Bekijk volle/desktop versie : Oude Marokkaanse vrouw overleden na misselijkmakend incident



12-04-2016, 21:14
Een 76-jarige vrouw is gisteren in Safi overleden nadat ze het slachtoffer werd van een groepsverkrachting.

Dorpsbewoners van Douar Leqwassma zijn in shock na de dood van de vrouw. Ze overleed in het provinciaal ziekenhuis van Safi nadat ze begin deze maand door drie mannen werd verkracht. De drie daders zijn nog steeds op de vlucht voor de politie. Nadat ze werd verkracht besloot het drietal de vrouw te begraven onder een berg puin.

Gelukkig voor de vrouw vonden de buren haar snel, waarna ze nog kans maakte om de schokkende gebeurtenissen te overleven. Ook konden zij de drie daders identificeren. De politie heeft een zoekactie ingezet dat nog steeds loopt, meldt Le360.

Dorpsbewoners waren al woedend na de verkrachting, haar dood heeft de kwaadheid nog meer kracht bij gezet. Zij zijn boos omdat het alweer het tweede incident is in hun dorp. Mogelijk gaat het om dezelfde daders. Of het laatste slachtoffer is bezweken aan haar verwondingen kon de bron niet zeggen.

12-04-2016, 21:53


hisba allah wa ni3ma wakiel!!!

13-04-2016, 00:24
Dit soort gasten gewoon uitleveren aan IS, ik meen het...als ze schuldig zijn bevonden tenminste

Gewoon uitleveren dit soort zieke dieren, komt nooit meer goed met dit soort vieze shayatin dus gewoon wegwezen ermee en hun straffen bekend maken zodat de volgende barbaar heel goed gaat nadenken voor hij dit soort sadistische praktijken wil uitvoeren

13-04-2016, 04:02
dan zeggen mensen marokkaanse gevangrnis en politie zijn te hard.

moet nog harder !!!!!! zoals in tijd van hassan 2 elke hond afmaken. ook alle onrust makers werden gepakt en gedopterteerd.

anders krijg je een land met een regering vol verraders als turkije waar t nu een puinhoop is. en een land waar verkrachten normaal is zie nl.

levenslang + marteling voor deze daders. en wetend marokkaanse politie pakt deze daders. tis geen nl

13-04-2016, 04:08



Citaat door Zifouu:
dan zeggen mensen marokkaanse gevangrnis en politie zijn te hard.

moet nog harder !!!!!! zoals in tijd van hassan 2 elke hond afmaken. ook alle onrust makers werden gepakt en gedopterteerd.

anders krijg je een land met een regering vol verraders als turkije waar t nu een puinhoop is. en een land waar verkrachten normaal is zie nl.

levenslang + marteling voor deze daders. en wetend marokkaanse politie pakt deze daders. tis geen nl
Die man pakte het verkeerd aan. Hij is helemaal geen voorbeeld. Hij is er oa de oorzaak van dat Marokko zo arm is omdat hij tientallen jaren lang de helft van de bevolking heeft uitgesloten van de economie en zomaar mensen liet oppakken en verdwijnen om de kleinste dingen of omdat ze kritiek op hem hadden

Aan zulke personen hebben we niks. Harde straffen voor echte misdadigers zoals die verkrachters van een bejaarde vrouw en niet zomaar mensen martelen omdat ze iets verkeerd hebben gezegd of omdat ze een brood hebben gestolen

fuck dat

13-04-2016, 04:16
Nog wat, ik weet niet of martelen islamitisch gezien toegestaan is, vooral niet om kleine dingen

En dan bedoel Ik:

martelen om bewijs uit iemand te krijgen
uit wraak/boosheid
vanwege vermoedens
om kleine zaken

Lijkt me dat dat verboden is

13-04-2016, 04:17

Citaat door bEWONERuTRECHT:
Die man pakte het verkeerd aan. Hij is helemaal geen voorbeeld. Hij is er oa de oorzaak van dat Marokko zo arm is omdat hij tientallen jaren lang de helft van de bevolking heeft uitgesloten van de economie en zomaar mensen liet oppakken en verdwijnen om de kleinste dingen of omdat ze kritiek op hem hadden

Aan zulke personen hebben we niks. Harde straffen voor echte misdadigers zoals die verkrachters van een bejaarde vrouw en niet zomaar mensen martelen omdat ze iets verkeerd hebben gezegd of omdat ze een brood hebben gestolen

fuck dat
Hoe bedoel je!

13-04-2016, 04:36

Citaat door tamar:
Hoe bedoel je!
Ok, wil alle
aen maar van je weten dat koning Hassen 1 een hele grote invloed had op Marokkanen in Nederland. Mensen waren doodsbang.
En terecht. Als ze op vakantie gingen voor 4 weken werden ze letterlijk en figuurlijk uitgekleed. De onmacht van de Nederlandse Marokkanen
uiten zich om de Marokkaanse bevwoling eens lekker in te wrijven dat het mislukkingen waren. Ziehier de onmacht van het Marokkaanse ptoblem.

Volgsns mij en dan heb ik het over de 3e generatie weten die kindren niet eens meer wat Marokko voor hen betek
ent dan 6 weken op vakantie gaan.
Omgaan met de Marokkanen doen ze niet meer. Zij zijn nu eenmaal oppermachtig.

13-04-2016, 10:37
Tamar indd ... Volgens jou ... ( meer ook niet)

13-04-2016, 10:55
Inshallah worden zij gepakt en krijgen zij wat hen toebehoort!

13-04-2016, 11:07
Welke bron is dat Radactie. Of hoeven jullie niet aan de spelregels te houden.

13-04-2016, 11:32
Inna lilahi wa inna ilayhi raji3oen.

Verschrikkelijk meskiena pffff
Moge ze de daders insha'Allah snel vinden, opsluiten en de sleutel weggooien!

13-04-2016, 17:26


Allah rahma daarom moeten drugs en alcohol verbieden in Marokko hier Door is er veel ellende en leed

13-04-2016, 17:41
Uitleveren aan IS.
Kop eraf en slurf eraf.

13-04-2016, 17:51
bewoner utr ik praaat over harde sttaffen die hasan 2 gaf vooor dit soort zaken. dus wat praat jij allemaal over politiek.

marokko geeft voor zulke dinge amper straffe meer helemaal naar de klote