Bekijk volle/desktop versie : Hebben jullie dat niet soms, gewoon een nieuw nummer nemen..



Pagina's : [1] 2

24-04-2016, 21:52
...en niemand dat nummer geven

24-04-2016, 21:55


Vaak gedaan

24-04-2016, 21:56

Citaat door VickyP:
Vaak gedaan
Het wordt voor mij weer tijd om dit te doen.

24-04-2016, 22:27
Ik heb 2 nummers in mijn leven gehad.. Eentje in de tijd van beltegoed en huidige toen ik aan abo's begon. Of ik m'n nummer behoud of verander.. Geen verschil haha.

24-04-2016, 22:33



Citaat door xMtalsia:
Ik heb 2 nummers in mijn leven gehad.. Eentje in de tijd van beltegoed en huidige toen ik aan abo's begon. Of ik m'n nummer behoud of verander.. Geen verschil haha.
Je bent van heel wat personen af als je nieuw nummer neemt

24-04-2016, 22:38
Beter voorkomen dan genezen. Ik geef me nummer aan bijna niemand. Mensen met wie ik belangen heb zijn genoeg. Niemand krijgt m'n nummer voor vrije tijd.

24-04-2016, 23:06

Citaat door yasirc:
Je bent van heel wat personen af als je nieuw nummer neemt
Ik heb geen last van mensen alhamdoelillah en heb ook niets te vrezen. Alleen laatst iemand die niets te doen had geloof ik. Maar dan zorg ik ervoor dat diegene het padje terug neemt. En klaar.

24-04-2016, 23:20
Heb Ik vaak gedaan totdat ik mijn eigen nummer niet eens meer wist lol.

Elke maand een ander nummer. Wel vermoeiend maar nu heb ik gelukkig 1 vaste nummer. Moest wel wennen eerlijk gezegd


Voor wie vlucht je yasirc?

24-04-2016, 23:26

Citaat door AsalRifiyyah:
Heb Ik vaak gedaan totdat ik mijn eigen nummer niet eens meer wist lol.

Elke maand een ander nummer. Wel vermoeiend maar nu heb ik gelukkig 1 vaste nummer. Moest wel wennen eerlijk gezegd


Voor wie vlucht je yasirc?
Ik vlucht voor mij verleden. Ik lijd en kan niet goed meer slapen door bepaalde mensen.

24-04-2016, 23:33

Citaat door yasirc:
Ik vlucht voor mij verleden. Ik lijd en kan niet goed meer slapen door bepaalde mensen.
Waarom geef je mensen die macht over je?
Zij zijn machteloos zonder jou reactie of emotie.

Tenzij je maffia achter je aan hebt zitten dan zou ik ook bang zijn maar zo erg zal het niet zijn denk ik?

24-04-2016, 23:36

Citaat door AsalRifiyyah:
Waarom geef je mensen die macht over je?
Zij zijn machteloos zonder jou reactie of emotie.

Tenzij je maffia achter je aan hebt zitten dan zou ik ook bang zijn maar zo erg zal het niet zijn denk ik?
Ik kan heel goed mijn gevoelens onderdrukken, alleen het nadeel is dat al die negativiteit terug komt in mijn dromen waardoor ik niet kan slapen. Gisternacht sliep ik heel slecht. Ik moet bepaalde mensen uit mijn leven verwijderen en een nieuw nummer is een deel van het proces.

24-04-2016, 23:39
Heb ik zo vaak. Gelukkig heeft dit nummer niemand behalve de mensen die ik dagelijks spreek.

24-04-2016, 23:44



Citaat door yasirc:
Ik kan heel goed mijn gevoelens onderdrukken, alleen het nadeel is dat al die negativiteit terug komt in mijn dromen waardoor ik niet kan slapen. Gisternacht sliep ik heel slecht. Ik moet bepaalde mensen uit mijn leven verwijderen en een nieuw nummer is een deel van het proces.
Ik las van de week toen ik undercover online was iets persoonlijke van je dat iets niet meer doorging ofzo door andere mensen.
Dat kan indd aan je knagen. Maar weet je leven is te kort om druk te maken over andere mensen.
Als jij je goed voelt zonder die mensen moet je dat gewoon doen. Zonder nadenken waarom jezelf laten lijden voor anderen mensen en hun daden of woorden? Nee niemand is dat waard hoor.

Het is ook niet de bedoeling dat je je gevoelens onderdrukt. Voel je emoties maar ga er niet in hangen. Onderdrukken lijdt naar ziekten. Trust me. Been there done that.

25-04-2016, 00:58

Citaat door lionheart06:
Dat ga ik morgen doen..en tegelijkertijd ook deze site boycotten..teveel bullshit gelezen hier..

Haha.

25-04-2016, 01:05
Nee..heb altijd dit nr gehad..we worden samen oud ♡

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk

Pagina's : [1] 2