Bekijk volle/desktop versie : Beste Nederlander!



12-04-2016, 10:10
http://dezecomedian.com/2016/04/11/beste-nederlander/

Ik schrijf u deze brief omdat ik mij zorgen maak om ons land!

Ik smacht naar een maatschappij die ons land kan leiden, inspireren, motiveren en sturen! Wij zijn, als we samenwerken, een maatschappij met internationale uitstraling, charisma, status en leidinggevende capaciteiten. Prachtig toch!

Ik schrijf u deze brief omdat ik merk dat er onderontwikkelde mensen in ons land wonen. Hiermee bedoel ik een ieder die maar niet wilt begrijpen dat wij Nederlanders er zijn in meerdere kleuren, geuren en geloven, en een ieder die maar niet wilt begrijpen dat dit Nederland is met haar eigen cultuur, geloof, gewoontes en taal. Ik droom van een Nederland waar er geen wig is tussen ons en onze verschillen en waar liefde, respect, helder nadenken en normaal tegen elkaar doen centraal staan!

Is er niet een mogelijkheid om bij die mensen een hersen transplantatie te ondergaan? Onderontwikkelde hersens eruit en splinternieuwe ge-update hersens erin!

Mijn opa Ali heeft zich als 1 van de eerste gastarbeiders helemaal kapot gewerkt om dit land te helpen opbouwen. Nu jaren later werk ik mij zelf ook helemaal kapot, maar dan om dit land te laten lachen.

Zullen wij elkaar beloven een Nederlander te zijn waar iedereen trots op kan zijn?

Omdat ik geen persoonlijke contact heb van 17 miljoen mensen, heb ik deze brief online gegooid in de hoop u mij begrijpt, voelt en dat ik iedereen zal bereiken.

Tot in het theater en wie weet tot in Carré.
Liefs Anuar
#dezecomedian