Bekijk volle/desktop versie : Bijkomen na het trouwen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

18-04-2016, 12:56
Hallo allen,

Ik vind het zooo vreemd dat iedereen die trouwt kilo's bijkomen. zowel mannen als vrouwen komen bij.
ik heb een nichtje die ik voor het laatst op haar trouwfeest zag.
nu een half jaar later kon ik haar amper meer herkennen. ze is heeel wat bijgekomen.
dit terwijl het een meisje was met een mooi figuur.

ik hoop echt niet dat ik bij ga komen (ondanks de meesten zeggen dat ik toch niet zal bijkomen)

waar ligt het aan?

18-04-2016, 13:02


Mensen hebben geen zelfdiscipline en laten zichzelf gaan.
Ze moeten zelf koken en koken dus wat ze lekker vinden en eten meer...
Sporten en of bewegen niet ..

Maak je geen zorgen je komt echt niet aan als je gewoon gezond leeft en beweegt hoef je je geen zorgen te maken.

18-04-2016, 13:03
Het ligt aan jezelf! Vele hebben de gedachte van ben toch al getrouwd
Dus hoef me niet meer mooi te maken! Ik vind persoonlijk om alsnog voor
Elkaar moeite te doen om mooi te maken en letten op je gewicht.

18-04-2016, 13:12
Je gaat meer koken en koopt lekkere dingen, je slikt de pil waardoor je, niet bij alle vrouwen, vocht vasthoudt en vreetkicken. Is aan jezelf natuurlijk om jezelf in bedwang te houden.

18-04-2016, 13:18


ze liggen hele dagen in bed te klooien en op de bank te knuffelen. Verder bewegen ze niet. Dan gaan ze uitdijen ja.

18-04-2016, 13:25
Je bedoelt aankomen? Ik kom altijd bij van een dag hard werken.

18-04-2016, 13:28

Citaat door malihakda:
Je bedoelt aankomen? Ik kom altijd bij van een dag hard werken.
ja dat dacht ik ook bijkomen na het trouwen, dus je bent getrouwd geweest en dan moet je bijkomen

18-04-2016, 13:30
latifa jij hebt de irritantste avatar van allemaal, doe weg aub

18-04-2016, 13:30
Met zulke dingen ben ik vrij eerlijk. Als ik zou merken dat ze een beetje aankomt, zou ik dat meteen zeggen en haar zeggen dat ze moet sporten.

18-04-2016, 13:39
Kan ook liggen aan het gelukkig zijn en de rust die je hebt in het huwelijk want een stressvol ongelukkig huwelijk kan er weer voor zorgen dat men mager word wallaahu a'lam.

Verder kan dit ook een tacktiek zijn van de saytaan. Want in verboden relaties zijn mannen en vrouwen veelvuldig intiem met elkaar , lijken net dieren en sloven ze zich uit met trainen om er goed uit te zien voor de mannen/vrouwen, maar eenmaal getrouwd, dan gaat dit allemaal achteruit. Waarom? In haram spoort saytaan je aan om door te gaan en zoveel mogelijk te gaan zondigen maar in halal? Dan wil hij ervoor zorgen dat je je huwelijk verpest en problemen veroorzaken en dus zullen velen minder intiem zijn met elkaar, te dik of mager worden, niet uitsloven voor elkaar om mooi te zijn voor elkaar enz wallaahu a'lam.

18-04-2016, 13:44

Citaat door A_bdars:
Kan ook liggen aan het gelukkig zijn en de rust die je hebt in het huwelijk want een stressvol ongelukkig huwelijk kan er weer voor zorgen dat men mager word wallaahu a'lam.

Verder kan dit ook een tacktiek zijn van de saytaan. Want in verboden relaties zijn mannen en vrouwen veelvuldig intiem met elkaar , lijken net dieren en sloven ze zich uit met trainen om er goed uit te zien voor de mannen/vrouwen, maar eenmaal getrouwd, dan gaat dit allemaal achteruit. Waarom? In haram spoort saytaan je aan om door te gaan en zoveel mogelijk te gaan zondigen maar in halal? Dan wil hij ervoor zorgen dat je je huwelijk verpest en problemen veroorzaken en dus zullen velen minder intiem zijn met elkaar, te dik of mager worden, niet uitsloven voor elkaar om mooi te zijn voor elkaar enz wallaahu a'lam.
Dus mensen, allemaal sportschoenen aan en aan het werk. Daarna mag je wel even bijkomen.

18-04-2016, 15:31
Ze zitten iedere avond op de bank met lekkere dingen en luieren
En ineens zitten die kilo's eraan
Huiselijk leven

18-04-2016, 15:36


we hebben dus

na trouwen, komt het monster binnen (man wordt monster, vrouw wordt bitch)
na trouwen worden ze dik, vrouw wordt dik, man wordt dik.
na trouwen zie je ze niet meer, ze spelen verstoppertje.

wat is next?? of misschien niet trouwen??

18-04-2016, 16:14
Buit is binnen dus verslonzen maar mentaliteit. Snap zulke dingen ook nooit. Zware afknapper

18-04-2016, 16:15

Citaat door DEUGNIET:
we hebben dus

na trouwen, komt het monster binnen (man wordt monster, vrouw wordt bitch)
na trouwen worden ze dik, vrouw wordt dik, man wordt dik.
na trouwen zie je ze niet meer, ze spelen verstoppertje.

wat is next?? of misschien niet trouwen??

Wat dacht je van gezond koken en gewoon wekelijks sporten. En natuurlijk lief zijn tegen elkaar.

Pagina's : [1] 2 3 4 5