Bekijk volle/desktop versie : (UITGELICHT) Zakaria El Azzouzi heeft uitnodiging Marokkaans A-elftal op zak.



09-04-2016, 20:10
FC Twente spits, de 19-jarige Zakaria El Azzouzi die onder contract staat bij Ajax, kan zich eind mei gaan opmaken voor een trainingskamp met het eerste elftal van Marokko. Zo meldt Facebookpagina 11'Lions Marokko Profs zojuist.

Wie de tegenstander wordt is nog niet officieel bekend gemaakt. Sparringpartners als Egypte en Congo-Brazzaville doeken het meeste op.

El Azzouzi speelde in het verleden al officiële duels voor Marokko U17, tijdens de Afrika Cup U17.

Laatst nog heeft de centrumspits een trainingskamp bijgewoond met Oranje U20 (twee onofficiële oefenduels). In de Eredivisie staat de schutter op 2 doelpunten uit 10 competitieduels.
#ElAzzouzi #FCTwente #Marokko #Renard #FRMF #Oranje #AtlasLeeuw #AtlasLionsNL

09-04-2016, 21:51


Hij kan de pot op ..wij hebben hem niet nodig ..dit soort gasten brengen alleen maar kots naar boven bij mij..eerst voor Marokko spelen en daarna naar andere teams overlopen

Opdonderen

09-04-2016, 22:32

Citaat door LaasteGeruchten:
Hij kan de pot op ..wij hebben hem niet nodig ..dit soort gasten brengen alleen maar kots naar boven bij mij..eerst voor Marokko spelen en daarna naar andere teams overlopen

Opdonderen
Eindelijk spreekje de waarheid.

09-04-2016, 22:35

Citaat door Getrouwdekoppel:
Eindelijk spreekje de waarheid.



Hoezo eindelijk


Ik heb stronthekel aan landverraders en het is niet alleen vandaag ..ik doe dat ieder dag hier en ieder jaar hier ...ze kunnen opdonderen..geef ze geen kans

09-04-2016, 23:14



Citaat door LaasteGeruchten:
Hoezo eindelijk


Ik heb stronthekel aan landverraders en het is niet alleen vandaag ..ik doe dat ieder dag hier en ieder jaar hier ...ze kunnen opdonderen..geef ze geen kans
Ik ben het 200% eens met jou haha

09-04-2016, 23:15
UIk denk dat Marokko heel veel spelers gaat oproepen de jonge talenten die nog niet genoeg zijn voor een basis plek gaan naar Marokko u23 want die spelen ook. Daarnaa kub je de beste talenten mixen met de basis elftal.

09-04-2016, 23:22
Opvulling


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk