Bekijk volle/desktop versie : voor de mensen die nu een relatie hebben ,voor jullie een vraag :



Pagina's : [1] 2 3 4

20-04-2005, 13:08
salaam aleikom wr wb

je hebt een relatie ,het gaat hartstikke goed met hem of haar
wens jullie alle geluk in de wereld ofcourse

maar dan leven met diegene als man en vrouw...dat wil je graag want anders heb je geen relatie
alleen nu de vraag
BEN JE ER ZEKER VAN DAT JE OUDERS HEM OF HAAR ACCEPTEREN ?


zoja ...dat is alleen maar beter

en als je ouders nou nee zeggen ?
hoe nu verder

20-04-2005, 13:10


Als ik een vriend zou hebben en mijn ouders accepeteren hem niet nadat ik er alles voor gedaan heb, ja dan houd het denk ik op. Ik ga mijn ouders niet verlaten of tegen ze ingaan voor een jongen. Hoe zij zich aan ons geven, zo moeten wij ons aan hun geven, ja toch??!!

20-04-2005, 13:11
Ik zou mijn partner nooit boven mijn familie verkiezen.
Ook al ben ik degene die met die persoon moet leven.

20-04-2005, 13:18

Citaat door marocloubna:
Als ik een vriend zou hebben en mijn ouders accepeteren hem niet nadat ik er alles voor gedaan heb, ja dan houd het denk ik op. Ik ga mijn ouders niet verlaten of tegen ze ingaan voor een jongen. Hoe zij zich aan ons geven, zo moeten wij ons aan hun geven, ja toch??!!
absoluut ben k met je eens

20-04-2005, 13:50


ik heb een relatie met een drugsdealer als mijn ouders daar achter komen nou dan heb ik die NEE van je mag niet met hem trouwen.....

maar ja ik heb ook tegen hem gezegd als hij na de zomer nog steeds deald dat ik weg ga van hem en een sirieus relatie met iemand anders ga opbouwen inshallah....

ewa ja het leven is hard voor al als je van iemand houd en het liefst daar mee wilt trouwen maar ik wil dat mijn ouders mij zioej dat ik in goede handen ben inshallah...

20-04-2005, 13:59
waarom na de zomer?waarom nie nu?
sorry dat k het zeg maar als iemand eenmaal aan dat spul zit dan is het moeilijk af te komen
en kan hij doen wat hij wil
maar goed dat is weer mijn mening daarover
ik hoop dat hij insha allah gauw mee stopt

succes meid

20-04-2005, 14:10
Mijn ouders bemoeien zich niet met de keuze van hun zoons en dochters

20-04-2005, 14:12
gelijk hebben ze
ze doen dat alleen voor het geluk van hun kids

20-04-2005, 14:13

Citaat door karabounita81:
waarom na de zomer?waarom nie nu?
sorry dat k het zeg maar als iemand eenmaal aan dat spul zit dan is het moeilijk af te komen
en kan hij doen wat hij wil
maar goed dat is weer mijn mening daarover
ik hoop dat hij insha allah gauw mee stopt

succes meid
zodat hij het rustig aan kan afbouwen hij werkt ook gewoon.....

dus dat geld heeft hij eigenlijk niet nodig....maar ja

dankje wel jij ook succes als je een relatie hebt

thallah

20-04-2005, 14:13

Citaat door gouwenaartje!:
zodat hij het rustig aan kan afbouwen hij werkt ook gewoon.....

dus dat geld heeft hij eigenlijk niet nodig....maar ja

dankje wel meid jij ook succes als je een relatie hebt

thallah
meid

20-04-2005, 14:14
ik heb het al veranderd sorry wuaha

20-04-2005, 14:16
veel accepteren de andere niet omdat ze meestal arabisch/berbers zijn en hun zijn dan arabisch/berbers...!

ook al zo'n domme excuus..!

20-04-2005, 14:18


Nou me ouders zijn daar niet zo moeilijk in , als het een goede vent zou zijn en ik zou in goede handen terecht komen .. Ouders hebben zoiets als jij maar gelukkig bent.

20-04-2005, 14:20

Citaat door Zinagirl21:
Nou me ouders zijn daar niet zo moeilijk in , als het een goede vent zou zijn en ik zou in goede handen terecht komen .. Ouders hebben zoiets als jij maar gelukkig bent.
Daar heb je gelijk in!

20-04-2005, 14:22

Citaat door Zinagirl21:
Nou me ouders zijn daar niet zo moeilijk in , als het een goede vent zou zijn en ik zou in goede handen terecht komen .. Ouders hebben zoiets als jij maar gelukkig bent.
zo denken ze niet allemaal

Pagina's : [1] 2 3 4