Bekijk volle/desktop versie : Salma Hayek lacht racist Donald Trump uit om domme fout 9/11



20-04-2016, 11:25
Mede door zijn negatieve uitlatingen over Mexicanen is Salma Hayek geen fan van Donald Trump en een uitglijder van de Republikeinse presidentskandidaat is door de actrice nu aangegrepen om de miljardair op Twitter voor schut te zetten.





Ze maakt Trump belachelijk omdat hij 9/11 verwarde met 7/11, een winkelketen. "Ik ben een dyslectische Mexicaanse en Engels is mijn tweede taal, maar ik zal 7/11 nooit verwarren met 9/11. #DonaldTrump", aldus de in Coatzacoalcos geboren Hayek. Trump was niet veel eerder in een speech onderuit gegaan toen hij zei dat hij als ras-New Yorker de aanslagen diep in zijn hart heeft zitten.

"Ik heb de brandweermannen en de politieagenten gezien op 7/11, de beste mensen die ik ooit aan het werk heb gezien", aldus Trump. 7-eleven is een Amerikaanse winkelketen die vooral bekendstaat om de slurpees. Hayek heeft al eerder laten weten geen fan te zijn van Trump. Tegen E! Online zei ze: "Ik ga zijn naam niet noemen, daarmee geef ik hem alleen maar aandacht."

20-04-2016, 21:28


Het lijkt alsof hij gedwongen wordt om dit soort fouten te maken, zodat het Amerikaanse volk gaat stemmen op Hilary de Puppet... Maar toch, blijven ze weer onderschatten hoe dom wel niet die Amerikanen blijven.

20-04-2016, 21:45
Het allang bekend wie het wordt bij de freemason
Groep ze acteren goed

20-04-2016, 21:46

Citaat door Redactie:
Mede door zijn negatieve uitlatingen over Mexicanen is Salma Hayek geen fan van Donald Trump en een uitglijder van de Republikeinse presidentskandidaat is door de actrice nu aangegrepen om de miljardair op Twitter voor schut te zetten.





Ze maakt Trump belachelijk omdat hij 9/11 verwarde met 7/11, een winkelketen. "Ik ben een dyslectische Mexicaanse en Engels is mijn tweede taal, maar ik zal 7/11 nooit verwarren met 9/11. #DonaldTrump", aldus de in Coatzacoalcos geboren Hayek. Trump was niet veel eerder in een speech onderuit gegaan toen hij zei dat hij als ras-New Yorker de aanslagen diep in zijn hart heeft zitten.

"Ik heb de brandweermannen en de politieagenten gezien op 7/11, de beste mensen die ik ooit aan het werk heb gezien", aldus Trump. 7-eleven is een Amerikaanse winkelketen die vooral bekendstaat om de slurpees. Hayek heeft al eerder laten weten geen fan te zijn van Trump. Tegen E! Online zei ze: "Ik ga zijn naam niet noemen, daarmee geef ik hem alleen maar aandacht."
.
mmmm negen en zeven lijkt op elkaar

nine and seven dan weer niet.

is Trump een hollander?


21-04-2016, 12:46


mexicaanse? loubnania of iets ja ...

22-04-2016, 11:51
@maghrabi10 ze is mix

25-04-2016, 15:14
Selma 3ayek, duidelijk een Marokkaanse.

25-04-2016, 15:31

Citaat door Helios:
Selma 3ayek, duidelijk een Marokkaanse.
Salma Valgarma Hayek Jiménez (Coatzacoalcos, 2 september 1966) is een Amerikaans-Mexicaanse actrice die in al meer dan 30 Hollywoodfilms actief is geweest.

25-04-2016, 15:34
maar wie hebben jullie liever als president? trumpgod of satanclinton?

25-04-2016, 21:26
Alles wat D. Trump zegt slaat nergens op of is een leugen.

25-04-2016, 21:46
go home ppppppppppp

25-04-2016, 21:59
God verhoede dat die man president wordt.