Bekijk volle/desktop versie : HappySmile jij bent de liefste, de leukste en de knapste!!



16-04-2016, 19:54
[Klein berichtje voor mijn zuster fi Deen
Om jou te laten weten dat ik van je hou omwille van Allah
Je bent de leukste en de beste en je bent degene die mijn hart doet smelten hahaha. Gewoon een lieverd zoals het hoort en een zuster tot aan mijn dood! Zo dat rijmt he he.
Nou deze berichtje is speciaal voor jouuuuwww omdat ik nogmaals zoveeeeeel van je houuu.
Dikke kus kus kus en veel liefsssss zoete dropjeeee. Mwahhhh♡♡♡]

16-04-2016, 20:00


En ik dan


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

16-04-2016, 21:35
Ya akhi
Trouw een zawja sali7a, ze zal noch je rechten schenden noch je geheimen verklappen en haar kuisheid bewaken.
Trouw met de liefdevolle zuster die vruchtbaar is. En je zult blijdschap en veel complimenten van haar ontvangen en ze zal je eren en prijzen en je alles geven wat je nodig hebt.
Dus haast je te trouwen en bescherm je kuisheid en weest niet bang als je geen geld hebt, Allah beloofd voorziening voor zij die willen trouwen!!

16-04-2016, 21:48
oeh super leuk dit zusterliefdee

16-04-2016, 22:07



Citaat door AsalRifiyyah:
[Klein berichtje voor mijn zuster fi Deen
Om jou te laten weten dat ik van je hou omwille van Allah
Je bent de leukste en de beste en je bent degene die mijn hart doet smelten hahaha. Gewoon een lieverd zoals het hoort en een zuster tot aan mijn dood! Zo dat rijmt he he.
Nou deze berichtje is speciaal voor jouuuuwww omdat ik nogmaals zoveeeeeel van je houuu.
Dikke kus kus kus en veel liefsssss zoete dropjeeee. Mwahhhh♡♡♡]
Dit is echt ware liefde, Kay schattig. Maar het laatste klopt wel hoor ben heel knap. De rest weet ik niet zoo...
Wat een speciale bericht van een speciale zuster voor een speciale zuster.

Meer meer meer

16-04-2016, 22:09

Citaat door Insaff:
oeh super leuk dit zusterliefdee
Dat is gewoon cool.

16-04-2016, 22:59
@happy knaplelijk ja.. Ga maar 3 dagen vasten.

17-04-2016, 03:48

Citaat door AsalRifiyyah:
Ya akhi
Trouw een zawja sali7a, ze zal noch je rechten schenden noch je geheimen verklappen en haar kuisheid bewaken.
Trouw met de liefdevolle zuster die vruchtbaar is. En je zult blijdschap en veel complimenten van haar ontvangen en ze zal je eren en prijzen en je alles geven wat je nodig hebt.
Dus haast je te trouwen en bescherm je kuisheid en weest niet bang als je geen geld hebt, Allah beloofd voorziening voor zij die willen trouwen!!
InschAllah