacht dat hij een inbreker was. Me hart bonkte. 'Leer me kennen , geef me die kans. Als je vind dat ik niks voor je ben, mag je me dumpen' Ik moest lachen om hoeveel moeite hij deed. Ik moest er eerst over nadenken. Dit is een keuze die ik niet zo 123 kon nemen. Hoe zit het dan met Halima? 'En Halima dan?' Hij keek me diep aan. 'Halima en ik zijn gewoon vrienden' Dat zal wel. Ik wou Halima echt geen pijn doen. ' Wie is allemaal beneden?' veranderde ik van onderwerp. 'Iedereen is er nog' Ik wreef over me gezicht en gaapte. Yassin bleef me aankijken. 'Kan je ze voor me wegsturen?' Hij stond meteen op. 'Voor jou doe ik alles' Even later kwam hij terug met Halima aan zijn zijde. 'Slaap lekker Sarah tot morgen' Wat bedoeld ze met morgen? Hopelijk halen ze niet in hen hoofd om weer met hen scharreltjes te komen. 'Mag ik je nummer ?' vroeg Yassin voorzichtig. 'Laat me er eerst over nadenken' zei ik zacht. Wat ze niet in de gaten had is dat Halima op de trap alles hoorde.

[/SIZE]

26-04-2016, 15:00


Speciaal voor jullie een vervolg geschreven

30-04-2016, 23:06
Ik heb het momenteel erg druk , ik zal me best doen om toch even tussendoor snel een vervolgje te schrijven. Stille lezers mogen ook wel wat laten horen

02-05-2016, 20:56


02-05-2016, 20:57
Ik hoop op meer reacties , dan zal ik snel weer verder gaan

10-05-2016, 13:16
Nieuwe fan erbij, waar blijf je

16-05-2016, 10:21
Welkom nieuwe fans, ik zal zo snel mogelijk verder gaan

Bedankt voor het uppen

16-05-2016, 14:17
Uupplaakééééé

17-05-2016, 10:02
Uupplaakééééé

17-05-2016, 22:51


Uupplaakééééé

24-05-2016, 10:12
Uupplaakééééé

24-05-2016, 20:30
Het spijt me dames , dat ik niets van me heb laten horen. Heb het reuze druk met school , ik doe me best voor jullie.

Pagina's : [1] 2 3